Citat:
Ursprungligen postat av
chrisemil
Haha, "konstnären" påstår att han har en IQ på 128 också

IQ är dock ingenting som visar att det han säger/skriver skulle vara vettigt.
Vad han påstår sig ha/har i iq har , som du så riktigt påpekar, inte ett dyft med kvaliteten på hans tankeförsök. Jag träffat på en snubbe som hade, verifierat, 140+ i iq som var helt oförmögen att dra de enklste slutsatser om sånt som låg utanför hans sfär. Men matte var han en djävel på.
Om man ska tro på "konstnären"s anspråk och gå på hans egen argumentationsmetod så vinner jag eftersom jag har 135 i iq. Alltså är det svammel det han skriver. Det vet jag eftersom jag har högre iq.
Men för att vara alvarlig: Hej, Herr Konstnär med hööög iq (har tyvärr glömt vad du heter och orkar inte titta efter). Jag antar att du är inne här oxh läser. Du förstår, Mensas onlinetest är ett glädjetest. Vad du får på det har inget med din verkliga tankeförmåga att göra. De vill bara boosta dit ego så du betalar dyra pengar för att göra deras inträdestest. Du förstå? Bra! Det du skriver på nätet bevisar däremot, med sin helt felknullade logik, att du troligen ligger under medelvärdet. Förstå, ja? Bra! Kila tillbaka till dagcentret nu och ha en trevlig sommar.
VonStahlhein (iq 135)