Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackfollower
Nej, det var nog ML som hon haft en relation med för flera år sedan, som det verkar den enda riktiga partnern efter UW. Honom har hon sedan fortsatt att träna med. Jag har honom som en möjlig alternativ KK hösten 2017, den hon berättat om i förtroende för Sh Holmes. Någon mystisk man finns inte.
Tack för klargörandet. Det är så många namnförkortningar på gubbarna som har florerat runt i hennes liv så jag blir alldeles snurrig i huvudet.
Fråga: Är det bara karlar som sysslar med geocaching där i föreningen i Örebro? Den enda tjej som det har stått om förutom LW är ju HD. Inte underligt på att karlarna dras som flugor till de få tjejer som i så fall finns i föreningen och blir svartsjuka på varandra när de inte får tjejen de suktar efter.
Hela situationen är ju tragisk på det hela taget och en annan sak som slår mig när jag följer fallet så här på avstånd är ju att ingen av de vi följer i utredningen verkar ha något egentligt vardagsliv förutom geocachingen.Läser man loggarna så verkar ju jobb, familj och normalt umgänge få stå tillbaka för att de ska ut i skogen och hitta burkar.
Detta gäller främst LW men även några av de andra som vi följer i utredningen. Hade jag varit arbetsgivare hade allihopa fått sparken pga att de missköter sina jobb och jag får en känsla av att LW tappat jobbet i kyrkan pga att hon misskött sina uppgifter men det vet jag förstås inte.