2018-07-18, 14:12
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Här finns en hel del skärmdumpar på lögner från Människor mot Rasism.

https://toklandet.wordpress.com/2018/07/17/vad-ar-syftet-med-de-sk-antirasistiska-grupperna-pa-facebook/
Herre Satan Allah! En fantastisk illustration av kruger-dunning. Tösen (16 bast) som vill ha skitinlägget borttaget är ju mil före mmr-dårarna både när det kommer till tankeförmåga och mognad. Värst måste väl "konstnären" vara med sitt enorma ego i kombination med sin förkrympta intelligens. Att han springer runt och leker rollspel i skog och mark (om jag fattat rätt) som vuxen visar ju att det inte står rätt till där. "Konsten" ( läs plagiaten) tänker jag inte kommentera, det är för pinsamt.
Något annat som är rätt fantastiskt; mmrarna gapar och skriker om bevis hit och bevis hit, men känner inte igen ett adekvat bevis ens när det trycks ner i halsen på dem.
Nä, det MÅSTE vara något diagnosterbart fel på de här filurerna. Man kan inte som nomalfuntad vuxen bete sig så här. Det väljer jag att tro iaf. för att inte helt tappa tron på människan.
Citera
2018-07-18, 14:14
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonStahlhein
Herre Satan Allah! En fantastisk illustration av kruger-dunning.

Bara tur jag hann kopiera länken från Facebook, för den är säkert redan raderad.
Citera
2018-07-18, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonStahlhein
Herre Satan Allah! En fantastisk illustration av kruger-dunning. Tösen (16 bast) som vill ha skitinlägget borttaget är ju mil före mmr-dårarna både när det kommer till tankeförmåga och mognad. Värst måste väl "konstnären" vara med sitt enorma ego i kombination med sin förkrympta intelligens. Att han springer runt och leker rollspel i skog och mark (om jag fattat rätt) som vuxen visar ju att det inte står rätt till där. "Konsten" ( läs plagiaten) tänker jag inte kommentera, det är för pinsamt.
Något annat som är rätt fantastiskt; mmrarna gapar och skriker om bevis hit och bevis hit, men känner inte igen ett adekvat bevis ens när det trycks ner i halsen på dem.
Nä, det MÅSTE vara något diagnosterbart fel på de här filurerna. Man kan inte som nomalfuntad vuxen bete sig så här. Det väljer jag att tro iaf. för att inte helt tappa tron på människan.

Haha, "konstnären" påstår att han har en IQ på 128 också IQ är dock ingenting som visar att det han säger/skriver skulle vara vettigt.
Citera
2018-07-18, 14:36
Medlem
Till alla efterblivna vänster-neanderthalare som säger inget har hänt:

"Det var vid 17-tiden i lördags som polisen larmades med anledning av en misshandel i centrala Linköping. Två tonårsflickor ska ha blivit slagna och sparkade av två för dem okända unga män utanför McDonalds.

– Någon har ringt in till polisen och då har man skickat patruller till platsen som har anträffat de här båda målsägandena, säger Camilla Thorström vid Linköpingspolisen till News.

– Jag vet att de har fått skador. De kommer att undersökas av rättsläkare för att få detta dokumenterat, men exakt vad det är för skador kan jag inte svara på, säger Thorström.

Efter händelsen har en av de två misstänkta personerna identifierats av polisen. Det rör sig om en man i övre tonåren.

– Han har varit inne här på förhör, men släpptes efter det, säger Camilla Thorström.

Exakt vad som föranlett misshandeln är ännu inte klarlagt.

– Det kan jag inte svara på, om det varit något småtjafs eller om det varit helt oprovocerat. Det får utredningen visa vad som har hänt innan."

https://linkopingnews.se/blaljus/tonarsflickor-attackerades-ledde-till-ryktesspridning/

Antingen har det hänt något som fått polisen att köra till platsen, skador på flickorna och misstänkta intagna för förhör.

Eller så har vi även en ljugande rasistisk polis i Linköping.
Citera
2018-07-18, 14:52
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Nu går det inte att se tråden på deras sida längre. Jag antar att det var lättare och ta bort och vänta ut stormen istället för att be om ursäkt...
Citera
2018-07-18, 14:52
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Haha, "konstnären" påstår att han har en IQ på 128 också IQ är dock ingenting som visar att det han säger/skriver skulle vara vettigt.
Vad han påstår sig ha/har i iq har , som du så riktigt påpekar, inte ett dyft med kvaliteten på hans tankeförsök. Jag träffat på en snubbe som hade, verifierat, 140+ i iq som var helt oförmögen att dra de enklste slutsatser om sånt som låg utanför hans sfär. Men matte var han en djävel på.
Om man ska tro på "konstnären"s anspråk och gå på hans egen argumentationsmetod så vinner jag eftersom jag har 135 i iq. Alltså är det svammel det han skriver. Det vet jag eftersom jag har högre iq.
Men för att vara alvarlig: Hej, Herr Konstnär med hööög iq (har tyvärr glömt vad du heter och orkar inte titta efter). Jag antar att du är inne här oxh läser. Du förstår, Mensas onlinetest är ett glädjetest. Vad du får på det har inget med din verkliga tankeförmåga att göra. De vill bara boosta dit ego så du betalar dyra pengar för att göra deras inträdestest. Du förstå? Bra! Det du skriver på nätet bevisar däremot, med sin helt felknullade logik, att du troligen ligger under medelvärdet. Förstå, ja? Bra! Kila tillbaka till dagcentret nu och ha en trevlig sommar.
VonStahlhein (iq 135)
Citera
2018-07-18, 14:59
Medlem
Citat:
Nu går det inte att se tråden på deras sida längre. Jag antar att det var lättare och ta bort och vänta ut stormen istället för att be om ursäkt...

De är väl rädda för anmälan om förtal.
Citera
2018-07-18, 15:01
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
De är väl rädda för anmälan om förtal.

Mm, synd för dem bara att inget någonsin försvinner bara för att man trycker på radera. Speciellt inte efter den här herrens duktiga arbete med att spara ner allt.

https://toklandet.wordpress.com/2018/07/17/vad-ar-syftet-med-de-sk-antirasistiska-grupperna-pa-facebook/
Citera
2018-07-18, 15:02
Medlem
Citat:

Stämmer, den är borttagen, tur att det finns folk med vett som har sparat ner och bevisat vad sidor likt den gör i verkligheten.
Citera
2018-07-18, 15:04
Medlem
Citat:
Mm, synd för dem bara att inget någonsin försvinner bara för att man trycker på radera. Speciellt inte efter den här herrens duktiga arbete med att spara ner allt.

Jag hade anmält varenda en som hade spridit missaktning. För mig är det nolltolerans. Kanske, bara kanske de tänker sig för nästa gång.
Citera
2018-07-18, 15:07
Medlem
Citat:
Stämmer, den är borttagen, tur att det finns folk med vett som har sparat ner och bevisat vad sidor likt den gör i verkligheten.

Facebook tillåter sånt skit om det är "de goda" som står för hatet.
Citera
2018-07-18, 15:11
Medlem
Citat:

Tråden från Lkn gruppen
https://web.archive.org/web/20180718050959/https://www.facebook.com/groups/318739081816076/permalink/626383967718251/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in