2018-07-07, 06:27
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elitept
Hade inte planerat men blev så sugen igår kväll. Kl 18.50 snabbt in i duschen ner till bilen tar ut pengar och kör till mitt stammis ställe ringer på och börjar tänka vem jag kommer få idag, hon som slår sönder kulorna när hon drar i den, hon som gillar att köra händerna i skäran? Nej min favorit öppnar dörren 1.55 slank och sillisar. Nu vet jag vad som kommer att hända. Tar en b2b och massage börjar, alltid för mycket olja men det spelar ingen roll. Hon ålar sig på ryggen skönt att känna hennes sillisar på ryggen. Vändningen kommer och teasingen är underbar hon drar soldaten mellan brösten länge och skönt. Efter en stund kommer frågan... vill du ha extra? ALLT sa jag sen blev det att åka av avslutade bakifrån.Mina händer runt midjan på henne och tittandes på hennes underbara bakdel, tog inte lång tid innan jag fyllde kondomen. Tog på mig kläderna fick ett glas vatten och en kram. Vi ses nästa gång sa hon skrattandes. Definitivt sa jag.

nice res mmm jag hade kört utan kondom bästa felings haha Och spruta hehe
Citera
2018-07-09, 23:29
Medlem
B-types avatar
Känner att axlarna stelnat så jag tar en dusch, rakar pungen och åker till en närliggande salong där en liten godbit jobbar. Tyvärr jobbar hon inte när jag kommer dit.
Ersättare som ser helt okej ut gör ett bra jobb både med massage och teasing så när vändningen kommer är det avslappnat i axlarna men spänt i PetterNicklas...
BoomBoom finns inte på listan men naket hj går bra. Det vill hon ha tusen kronor för. Jag säger att jag vet att det är dubbelt mot vad man normalt betalar för den tjänsten.
Hon går och hämtar mamasan som är i trettioårsåldern med blonderat hår och snygg kropp. Där finns boomboom på menyn för samma pris som den första ville ha för hj.
Lite konstig stämning i soffan när jag kommer ut från duschen efteråt men när jag ger en femtiolapp i dricks till tjejen som masserade så lyser hon upp i alla fall.
Fjärde gången jag är på den salongen och det kommer bli fler gånger.
Citera
2018-07-11, 10:49
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Tillbaks till den senaste brottsplatsen som jag besökte på midsommardagen.
Igår tidigt på morgon/förmiddan precis efter att Thaiflaggorna sattes upp utanför på fasaden.

Jag klev in på vinst och förlust utan att bokat tid. Bara en tjej där, den jag inte fick förra gången.
Frågade efter xxxx, tyvärr så började inte hon förrens efter lunch och jag hade behovet NU och tiden var knapp.
Så jag tog en halvtimme med henne. In i rummet efter att hon låst salongen och skrivit en lapp att de öppnar en halvtimme senare som hon satt upp på dörren. Skönt tänkte jag, då slipper vi bli avbrutna av ringklockan.
In i rummet, av med paltorna i en rasande fart. Använde mig av samma lönande taktik som sist, se till att vara avklädd innan hon standardmässigt lämnar rummet för att göra i ordning sig.
Blicken och smilet kom när hon småsneglade på snabeln.
Massagen är inte så mycket att snacka om. Hon gjorde en väldigt kort genomkörare av rygg, rumpa och ben. "Tun alond" kom redan efter typ 7 minuter. Lilleman hade vuxit till sig och en handduk över honom fick man inte Direkt började fokuset sättas på mina översida lår och området kring ljumskarna.
Frågan kom 10 minuter in på massagen och vi kom överens om FS till tusenlappen efter ett litet budkrigande som jag bara tror hon bara eggades upp av och hon verkade nöjd.
En liten småavancerad snabb strippteas tar vid där hon leker lite med sig själv innan hon rullar på kådisen.
Sexet var helt ok. Jag gick ner på henne och smaken var mer än bra, renrakad landningsbana och sköna sillisar att leka med. Enda dåliga var att hon var för skön och hon körde på rätt bra så lyckan vart för kortvarig för att jag skulle vara helt nöjd. Samtidigt som jag inte hade så mycket tid över för en långkörare igår så får jag vara supernöjd. Tyvärr drog vi över tiden lite så hon hann inte med att följa med in i duschen, det får bli nästa gång. Frågan är hur jag ska få till det med henne utan att hennes kompis/kollega lackar ur. Kanske föreslå en fyrhands-massage är ett mysigt alternativ, måste inhandla ett par blå piller tills då om man ska orka med.

