2018-07-17, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glyskolja
Är det helt omöjligt att denne Mekky börjar prata med snuten. Han har ju ändå blivit skjuten en gång?

Alla som är med den s.k M-falangen pratar med polisen. Det är därför de aldrig sitter för något utan är bara h'äktade då och då för att pumpa information till polisen. Även ibland som skydd, i vissa perioder är de ju säkrare i häktet än ute på gatorna. Så rensa upp poliskåren först så kanske det kan hända något i denna staden. Masov*c & co har haft hjälp av polisen i 10+ år, de får fria tyglar mot att de hjälper till att sänka andra kriminella.
Det var därför S**d och Mirz* kom undan med att mörda albanen på STortorget inför 50 vittnen och en kamera "som inte fungerade" just den kvällen.
Citera
2018-07-17, 08:33
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Men vem är det som är skjuten? Finns den på Fejjan?
Citera
2018-07-17, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ni som känner förhållandena, varför i helv. sticker inte den där Mekky bara ifrån Malmö, det är ju bara att flytta till Norrland där ingen följer honom. Vill han sälja knark går det väl lika bra i röda Norrbotten som i röda Malmö. Har dom här gangstrarna någon sorts konstig dödslängtan, jag begriper inte detta.

Här ligger nyckeln till Malmös tragedi, och det handlar inte bara om varför kriminella typer som Mekky inte flyttar från Malmö. Det handlar om varför så fruktansvärt många muslimska invandrare flyttar till Malmö.

Jag har en bekant som genom sitt arbete kommer i kontakt med många nyanlända flyktingar som bosätter sig i Malmö. En familj, som enligt min bekant är snäll och hygglig, klagade på att de hade upplevt både skottlossningar och explosioner sedan de hade bosatt sig i Malmö. "Det är nästan som att vara kvar i Syrien!"

Jag frågade min bekant varför familjen då hade bosatt sig i just Malmö. Varför hade de inte sökt sig till t.ex. Lund? Nej, det går inte, svarade min bekant. De flesta flyktingar känner sig inte hemma i Lund. De har nästan inga landsmän där. De vill bo i Malmö.

Det är detta som är orsaken till Malmös tragedi. Extremt många mer eller mindre krigsskadade (muslimska) flyktingar har under snart tre decenniers tid valt att bosätta i Malmö. Här har det vuxit fram en otroligt stark kriminell kultur, helt dominerad av (muslimska) första- andra- och tredje generationens invandrare.

Och det är därför som så många främst muslimska unga män blir ihjälskjutna i Malmö.

Det är i Malmös kriminella kultur som extremt grovt kriminella personer som Mekky känner sig hemma. Mekky kan inte flytta till Lund, lika lite som de nyanlända syriska familjen i Malmö kunde bosätta sig i Lund.
Senast redigerad av Egnatankar 2018-07-17 kl. 09:11.
Citera
2018-07-17, 08:45
Medlem
Tydligen va Zakaria en av dom misstänkta för kidnappningen på Katrinelund i Juni månad.
Citera
2018-07-17, 08:49
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Men vem är det som är skjuten? Finns den på Fejjan?

Zak*ri* El Kh*y*tti

*=a

"Zaki Ensam" på fejjan men profilen verkar borttagen nu.

Bild på han och en viss Omar som sköts till döds för någon vecka sedan:

https://www.instagram.com/p/BlTnB6ZnRqF/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1159je7w256oa

Jag vet inte vem som är vem på bilden dock.
Citera
2018-07-17, 08:55
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Zak*ri* El Kh*y*tti

*=a

"Zaki Ensam" på fejjan men profilen verkar borttagen nu.

Bild på han och en viss Omar som sköts till döds för någon vecka sedan:

https://www.instagram.com/p/BlTnB6ZnRqF/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1159je7w256oa

Jag vet inte vem som är vem på bilden dock.

Tack. Sköna juveler. Att de aldrig ger sig.
Citera
2018-07-17, 08:56
Medlem
Zakiensam på insta tror den är öppen för alla
Citera
2018-07-17, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Amir va ju de självklara målet på nätcafeet... han är ett spöke och kommer klippa dessa människor han kommer alltid undan

Lite naiv, va? Skulle tro att Mekky ligger död i rännstenen rätt snart. Den typen av kille blir inte gammal. Lika bra det med.tanke på val av karriär.
Citera
2018-07-17, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
och frankie eller?
Vad har Gomorra med mekky och göra ens, vad fan yrar folk om, dom är ovänner sen ett tag sen, folk pratar så mycket skit här löjligt, dom som rör sig i såna kretsar borde veta bättre en så , visst är det så att många rövslickar mekky i malmö ,typ alla jobbar med honom eller för honom just nu, men det som är pinsamt att folk i 30 års åldern springer för honom för en 21 åring 😂😂 och ni som pratar massa skit , dom här killarna är ingenting förutom barn som springer och leker gangsters, dom riktiga tunga kriminella vill inte ens finnas i radarn, affärerna ger pengar och är viktigare än att leka tuffingar, vill folk få bort dom här så kan jag lova dig dom försvinner ,men dom blir glada för då kan dom göra sina affärer ostört medans polisen jagar dom unga , dom här ungarna dör för ingenting ,dom har verken pengar eller något , dom hinner inte ens skaffa familjer, jag hoppas att resten vaknar till liv och inser att dom dör för ingenting,dom dör för andras bekymmer och problem ,den där mekky har mångas död på sitt samvete, både mördat skickat folk att mörda samt fått sina vänner mördade ,lär er av andras misstag ,och håll er borta från honom , annars kommer ni förmodligen vara nästa offer , videon har spridits överallt på killen som ligger död massa blod från igår, folk har ingen respekt och filma något sådant ,brist på respekt!!
Citera
2018-07-17, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vonnegut68
Lite naiv, va? Skulle tro att Mekky ligger död i rännstenen rätt snart. Den typen av kille blir inte gammal. Lika bra det med.tanke på val av karriär.
Du har fel han kommer ej dö
Citera
2018-07-17, 09:04
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Shit va du spekulerar varför skulle dom klippa omar?

Var han inte iblandad i Mekawi morden? Han satt väl häktad om jag inte minns fel eller var iblandad på något vis.
Senast redigerad av Xfiles 2018-07-17 kl. 09:07.
Citera
2018-07-17, 09:08
Medlem
Håller med dig ! Tror han stannar kvar ett braaaaaa tag till
Citat:
Du har fel han kommer ej dö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto