2018-07-20, 23:46
Medlem
3dls avatar
Flikar in angående promenad på första dejten, bu eller bä..varit med om att man fått syn på håll och snabbt som fan försökt passera obemärkt förbi, och att promenaden visst blev två dar lång. Hepp. Egentligen spelar föreslagen aktivitet rätt liten roll ifall man är angelägen om att träffa människan. Finns engagemang så brukar det lösa sig.
Snackar vi däremot nån ljummen dussinkotte så blir man mer eftertänksam kring sin dyrbara tid och överlag avslagen till aktivitetsförslag. Så även om en promenad är minimum effort jämfört med fika/ölande/middag så känner man bara total olust pga ointresserad. Enda som kan få en att korsa väg är ifall man springer åt samma håll vid en förestående zombie-apokalyps.

Meen så ar vi ju då scenariot med inga planer för dagen och jävligt rastlös och social, då kan man nappa på nån random grej bara för att hitta på nåt. Sällan det är personligt menat då..
Citera
2018-07-20, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Jag tog flertalet bilder och kollade. Är omkring en 7:a. Det hamnade de fulaste bilderna på, tog två osminkade nu med påsar under ögonen och glåmig hud. (Såg verkligen skrämmande ut) Appen försökte rädda mig med filter. 7.6-7.9 men mina selfies med smink och ett leende låg på omkring 9.5
Appen påstår alltså att jag är en 9:a och även om jag inte är mot en 10:a som majoriteten av mina bilder få de snittar över 9 är jag inte ful. Ändå klagar män på mitt yttre och är otacksamma när man träffar dem ungefär som om jag aldrig skulle få någon annan.

Vi tjejer har det inte så lätt i livet. Ni är körda eftersom ni inte förtjänar kvinnorna.

https://viralemon.com/apps/post-3187?utm_source=try_again

Om det inte var för att en av världens snyggaste människor fick samma betyg som en riktig rugguggla som jag körde i maskinen så skulle jag kallat den för ett bra verktyg.
Citera
2018-07-20, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaGretahorny
Om det inte var för att en av världens snyggaste människor fick samma betyg som en riktig rugguggla som jag körde i maskinen så skulle jag kallat den för ett bra verktyg.
Jag ändrade precis för att visa min åsikt om poäng. Du hann svara mig innan.
Citera
2018-07-20, 23:59
Bannlyst
Citat:
Jag tog flertalet bilder och kollade. Är omkring en 7:a. Det hamnade de fulaste bilderna på, tog två osminkade nu med påsar under ögonen och glåmig hud. (Såg verkligen skrämmande ut) Appen försökte rädda mig med filter. 7.6-7.9 men mina selfies med smink och ett leende låg på omkring 9.5
Appen påstår alltså att jag är en 9:a och även om jag inte är mot en 10:a som majoriteten av mina bilder få de snittar över 9 är jag inte ful. Ändå klagar män på mitt yttre och är otacksamma när man träffar dem ungefär som om jag aldrig skulle få någon annan.

Vi tjejer har det inte så lätt i livet. Ni är körda eftersom ni inte förtjänar kvinnorna.

Enligt appen är de två fulaste männen jag träffat. 95 och 85.5 och en snyggare eller normalfin kille som var mycket attraktivare betraktad än dem 88.9

Poängsystem är önsketänkande.

BAHHAHAHAHAHAHAHA fick du verkligen 76 på dina bilder? Nu har jag kört igenom de mest fruktansvärda människorna som det går att hitta och ingen får ju för fan under 80!! Du måste vara absurt ful!
Citera
2018-07-21, 00:17
Medlem
anteri17s avatar
De matchningar jag har i appen är i princip alla jättefina och smala. En oas av typ åttor med några nior, kanske ngn tia.

Ni har ju seriösa problem med att swipa höger på skit. Jag får inte ens en match per dag, men de jag får är kvalitet.

........

Segt att vara sjuk med 10 tappade kilo. I veckan skrev en ny matchning först och hon var nära en nia. Droppade att jag varit extremt sjuk och sen planade konvon ut.
Citera
2018-07-21, 00:29
Medlem
Citat:

Enligt appen är de två fulaste männen jag träffat. 95 och 85.5 och en snyggare eller normalfin kille som var mycket attraktivare betraktad än dem 88.9

Poängsystem är önsketänkande.

Haha, vet inte vad du hittade för något. Men den här syftade jag på iaf: http://hotness.ai/

Men så klart är sånt där bara en fingervisning. Ni tjejer som är feta (antar att du är det, vet inte varför). Vet ju hur man posear, får bort fett i en viss vinkel, mm. Posea på rätt sätt på bilden och få hög score, och det är ju precis därför bilder är så missvisande varpå vissa personer här inne kan få hur mycket matchningar som helst, fast dom är fula irl, men blir bra på bild, och vice versa.
Fick förövrigt 88.7 så var ju väldigt nära min 9 av 10 på den andra testen Men den andra testen är mer intressant. Då den som sagt jämför med ansikten som anses attraktiva, den där testen utgår ju ifrån mått bara?

Edit: 90.8 på en annan
Nej, den där sidan verkar inte så seriös. Tror mer på såna som jämför med ansiktsdatabaser som sagt. Fanns en rätt kul test för många år sen kanske finns kvar vet inte, men där man såg vilka kändisar man var mest lik, så fick man procent hur mycket, haha.