Oavsett så ska jag ska se till att ha minst en timme med henne och göra om föreställningen på mitt sätt i ett mer lagom tempo.

Massagen: 5/10
Sexet: 7/10
Avsugningen: 9/10
Attityden/Charmen: 6/10
Lokalen: 8/10
Citera
2018-07-11, 13:34
Medlem
Dags att bidra med en recension efter att under lång tid läst andras.

Bor i en stad norr om Stockholm med ett mindre utbud av salonger och har nu testat dem alla. Har nu också hittat min favoritmassös och det är en äldre 45+ kvinna, men med tanke på att de ser yngre ut kan hon mycket väl vara 50. Första gången när jag ringde på var dörren låst men man kunde se in genom fönstret hur det rörde sig i soffan längre in i salongen. Detta var på Fm så jag vet inte om hon låg och sov. Ialla fall öppnade hon dörren lite sömnig men med ett leende. Har du tid frågar jag? 1h massage. Ja visst - Jag går in och hon låser dörren bakom mig. Tar betalt och visar mig in i ett av rummen.

Jag näckar framför henne medans hon ställer i ordning sängen. hon tittar o ler, sedan går hon ut ur rummet. Själv hoppar jag upp på sängen o lägger mig sedvanligt på mage utan att lägga någon handduk över rumpan. Efter några minuter knackar det på dörren och det börjar som alltid med en tvätt av fötterna. Sedan på med handduken och upp o trycker nerifrån o upp. Sen tar hon bort handduken och sätter ena knäet mellan mina ben, hon har nu klänning på sig? Så ett ombyte medan man låg å väntade..

Varje gång hon masserar upp mot axlar o nackar, så nuddar hennes knä pungen. Bara precis sådär försiktigt. Jag berömmer henne hur duktig och hur skönt hon masserar. Hon skrattar och tackar. Sedan fortsätter ryggmassagen ett tag till tills hon glider ner från sängen. Hon börjar sedan att massera benen. Långa tag längs hela benen med pungsnudd varje gång. Jag breddar benen och visar att jag gillar när hon snuddar pungen. Andra benet likaså för att sedan klättra upp o igen sätta sig mellan mina ben. Jag ligger fortfarande på mage och har börjat hårdna lite, då hon börjar massera baksidan av låren. Båda samtidigt, ingen riktig massage längre utan nu mer smekningar som varvar med naglar över rumpa och insidan av låren. Sedan ner i skåran. Långsamt smeker hon upp och ner. Ingen brådska utan jag börjar bli riktigt kåt. Hon fortsätter o smeker insidan av låren och skåran, runt anus och hon driver mig till vansinne och jag lyfter upp rumpan och känner hur hennes händer smeker pungen o roten. Jag står nu nästan på alla fyra framför henne och stönar samtidigt som hon leker med pungen och fingrar runt och över anus. Detta håller på en lång stund. Sen helt plötsligt slutar hon och hoppar ner från sängen. Vända säger hon. Haha vad hände precis tänkte jag o vänder mig om med fullt stånd. Hon tittar o ler. sedan börjar hon massera min ena arm. Själv är jag helt förvirrad men blundar o låter henne hållas, hon verkar ju ha bra koll på detta.

Andra armen också när hon sedan ska börja massagen av benen. Jag är fortfarande stenhård och ligger nu å tittar på henne i den halvmörka rummet. Hon ömsom smeker och masserar benen nerifrån och upp. samma procedur som på baksidan, ena benet i taget. Lite pungsnudd men inget mer. Sen klättrar återigen upp på sängen o sätter sig mellan mina ben. Tittar på mig o ler. - Massage? frågar hon och tar ett grepp om den. Vad finns på menyn frågar jag. Hon svarar - Bara massage, inget sex. WTF - haha ok. hade nog tagit vilket pris och vad som helst i det läget. Hon håller upp 5 fingrar. Jag kontrar med 2. Alltid två, då går hon ner till 3 samtidigt som hon sakta börjar dra i den och ler. Jag nickar och en helt magisk avslutning fullbordar upplevelsen.

