Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Nej, det kan jag inte förstå, eller rättare sagt folk tycker inte så.
Jaha det var ju ett extremt informativt svar, inte.. Och vad har du för belägg för detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
kosto
Däremot tycker näthatare och sådana som inte klarar av ett vårdat språk så. Var det den kategorin av marginaliserat "folk" du menade?
Eftersom jag anser att gruppen visar ett högst politiserat sätt att föra sig så innebär det att du tycker att jag är en "näthatare"?
Om jag nu är en "näthatare" så kan du peka på någonstans jag isf. använt mig av hat/hot och icke "vårdat språk"? Väntar med spänning på ditt svar om vart för någonstans jag "näthatat" för (för mig iaf) verkar det mest som att du försöker slänga dig med epitet för att slippa behöva ta i sakfrågan.
Bra jobbat måste jag säga för någon som säger sig jobba för "god ton"..
Sen att du sätter "folk" inom citat-tecken visar på ett tydligt förakt för folk som inte tycker som du, speciellt när du försöker sätta en "näthatar" stämpel på någon >endast< för att denna person inte har samma åsikt som du.
Edit: tyckte bara detta var extremt slående som du har i din signatur: "
Är medlem av #jagärhär som mjukt förpliktigar att svara vänligt på förtal" då det är precis detta du gör själv, försöker att förtala folk för att kringgå sakfrågor.