2018-06-04, 04:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Är det någon speciell McDonalds du tänker på eller anser du att alla McDonalds är kassa?

generellt
Citera
2018-06-04, 04:40
Medlem
75190255508s avatar
Jag har aldrig kommit ut från en KFC nöjd. Smaklöst och flottigt, helt klart bland de sämre snabbmatskedjorna.

För ungefär 15 år sedan var jag och åt på ett hamburgerhak i Hede, Härjedalen (samma byggnad som bensinstationen). Beställde en hamburgertallrik utan dressing och fick en med dressing. Nu klarar jag verkligen inte av majonäs (satans sperma), men fanskapet vägrade fixa en ny burgare åt mig med anledningen "så illa kan du väl inte tycka att det är".

Blev dittvingad någon månad senare av farsan och då fick jag en utan dressing. Seg biff, svettiga pommes och självmordsbenäget bröd.
Citera
2018-06-04, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
McDonalds

Vore ju väldigt bra om du kunde komma med en motivering också, för du nämner troligen McDonalds av en anledning här.
Citera
2018-06-04, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Vore ju väldigt bra om du kunde komma med en motivering också, för du nämner troligen McDonalds av en anledning här.

tycker deras mat smakar plastigt eller hur ska jag förklara, typ sega burgare. McDonalds känns även fult eller slabbigt kanske jag ska säga. Samma sak på dom flesta hamburgerkedjor, max är lite bättre men donken är minst mysig av dom.

personligen äter jag hellre på mindre lokala serveringar eller gatukök, smakupplevelsen blir lite unikare och det är mysigare/trevligare.
Citera
2018-06-04, 15:00
Medlem
Ett Burger king i Göteborg satt där o käka några romer kom i satte sig någon meter bort en, han tog av sig skorna o strumpor och började massera o pilla på sina fötter. Tråkig matupplevelse.
Citera
2018-06-04, 15:01
Medlem
Ichwills avatar
Hess-burger i Åbo
Citera
2018-06-04, 15:19
Medlem
constants avatar
Citat:
tycker deras mat smakar plastigt eller hur ska jag förklara, typ sega burgare. McDonalds känns även fult eller slabbigt kanske jag ska säga.
Hur det smakar på McDonalds vet nog alla, och det har alltid smakat på samma sätt. Ingen höjdare, men jag tycker det är okej.

Däremot har det inte alltid varit lika sunkigt som det är nu, och sedan ett par-tre år. Otroligt skräpigt och slabbigt oavsett vilken McDonalds man går på. Tror inte det var det här Paul Lederhausen ville ha när han plockade skräp utanför restaurangerna han besökte.

Nästan enda fördelen med kedjan på senare tid har varit att man kan gå in och snabbt få några ostburgare, men köerna tenderar att bli längre för varje år, och nu ska dom dessutom tillaga allt(?) a la minute. Bra för miljön, men inte för mig som vill köpa något snabbt i väntan på bussen.
Citera
2018-06-04, 19:10
Medlem
Sqeptisks avatar
Tag (nästan) valfritt Stockholmsk förortshak. "Mat"sedlar som består mest av överprisad snabbmat på tallrik. Vet inte hur det ser ut i förorter i andra städer, men kan tänka mig att standarden är liknande.
Citera
2018-06-04, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Tag (nästan) valfritt Stockholmsk förortshak. "Mat"sedlar som består mest av överprisad snabbmat på tallrik. Vet inte hur det ser ut i förorter i andra städer, men kan tänka mig att standarden är liknande.

Vilket är det sämsta DU har ätit på?
Citera
2018-06-14, 07:41
Medlem
don tonys avatar
Plankstek på Lion Bar i Gamla stan...
Förväntade mig iofs inte så mycket från köket när lokalen luktar gubb-piss
Citera
2018-07-08, 21:56
Medlem
EdvardGriegs avatar
Citat:
generellt

Håller med. Enligt min erfarenhet så är McDonalds jävligt oseriösa. En gång så fick jag en rå burgare och en annan gång så var brödet mögligt. Jag klagade naturligtvis båda gångerna och krävde att få pengarna tillbaka men det fick jag inte. De bad inte ens om ursäkt, vilket är det minsta man kan begära.
Citera
2018-07-08, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EdvardGrieg
Håller med. Enligt min erfarenhet så är McDonalds jävligt oseriösa. En gång så fick jag en rå burgare och en annan gång så var brödet mögligt. Jag klagade naturligtvis båda gångerna och krävde att få pengarna tillbaka men det fick jag inte. De bad inte ens om ursäkt, vilket är det minsta man kan begära.
Låter helt absurt. Inte för att jag hyllar McDonald's men de lär vara jävligt måna om sitt rykte och den person som vägrade dig pengarna tillbaka efter att ha fått mögligt bröd och rått kött skulle fått sparken på stående fot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in