Tillbaks till den senaste brottsplatsen som jag besökte på midsommardagen.
Igår tidigt på morgon/förmiddan precis efter att Thaiflaggorna sattes upp utanför på fasaden.
Jag klev in på vinst och förlust utan att bokat tid. Bara en tjej där, den jag inte fick förra gången.
Frågade efter xxxx, tyvärr så började inte hon förrens efter lunch och jag hade behovet NU och tiden var knapp.
Så jag tog en halvtimme med henne. In i rummet efter att hon låst salongen och skrivit en lapp att de öppnar en halvtimme senare som hon satt upp på dörren. Skönt tänkte jag, då slipper vi bli avbrutna av ringklockan.
In i rummet, av med paltorna i en rasande fart. Använde mig av samma lönande taktik som sist, se till att vara avklädd innan hon standardmässigt lämnar rummet för att göra i ordning sig.
Blicken och smilet kom när hon småsneglade på snabeln.
Massagen är inte så mycket att snacka om. Hon gjorde en väldigt kort genomkörare av rygg, rumpa och ben. "Tun alond" kom redan efter typ 7 minuter. Lilleman hade vuxit till sig och en handduk över honom fick man inte

Direkt började fokuset sättas på mina översida lår och området kring ljumskarna.
Frågan kom 10 minuter in på massagen och vi kom överens om FS till tusenlappen efter ett litet budkrigande som jag bara tror hon bara eggades upp av och hon verkade nöjd.
En liten småavancerad snabb strippteas tar vid där hon leker lite med sig själv innan hon rullar på kådisen.
Sexet var helt ok. Jag gick ner på henne och smaken var mer än bra, renrakad landningsbana och sköna sillisar att leka med. Enda dåliga var att hon var för skön och hon körde på rätt bra så lyckan vart för kortvarig för att jag skulle vara helt nöjd. Samtidigt som jag inte hade så mycket tid över för en långkörare igår så får jag vara supernöjd. Tyvärr drog vi över tiden lite så hon hann inte med att följa med in i duschen, det får bli nästa gång. Frågan är hur jag ska få till det med henne utan att hennes kompis/kollega lackar ur. Kanske föreslå en fyrhands-massage är ett mysigt alternativ, måste inhandla ett par blå piller tills då om man ska orka med.
Oavsett så ska jag ska se till att ha minst en timme med henne och göra om föreställningen på mitt sätt i ett mer lagom tempo.
Massagen: 5/10
Sexet: 7/10
Avsugningen: 9/10
Attityden/Charmen: 6/10
Lokalen: 8/10