Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Nej, jag menar givetvis #jagärhär. Det räcker inte att du läser tråden – du behöver förstå det som skrivs också. Gruppen gör ingen nytta, tvärtom agerar tongivande medlemmar och anhängare som åsiktspoliser och mobbare. Gruppen agerar inte alls enligt sitt syfte och gör väsentligt mer skada än nytta. Gruppens agerande skapar ”hat” i betydelsen ”avsky” och ”stark motvilja”, se vidare
https://www.synonymer.se/sv-syn/hat. Som du ser kan ”hat” ges många olika betydelser, att känna avsky och stark motvilja mot vidriga mobbartyper är en sund reaktion.
Utbilda mig behöver du inte göra. Dina åsikter får du ha om du vill. Verkar som du inte förstår hur gruppen fungerar.
Ser att diskussioner förs hela tiden på FB i olika trådar, sidor och grupper. Det du gör att som alla andra gör. Plocka ut någon/några och sen dömer du en hel grupp på 75000 pers. Det är vad ni gör här.
Jag pratade med en person igår som är med i gruppen. Varit med i över 1år tydligen men som hon hade glömt bort helt. Ändå blev hon uthängd som terrorist. Visserligen visste hon inte det förrän jag skickade dumpar från GRS/GS härjande och nu som nassarna har tagit över.
Läste någon kommentar att har man vart med en gång så straffas man på livstid.
Har vart ett tafatt försök att tysta ner gruppen men blev tvärtom till många högerfolks förtret.
Även vänsterextrema personer har gått på gruppen.
Sen när jag läser en hel del av de så kalkade ”bevis” som finns här från enskilda personer, mycket från twitter så är det enskildas kommentarer från någon tråd nånstans.
Sen tolkar ni det som hat. Tycker ni har en konstig syn på vad hat är isåfall.
Jäh har blivit massanmäld rätt länge nu men gruppen är fortfarande kvar på Fb. Och på twitter är det väl ingen grupp någonstansvad jag vet utan personer som twittrar.
Ni tar ju aldrig diskussioner utan sitter här och skiter knäck och lägger upp twitterlänkar till någons kommentar.
Sen är det Facebook som bestämmer över sin plattform. Inte jäh.
Det är något som inte går in i era skallar tydligen.