Edit 2: HAHA 99.2 på en bild, ja jävlar där ser man. Denna ska vi köra som profil bild ett tag. Gapskratt
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-07-21 kl. 00:40.
Citera
2018-07-21, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha, vet inte vad du hittade för något. Men den här syftade jag på iaf: http://hotness.ai/

Men så klart är sånt där bara en fingervisning. Ni tjejer som är feta (antar att du är det, vet inte varför). Vet ju hur man posear, får bort fett i en viss vinkel, mm. Posea på rätt sätt på bilden och få hög score, och det är ju precis därför bilder är så missvisande varpå vissa personer här inne kan få hur mycket matchningar som helst, fast dom är fula irl, men blir bra på bild, och vice versa.
Fick förövrigt 88.7 så var ju väldigt nära min 9 av 10 på den andra testen Men den andra testen är mer intressant. Då den som sagt jämför med ansikten som anses attraktiva, den där testen utgår ju ifrån mått bara?

Edit: 90.8 på en annan
Nej, den där sidan verkar inte så seriös. Tror mer på såna som jämför med ansiktsdatabaser som sagt. Fanns en rätt kul test för många år sen kanske finns kvar vet inte, men där man såg vilka kändisar man var mest lik, så fick man procent hur mycket, haha.
Om din sida är mer seriös så är jag en 10

Jag är ungefär en 7:a och dejtar 5: or främst.
Kollade på den här sidan där jag är över 8 och till 9 beroende på bilder. Tre killar jag träffat låg allihopa kring 6. Känns som att den här sidan är mer korrekt då den bara låg en poäng över min egna bedömning och 1,- 1,5 poäng högre än vad jag tänker är rimligt även om jag själv nästan hamnar 2 poäng högre. (Tror knappast att de vill att människor ska må dåligt).

https://www.prettyscale.com

Gullet, jag har varit smal hela mitt liv och har normalvikt idag. Jag är dessutom snyggare än dig enligt din app. Min posering består av att ta upp kameran och försöka le.

Det är måtten som bestämmer om någon är en viss poäng. Resten är subjektivt. Men den här appen börjar likna något.
Senast redigerad av Ordmojlig 2018-07-21 kl. 00:50.
Citera
2018-07-21, 00:50
Medlem
Citat:
Om din sida är mer seriös så är jag en 10

Jag är ungefär en 7:a och dejtar 5: or främst.
Kollade på den här sidan där jag är över 8 och till 9 beroende på bilder. Tre killar jag träffat låg allihopa kring 6. Känns som att den här sidan är mer korrekt då den bara låg en poäng över min egna bedömning och 1,- 1,5 poäng högre än vad jag tänker är rimligt även om jag själv nästan hamnar 2 poäng högre. (Tror knappast att de vill att människor ska må dåligt).

Gullet, jag har varit smal hela mitt liv och har normalvikt idag. Jag är dessutom snyggare än dig enligt din app. Min posering består av att ta upp kameran och försöka le.

Haha, som du ljuger. Håller med hon som skrev innan. Helt sjukt att du fick 76 på din sida. Jag har testat, fetton, alla möjliga snygga brudar, etc. INGEN hamnar under 80.
Tror inte ett dugg på att du fick 10, hahaha!
Citera
2018-07-21, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Det där tror jag föga på. Testade med en bild på ett av mina ex, blev 10 av 10 enligt appen... och på den bilden ser det ut som hon är beredd att döda en med en kökskniv.

Undra vad folk kollar på när det gäller skönhet? Symmetri? Då är jag fucked.

Känns som en hyfsad nära sida. Men skönhet är subjektivt.

Jag kan tyvärr inte lägga upp de killarna som jag körde igenom men sannerligen inte skönheter. Då var en kille "snygg" men enbart fulsnygg och hamnade lågt jämfört med de bägge andra.

Attraktion är så mycket mer. Men man tvivlar fram till dess att man duger för någon som tycker om ens utseende med dess personliga skavanker.
Citera
2018-07-21, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Jomen absolut, var ju det jag sa.
Fast samtidigt, det är ju så det är med bilder? Du kan vara en 10a på bilden, sen är du egentligen ful irl. En bild är en bild.
Är det inte bra att testerna finns? Kan man ju få en fingervisning om bilden är "användbar" eller ej så att säga?

Fast om visar upp modellbilder på Tinder och sedan kommer på dejten och är en ful jävel kommer alla tjejer inte bara tycka att du är ful, de kommer dessutom bli direkt vansinniga då du har lurat dem och slösar deras tid!
Citera
2018-07-21, 01:05
Medlem
Citat:

Känns som en hyfsad nära sida. Men skönhet är subjektivt.

Jag kan tyvärr inte lägga upp de killarna som jag körde igenom men sannerligen inte skönheter. Då var en kille "snygg" men enbart fulsnygg och hamnade lågt jämfört med de bägge andra.

Attraktion är så mycket mer. Men man tvivlar fram till dess att man duger för någon som tycker om ens utseende med dess personliga skavanker.

Men igen, killarna kanske är snygga på bilderna? Irl fula. Du har ju något annat att jämföra med som inte dom där testerna har.
Citera
2018-07-21, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaGretahorny
Fast om visar upp modellbilder på Tinder och sedan kommer på dejten och är en ful jävel kommer alla tjejer inte bara tycka att du är ful, de kommer dessutom bli direkt vansinniga då du har lurat dem och slösar deras tid!

Tur för mig att jag är hunk då
Hihihihihiii aldrig fått klagomål på en dejt. Snarare "Haha du ser mycket yngre ut i verkligheten" Jo tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in