Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Du påstod ju att folk avskyr dem sedan så drog du till med hur många som ansluter sig till demonstrationer... kommer du inte ihåg vad du själv skriver?
"Nej, jag underskattar inte stödet för NMR. Ni har fortfarande inte lyckats samla ihop speciellt många folk vid någon demonstration"
Skrev jag. Och det syftade på hur få NMR lyckats samla ihop om du på något vänster uppfattade det som otydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Så jag frågar dig är det ett kvitto på hur många som ansluter sig till demonstrationstågen som avgör hur hatad/älskad man är?
Nej, inte nödvändigtvis. Men om en organisation säger sig ha ett stort stöd, men inte lyckats samla ihop speciellt många alls vid en demonstration, så skulle jag nog ändå säga att det stöd de tror sig ha i princip inte finns. Men visst, det kan finnas anledningar till att folk drar sig för att gå på en demonstration för NMR, precis som det finns goda anledningar till att folk drar sig på att gå på en demonstration mot.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
du tror inte folk kan ha en neutral åsikt om NMR eller?
Jag tror, men detta är bara vad jag tror, att få överhuvudtaget har bemödat sig att gå in och läsa vad NMR faktiskt tycker i vissa frågor. Av den anledningen tror jag att det kan finnas vissa som, tyvärr, upplever att NMR är något annat än vad de är. Sedan finns det antagligen många som inte gillar NMR, men inte tycker något närmare om dom pga de helt enkelt är så små och de har inte gått in och läst vad NMR tycker och därför inte har någon bestämd uppfattning.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
att du läser på aftonbladet eller ser nyheter på SVT som propagerar för hur svenska folket hatar NMR är ju inte riktigt hela sanningen.
Jag läser varken aftonbladet eller ser på SVT nyheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
nousernameneeded
Javisst du tror det fast nu skulle det ju inte ens vara något Hitlertyskland heller om nu NMR skulle komma till makten.
På deras egna sida så hyllar de Hitler-Tyskland, och enligt deras program vill de ha en "enpartistat" (notera " ") med en stark ledare som senaten valt ut. För de anser, att i deras utopiska samhälle, så kommer inga partier behövas.