Citat:
Ursprungligen postat av
HVU
Ni som tror att Alternativ för Sverige är ett NMR light kommer förmodligen bli besvikna.
Det spelar ingen roll om du kommer från Italien, England, Peru eller Afghanistan och lever loppan på skattebetalarnas pengar, begår brott och inte bidrar till det kollektiva Sverige, så ska du inte vara kvar här.
Vissa religioner är inte heller kompatibla med våra värderingar.
Hade invandringen varit lönsam för Sverige, så hade vi varit i särklass världens rikaste land
Det handlar inte raser s.a.s.,utan om vad du kan bidra med till Sverige.
Det är min uppfattning om Afs

Sure, en och annan NMR:are har rullat förbi här i tråden men det är ju befängt att du, Byggnet och andra personer ska kalla allt prat om etnicitet för "NMR light", "nazism" eller "psykisk sjukdom". Du snackar i ditt inlägg endast om invandrare som missköter sig. Låt oss ta en grupp som japanerna som antagligen har högre snitt-IQ än Sveriges befolkning, bättre arbetsmoral och är uppemot 127 miljoner stycken i dagsläget. Om man helt negligerar etnicitet är det ju i så fall inte ett problem att ett godtyckligt antal japaner flyttar till Sverige. 1000 st? Absolut! 100 000 st? Sure. Varför inte 10 000 000 st? Helt ärligt skulle de ju lyfta det skithål Sverige är idag men fattar du inte problematiken? Inte handlar det om rasism heller, uppenbarligen erkänner jag att te.x. Japaner antagligen skulle bygga upp och bidra en hel del till landet. Vi kan ta en vit folkgrupp också så att ni garanterat inte kan dra rasistkortet. Jag tycker att det skulle vara helt uppåt väggarna om miljontals fransmän eller tyskar kom in och bosatte sig i Sverige också. Etniska svenskar finns, de har som Jeff säger hävdvunnen rätt till det här landet och AfS borde göra allt som står i deras makt för att bevara det svenska folkets majoritetsstatus i Sverige. Något annat skulle vara globalism.