Sedan det sedvanliga huvudmassage och ett glas vatten efter avtorkning.
Betalar och går ut med ett leende på läpparna och undrar precis vad det var som hände.
Nog för det är härligt med en yngre förmåga men måste säga att detta var inte sista gången hos denna kvinna.

Min jakt på en salong där man kan få ett B2B fortsätter, det verkar som att jag måste utöka mitt område.

Massagen: 8/10
HE: 10/10
Lokalen: 7/10
Senast redigerad av Cooma 2018-07-11 kl. 13:37.
Citera
2018-07-12, 09:13
Medlem
Dags för besök på stamstället Sthlm city sedan ett halvår, förra gången var favoriten inte på plats och då var allt värdelöst, nu var min lilla goding på plats efter verifiering på tele, som vanligt så teasing efter 7 minuter och sedan som vanligt visar jag bara att hon ska klä av sig så blev det en BTB med en 69:a utan sug men slickningar, denna varelse har en gudabenådad kropp med sillisar, ohh my god, som vanligt kräver hon inte betalt i förväg (det händeer väl inte ofta?) utan jag betalar som tidigare en tusing men denna gång är hon extra bra då jag får henne att sitta ovanpå mig och slicka henne och hon trycker ned sin fina rakade mus så nästan tänderna håller på att lossna på mig, sedan som vanligt avslutas timmen med fortsatt mycket bra massage, ger henne 1500 denna gång för hon var helt otrolig
Citera
2018-07-12, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrommaAirport
Dags för besök på stamstället Sthlm city sedan ett halvår, förra gången var favoriten inte på plats och då var allt värdelöst, nu var min lilla goding på plats efter verifiering på tele, som vanligt så teasing efter 7 minuter och sedan som vanligt visar jag bara att hon ska klä av sig så blev det en BTB med en 69:a utan sug men slickningar, denna varelse har en gudabenådad kropp med sillisar, ohh my god, som vanligt kräver hon inte betalt i förväg (det händeer väl inte ofta?) utan jag betalar som tidigare en tusing men denna gång är hon extra bra då jag får henne att sitta ovanpå mig och slicka henne och hon trycker ned sin fina rakade mus så nästan tänderna håller på att lossna på mig, sedan som vanligt avslutas timmen med fortsatt mycket bra massage, ger henne 1500 denna gång för hon var helt otrolig

Fattar inte riktigt? BTB är väl utan penetration? Och hon suger inte? I princip har du betalat 1200 för att slicka henne om man utgår från att ett HJ går loss på en trehunka?
Alla gör som dom vill. Men jag pröjsar inte över tusingen för hela paketet, inkl. sug och annat.
Citera
2018-07-12, 22:52
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Efter att ha varit på landet i 3 veckor med ungar och hundar samt smygläst denna tråd var
jag bara tvungen att ge mig ut i massagedjugeln idag när jag kom tillbaka till Stockholmsområdet för att börja jobba nästa vecka.

Åker först till den närmaste men de verkar ha semesterstängt då ingen öppnar.
Den andra salongen svara att hon har tid om 2 timmar (fan orkar inte vänta liksom). På den tredje rycker jag i handtaget och det verkar vara låst så jag går därifrån och tänker att detta kanske inte var min dag. Plötsligt går dörren upp och en thai tittar ut och frågar varför jag gick iväg *LOL*. Kommer in i salongen och gör upp om 60 min oljemassage a 350 kr.

Jag betalar kontant innan och får tillbaka växel och kvitto innan jag blir visad till rummet. Jag tar av mig allt utom kalsongerna, efter ett litet tag kommer damen in och jag ligger på rygg och är redo.
Hon ber mig snällt att vända på mig för att ligga på mage och jag lyder som en liten skolpojke. Väl på mage så tar hon tag i mina kalsonger och drar av dessa medans hon säger något i stil med att det är varmt. Ok nu vet jag att jag är på rätt ställe för extra service .

Hon masserar rygg, vader samt baksidor lår samt sticker ner några fingertoppar i skitan med olja och samtidigt smeker pungen. Nu står/ligger flaggstången redo. Efter ca 15 min ber hon mig att jag ska vända och nu ligga på rygg, hon lägger en handduk för flaggstången som nu dalar lite då hon inte smeker pungen. Efter ca 10 min massage liggandes på rygg så frågar jag om jag får ta henne på tuttarna och ja det får jag. Jag tar bort behå och vidrör hennes bröstvårtor samtidigt som jag frågar om extra och hon sade 500 för H.E. Jag sa jag har bara 150 kr i kontanter kvar så du får det eller så blir det inget.

