Citat:
Vad är det för masspsykos som Angry foreigner har drabbats utav? Han attackerar verkligen AfS och specifikt Jeff Ahl synnerligt "hårt".
Angry foreigner anser att det inte är lämpligt att anklaga SD för vad deras följare skriver samtidigt som han anser att Jeff Ahl skall stå till svars över vad någon har skrivit på Youtube.
Det var en kille som pratade om Judefrågan och Angry foreigner svarade på detta viset :
Jeff Ahl svarar på frågan :
Angry foreigner fortsätter :
Jeff Ahl svarar (Inte till inlägget ovan) :
Vad har Angry Foreigner för anledning att vara så aggressivt inställd mot AfS?
Nu kommer jag låta överdrivet konspiratorisk, men vi är ju på flashback så vars annars?
1. Han blir betald av någon att skriva dessa inlägg
2. Han känner panik över att AfS kommer gå igenom extremt många uppehållstillstånd och se vilka som har getts ut på felaktig basis, kanske går Angry foreigner under denna kategorin. Att han kom till Sverige på ett oärligt sätt?
Jag håller med om att det låter långsökt. Bara något som slog mig dock, och värt att skriva.
Se inte detta som mina 2 "officiella" ståndpunkter över varför han reagerar på detta sätt dock.
Angry foreigner anser att det inte är lämpligt att anklaga SD för vad deras följare skriver samtidigt som han anser att Jeff Ahl skall stå till svars över vad någon har skrivit på Youtube.
Det var en kille som pratade om Judefrågan och Angry foreigner svarade på detta viset :
Jeff Ahl svarar på frågan :
Angry foreigner fortsätter :
Jeff Ahl svarar (Inte till inlägget ovan) :
Vad har Angry Foreigner för anledning att vara så aggressivt inställd mot AfS?
Nu kommer jag låta överdrivet konspiratorisk, men vi är ju på flashback så vars annars?
1. Han blir betald av någon att skriva dessa inlägg
2. Han känner panik över att AfS kommer gå igenom extremt många uppehållstillstånd och se vilka som har getts ut på felaktig basis, kanske går Angry foreigner under denna kategorin. Att han kom till Sverige på ett oärligt sätt?
Jag håller med om att det låter långsökt. Bara något som slog mig dock, och värt att skriva.
Se inte detta som mina 2 "officiella" ståndpunkter över varför han reagerar på detta sätt dock.
Han är desperat. AfS är ett hot mot att maximera SDs väljarsiffror. Detta är bara ett försök att skadekontrollera läckan, stoppa flödet ifrån SD till AfS. Politiken är det inget fel på, så man får ta till fulknep som att associera partiet med vissa väljares åsikter. Verkar inte funka särskilt bra.
Det börjar stå klarare och klarare att Sverigedemokraterna sakta börjat bli de nya frihetshatarna i samhället. De är så övertygade om partiets förträfflighet att de inte kan lägga band på sig själva när de får syn på den nya uppstickaren AfS.
AfS politik ÄR objektivt bättre än SDs, vilket inte tar lång tid att läsa sig till. Men nu har man investerat allt för mycket känslomässigt kapital i SD för att byta parti. Det var ju det här valet man skulle bli störst? Man kan ju äntligen konstatera vid jobbet att Jimmie, han är ju i alla fall en "bra retoriker" och att "Löfven är ju galen".
Det var ju nu man skulle ersätta Sossarna som den största etablissemangsgrisen.