2018-07-08, 18:18
Bannlyst
Är det ett problem att ni inte får sex då?
Citera
2018-07-08, 19:05
Medlem
snabelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
vilken ålder är ni killar i som aldrig lyckas få till det?
40 varför undrar du?
Citera
2018-07-09, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabelt
40 varför undrar du?
Undra bara om alla var i samma ålder ungefär. Kan tänka mej 40 är en svår ålder, alla har redan bildat par och familj, finns inte någon normal 40-årig kvinna som är oskuld och du anser kvinnor som legat är horor.
Finns det någon singel och hon är normal så har hon barn, om hon inte har fel på kroppen och inte kan få barn.
Yngre kvinnor vill inte ha någon i 40 års åldern, det där med att gilla äldre killar var när tjejerna var väldigt unga. Visst finns det kvinnor som gillar äldre, men då är det någon i 20 års åldern som gillar någon i 30 års åldern.

Sen finns det undantag, Brad Pitt kommer väl alltid lyckas få kvinnor.
I utlandet gillar kvinnor äldre män, inte för de är äldre utan för att de lyckats arbeta ihop sig en förmögenhet.
Såg importfruar dokumetär om amerikanska män som leta kärlek utomlands. En thailänds kvinna var fly förbannad på mannen när hon hälsa på han för att han inte lyckats arbeta ihop mer vid den åldern han var, vilken utskällning han fick.

Nåja blir bättre när du blir ännu äldre om du kan tänka dig änkor i framtiden. Då kommer kvinnorna flockas kring dig, när ni är minoritet. Hört äldre gubbar prata om hur kvinnorna springer efter dem.
Citera
2018-07-09, 16:02
Medlem
Maravillas avatar
Tror porren gör sitt också. Porr är så lätttillgängligt idag att folk överkonsumerar det, vilket i sin tur gör dem mer apatiska och likgiltiga.
Citera
2018-07-09, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kate.Moss
Är det ett problem att ni inte får sex då?
Ja, eftersom man inte känner sig normal med tanke på att många andra får det. Men det är inte själva sexet som är det viktiga. Det är att känna att man är älskad och älskar någon. Att man har ett syfte med livet. Att man åtminstone uppfyller det mest grundläggande, det vill säga reproduktion.

Nu har jag väl förlikat mig med ödet och slutat vara så bitter. Lite tjejer har jag ändå fått och får många tjejer som är intresserade även om det inte leder till något, mestadels eftersom jag inte är så aktiv och trött på ONS och jagandet osv. Men problemet är att det kommer slå slint i skallen på unga som inte kommer hantera det, för det håller på att bli ett stort stort problem. Jag kunde hantera min frustration. Jag kunde kontrollera mig så att det inte övergick i hat. Förutom en gång när jag smällde till en busskur som kostade skattebetalarna några kronor extra.

Nu när vi går över till ett mer "status" samhälle och där tjejer alltid kommer att vara centralt kring statusfyllda män, så kommer killarna som förpassats åt sidan inte hantera det och avundsjukt glo på för att sedan ta till vapen.

Själva fenomenet incels har vuxit som fan senaste 3 åren och det är egentligen inte så konstigt när digitaliseringen tagit sådan enorm fart. Kvinnor kan hantera den här digitaliseringen och vara del av en social medelklass där kvinnorna är i majoritet och där några män är en del av. I botten har vi en ny manlig social underklass som är utdömda till ett liv i ensamhet, inget syfte och en jävla massa porr som kommer utmanövrera deras hjärnor totalt. Räkna även med att den sociala underklassens män kommer att rösta på SD som protest om två månader.
Senast redigerad av riksdagsmajoritet 2018-07-09 kl. 23:19.
Citera
2018-07-09, 23:31
Medlem
löls avatar
Många förhållanden är sexlösa till den graden att det kanske sker en gång i månaden. Till inget alls.
Och det är priset av att kunna stoltsera med att jag minsan har ett barn eller fler med en tråkig partner. Men jaaaaaag är minsann inte ensam hahah...
Kontra ha en partner som du fortfarande tänder på där barn uppfödandet inte dödat erat förhållande och din kropp.
Finns såklart de som sköter familjen biten jätte bra. Men de är inte så många som ni tror. Många har stooooora problem.
Stannar kvar i förhållandet i åratal och lider.

Så nä.... Det där med sex är inte så vanligt bara för att man har en partner.

Har vänner som inte haft sex på månader och år..... Det går ju bra för dom? 😳
Citera
2018-07-10, 19:29
Medlem
det är nog så, många killar får inte sex och blir frustrerade och deprimerade själv knullar man runt som en galning får ett ligg bara man möter en tjejs blick
Citera
2018-07-10, 20:43
Medlem
PhTDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang

Nåja blir bättre när du blir ännu äldre om du kan tänka dig änkor i framtiden. Då kommer kvinnorna flockas kring dig, när ni är minoritet. Hört äldre gubbar prata om hur kvinnorna springer efter dem.

Hmm...när börjar dom med det där springandet, tro? Hör till kategorin du nämnde.
De där änkorna och motsvarande, verkar mest umgås mest med varandra och verkar hur nöjda som helst med det.

Jo, någon, jag vet om, har faktiskt skaffat ny partner, ja. Skruttgubbe med hörapparat och rollator. Fast kanske bra på sex, om det nu verkligen är det som det gäller.
Citera
2018-07-11, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhTD
Hmm...när börjar dom med det där springandet, tro? Hör till kategorin du nämnde.
De där änkorna och motsvarande, verkar mest umgås mest med varandra och verkar hur nöjda som helst med det.

Jo, någon, jag vet om, har faktiskt skaffat ny partner, ja. Skruttgubbe med hörapparat och rollator. Fast kanske bra på sex, om det nu verkligen är det som det gäller.
Du måste ju själv försöka komma in i deras grupp och prata med dom. Kanske gå på bingo, pensionärsresor, pensionärsföreningsaktiviteter och liknande.
Ett enkelt hej kanske räcker för att få dem våga stöta på dej.
Citera
2018-07-11, 21:35
Medlem
Så är det tyvärr. Livet är inte rättvist.
Citera
2018-07-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
… säger killen som klagat i en annan tråd över att han råkar ut för fuckgirls som han är less på.

WT dras till WT, vad mer kan man säga?
Inte mitt fel att de är fuckgirls.
Citera
2018-08-19, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Till och med tinder har visat att tjejer rankar 80% av killar som under medel i attraktivitet, medan 20% får allt. Precis som i naturen, så har det blivit idag.

Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Tinder osv har förstört det lätta sättet och hitta ligg. nu blir man bortsvepd till vänster om man inte är 10 av 10.. Går inte liksom att försöka nå fram till tjejen att visa att man är en hyvens toppen kille.

Och därför så ökar våldtäkterna (frustrerade
killar som inte får nåt).

Och vissa killar vänder sig neråt i åldrarna
(frustrerade killar som inte får nåt av tjejer
i sin egen ålder).

Kontentan: Det är tjejernas fel för att de är
för kräsna och bortskämda med de snyggaste
killarna, och inte vill ha killar i sin egen ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in