Hon sa att det får gå för denna gång och ta mej fan detta var den bästa H.E jag någonsin upplevt, hon höll på i ca 10-15 min och hon dyrkade
den som om det var självaste Buddah tror jag. Samtidigt som hon runkade så satte jag mig upp ibland för att ta på hennes bröstvårtor. Sedan kom jag och fan vilket nirvana, vilken kvinna vilken erfarenhet.
Sedan fick jag huvudmassage och efter det så kom vi överens om att jag kommer tillbaka på söndag och då blr det avsugning.

Massagen: 6/10
Attityden/Charmen: 9/10
HE: 11/10
Lokalen: 9/10
Citera
2018-07-13, 00:31
Medlem
EstebanDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Efter att ha varit på landet i 3 veckor med ungar och hundar samt smygläst denna tråd var
jag bara tvungen att ge mig ut i massagedjugeln idag när jag kom tillbaka till Stockholmsområdet för att börja jobba nästa vecka.

Åker först till den närmaste men de verkar ha semesterstängt då ingen öppnar.
Den andra salongen svara att hon har tid om 2 timmar (fan orkar inte vänta liksom). På den tredje rycker jag i handtaget och det verkar vara låst så jag går därifrån och tänker att detta kanske inte var min dag. Plötsligt går dörren upp och en thai tittar ut och frågar varför jag gick iväg *LOL*. Kommer in i salongen och gör upp om 60 min oljemassage a 350 kr.

Jag betalar kontant innan och får tillbaka växel och kvitto innan jag blir visad till rummet. Jag tar av mig allt utom kalsongerna, efter ett litet tag kommer damen in och jag ligger på rygg och är redo.
Hon ber mig snällt att vända på mig för att ligga på mage och jag lyder som en liten skolpojke. Väl på mage så tar hon tag i mina kalsonger och drar av dessa medans hon säger något i stil med att det är varmt. Ok nu vet jag att jag är på rätt ställe för extra service .

Hon masserar rygg, vader samt baksidor lår samt sticker ner några fingertoppar i skitan med olja och samtidigt smeker pungen. Nu står/ligger flaggstången redo. Efter ca 15 min ber hon mig att jag ska vända och nu ligga på rygg, hon lägger en handduk för flaggstången som nu dalar lite då hon inte smeker pungen. Efter ca 10 min massage liggandes på rygg så frågar jag om jag får ta henne på tuttarna och ja det får jag. Jag tar bort behå och vidrör hennes bröstvårtor samtidigt som jag frågar om extra och hon sade 500 för H.E. Jag sa jag har bara 150 kr i kontanter kvar så du får det eller så blir det inget.

Hon sa att det får gå för denna gång och ta mej fan detta var den bästa H.E jag någonsin upplevt, hon höll på i ca 10-15 min och hon dyrkade
den som om det var självaste Buddah tror jag. Samtidigt som hon runkade så satte jag mig upp ibland för att ta på hennes bröstvårtor. Sedan kom jag och fan vilket nirvana, vilken kvinna vilken erfarenhet.
Sedan fick jag huvudmassage och efter det så kom vi överens om att jag kommer tillbaka på söndag och då blr det avsugning.

Massagen: 6/10
Attityden/Charmen: 9/10
HE: 11/10
Lokalen: 9/10

Visst är det skönt när de verkligen njuter av att, långsamt, runka kuken:-)
Citera
2018-07-14, 14:28
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EstebanD
Visst är det skönt när de verkligen njuter av att, långsamt, runka kuken:-)

De njuter av tanken att du tycker det är så skönt att du kommer tillbaka och ger dem några lättförtjänta hundringar till.
Citera
2018-07-15, 15:53
Medlem
Håller med alla som gillar långsamt runk ca 10-20 min. Betalar gärna extra
Citera
2018-07-15, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtsa11
Håller med alla som gillar långsamt runk ca 10-20 min. Betalar gärna extra

Klart man vill njuta så länge som möjligt ju
Citera
2018-07-17, 20:36
Medlem
Vindkraftverks avatar
Gjorde mitt första besök på en thaimassagesalong i dagarna. Var egentligen på väg till gymmet men fick ett infall och knacka på dörren till den enda thaimassagen, så vitt jag vet, i den lilla västgötska hålan jag residerar i.

