2018-07-17, 09:53
Medlem
Förutom inblandning i mord så var ju BO även inblandad i en kidnappning för ca 2 månader sen. Han förhördes men släpptes...men det intressanta är killen som han kidnappade, Dani judes bror som var lite efter i utvecklingen, lite bara. Kan detta varit konsekvensen kanske? Dom som vet vem Dani är vet ju att det finns gott om kapitalt till ett och annat.
Citera
2018-07-17, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Varför snackar folk om Omar Gommora? Han är inte ens i närheten av Mekkys kaliber och verkar mer vara en luffare som säljer vänner och byter sida. Han gör allt för att synas med mekky bröderna och rider på deras meriter enligt flera säkra källor kring honom

Vad som sedan kan anses vara "meriter" kan ju diskuteras. Men jag antar att det är en merit i vissa kretsar att ta emot en kula och överleva, sitta häktad för mord och bli släppt, kränga droger till pundare och andra utsatta personer etc. etc. Allt för att kunna stryka runt i Gucci-kepsar, rolexklockor och en heroinsläde av 2016 års modell.

Bortsett från skattepengar som bränns, moppar som snos (det klassiska valet för en skytt samt hans chaufför) och drogerna som dessa grabbar skeppar in i Sverige, så orkar "vanligt" folk inte bry sig längre.
Citera
2018-07-17, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Tydligen va Zakaria en av dom misstänkta för kidnappningen på Katrinelund i Juni månad.
Exakt, här har vi någon som hänger med i svängarna, kidnappa eller döda aldrig någon kriminell från balkan,som har mycket pengar regel nr 1 ,annars kommer det kosta många livet !!
Citera
2018-07-17, 10:06
Medlem
KlasseArbogas avatar
Kollade genom hans instagram, man blir ju rörd över den kärlek dessa grabbar tycks ha för varandra. Oerhört tragiskt att många går denna väg men så blir det när ens möjligheter begränsas. Vila i frid
Citera
2018-07-17, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Kollade genom hans instagram, man blir ju rörd över den kärlek dessa grabbar tycks ha för varandra. Oerhört tragiskt att många går denna väg men så blir det när ens möjligheter begränsas. Vila i frid

Att sälja knark och begå brott är deras eget val. De kan plugga och sköta sig som andra, om de vill. Hyllar allah gör de också I var och vartannat inlägg, som om de bryr sig om religion öht. Allt är bara yta med snabba cash för dem, så tragiskt att se.
Citera
2018-07-17, 10:19
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Du har fel han kommer ej dö

Alla kommer vi att dö, det är bara det att den här Mekky kommer göra det lite fortare än vi andra.
Citera
2018-07-17, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Tror han är i Marbella just nu med kinesen och co samt deras luderbrudar. Så dödsdagen kommer nog något senare. Gissar snarare på september. Men för att vara med i tävlingen så gissar jag på 11/9.

Hmm! Intressant val av datum!
Själv tror jag på i oktober, brukar vara mörkare och lättare att gömma sig och/eller komma undan efter utfört arbete. Även om det verkar gå bra att utföra gärningar i dagsljus mitt på dagen nu för tiden. Vågar mig dock inte riktigt gissa på ett exakt datum. Men om jag måste så... 7/10!
Citera
2018-07-17, 10:49
Medlem
Efter att ha läst de senaste inläggen så känns det som om nu Mekky försvinner så kommer Malmö att bli en betydligt lugnare plats, är det korrekt?
Citera
2018-07-17, 10:56
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copernicus
Efter att ha läst de senaste inläggen så känns det som om nu Mekky försvinner så kommer Malmö att bli en betydligt lugnare plats, är det korrekt?

Alltid svårt sådant. Värre än Mekky är väl ett vakuum efter honom.

Lätt värt att prova det dock.
Citera
2018-07-17, 10:56
Medlem
Bild på han och en viss Omar som sköts till döds för någon vecka sedan:

https://www.instagram.com/p/BlTnB6ZnRqF/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1159je7w256oa

Jag vet inte vem som är vem på bilden dock.[/quote]

Var det Omar som sköts vid Nydalaparken? Börjar bli svårt att separera händelserna nu
Citera
2018-07-17, 11:05
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Bild på han och en viss Omar som sköts till döds för någon vecka sedan:

https://www.instagram.com/p/BlTnB6ZnRqF/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1159je7w256oa

Jag vet inte vem som är vem på bilden dock.

Var det Omar som sköts vid Nydalaparken? Börjar bli svårt att separera händelserna nu

Omar till höger och Zaki till vänster
Citera
2018-07-17, 11:07
Medlem
Hur ser det ut för Frank då? Han är ju rätt schysst tror ni han kommer bli klippt ocskå? Tycker han borde få klara sig=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in