Citat:
Ursprungligen postat av
LimeTime
Mina argument:
• SD är skäligen misstänk. (Jag anser inte att det endast beror på tidigare anmälningar. Det krävs mer än så).
• SD och LW har haft en stormig relation. Två anmälningar har gjorts av LW mot SD. Deras kontakt på sociala medier förändrades stort under förra året. Det har framkommit att LW försökt bryta med SD och tvärtom.
• SD har enligt uppgift setts i området vid tidpunkten för mordet.
• SD ljög till en början i polisförhör angående digital kontakt med LW hennes sista kväll i livet, enligt Moralensväktare.
• SD har uppenbarligen inget alibi.
• Statistiken talar för att LW mördats av en man som hon känner, där passar SD in.
• Det har framkommit sidor av SD som enligt mig tyder på att han inte är oförmögen att bruka våld.
Tack för upplysningen, då vet alla för 500: ade gången att SD är Sk*ligen misstä*nkt (tangerar exakt 500 träffar i detta nu. )
Setts i området påstår jag är
påhittat av din opålitliga väninna flixa81.
Stormig relation förvisso men stormen stod LW för liksom hon gjorde med sonen vilken hon inte heller lyckades dominera.
Statistiken talar för att det är en man hon känner är mycket tunt eftersom LW
närapå undantagslöst umgicks med män.
Liksom Rosamund som stod SD nära beskrivit SD så
han under sitt tidigare 41 åriga liv aldrig visat vådssmma tendenser. Så det epitetet får vi nog tillskriva skvallerkäringarna.
Vad som däremot tydligt framkommit tydligt i tråden är att LW inte ryggar det minsta för att ta till våld.
Resten förutom 500 träffars-skäligen får väl tillskrivas av skvalleret från det glittrande stimmet som tycker SD är en fuling till man vilket dom hävdar framgår på bilderna.
Ett vänligt råd läs
inte till jurist.