Tänkte som så, att så stel i ryggen jag är så är det nog lika bra att mjuka upp kroppen lite inför det första gympasset, sedan avsättningen av Olof Skötkonung.

Har läst denna tråden från och till under något års tid så jag hade väl lite koll.. Men det var ju som bortblåst när jag väl kom innan för dörren. Det var länge sedan jag kände mig så nollställd inför något, och då hade jag verkligen inte några förväntningar alls.

"Hej önskas massage"
"Ja, jag antar det"
"Okej, en timma 500kr, bra? Du får rabatt idag 400kr" och så något blandat missmash på thai och svenska om att hon inte sett mig där.

Visades in till ett rum (riktiga rum med låsbar dörr) och så fick jag ett "Varsågod, vänta här".

Då började småpaniken, vart fan är handduken? Nåja. Jag var inte det minsta sugen på något annat än en ordentlig uppmjukning så jag behöll kallingarna på.

Efter en stund kommer en thaitjej in. Jag har nästan somnat. Hon frågar om jag har har ont någonstans och säger att jag är stel i ryggen.

Hon tvättar av mina fötter och påbörjar en, vad jag antar är, traditionell thailändskmassage. Hon lägger all sin tyngd på min rygg. Vet inte om hon använder knän eller fötter men nytta gör det. Hon hör att det knakar och ber om ursäkt om det är för hårt. Jag svarar att det är ingen fara, för min del får det gärna vara hårdare.

Ojdå! Utbrister hon och säger åt mig att vi måste byta rum. Jag fattar inget. Jag leds in i ett rum med en stång i taket, rummet är även större och svalare än det tidigare.

Sedan kommer en till thai in och det tjattras.. Sedan säger massören "Nu blir det bra, hon är stark"

Och ja, den nya massösen hade bra teknik. Det knakar och brakar i ryggen medans hon ner mig en omgång med fötterna, medans den första massösen är kvar och masserar mina vader.

Jag känner mig avslappnad på ett sätt jag inte gjort på länge. Somnar nästan igen.

Efter detta tackar massös nummer två för sig och den första tar vid med olja.

Alltså, det är ett bra kompliment till den föregående, uppskattade, hårda genomgången. Men så vidare extraordinärt är det inte. Visst skönt, men efter att ha läst denna tråden så hade man lite större förhoppningar. Sedan är det säkert så att det finns bättre massörer i detta avlånga land...

Hursom. Inte en tendens till vare sig tease eller resning hos mig. Men efter vändning gör hon något när hon masserar insida lår som bara är så skönt.. Jag ger ifrån mig ett lågmält spontanstön och känner att blodet börjar rusa.. Hon gör om samma sak igen och sedan ställer hon sig vid sidan av britsen och säger att det är 15min kvar.

Hon frågar om jag önskar mer massage någonstans. Jag är nöjd, jag har fått mig den genomkörning jag önskade så jag säger helt enkelt "Jag vet inte, vart skulle det vara?". Då kollar hon på mig med en väldigt sensuell blick medans hon lägger handen på paketet och masserar utanpå kalsongerna...

Ja det var ju bara att erkänna sig besegrad och en prisdisskussion med fingrarna uppstår medans hon fortfarande masserar min pung med den andra handen - Lömsk förhandlingsteknik. Fyra fingrar blir sista budet.

Hon låser dörren och jag tar av mig mina boxers. Sedan påbörjas ett ganska hastigt HJ med mycket olja och pungmassage. Jag var inte alls imponerad fram tills dess att hon började massera kulorna, men efter det sköt jag salut ganska snabbt. Hon ler och fortsätter massera tills inget av den forna hårdheten består. Mycket skönt.

Salong: 8
Massör: Ok,. 35-40. Ingen tia men det enda hon hade emot sig var åldern och brösten.
Massage: 7
Extra: 6

Jag vet inte om jag återvänder. Jag avvaktar några dagar till för att känna om massagen gjorde någon långvarig nytta i kroppen.

Extra på första besöket var en kul bonus. Men precis som att förlora svendomen var ens förväntningar av "första gången" en aning högre än utfallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in