2018-07-08, 01:04
Medlem
HipToBeSquares avatar
Då är det väl dags att börja kvotera in vita in i landsslaget?
Citera
2018-07-08, 01:17
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Zlatan är svensk och skåning.

Varför då?
Citera
2018-07-08, 04:54
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Resonerar folk verkligen såhär? Som om de vore 12 år. Frankrike har alltså ett ansvar även för Vietnam? Hur lång tid då, 300 år till? Vietnameserna har all rätt att utvandra till Frankrike?

"Har ett ansvar för". Vilket trams. Dessutom var kolonialtiden inte för fem öre någonting som påminner om mongolernas framfart på 1200-talet, exempelvis. Kolonialtiden var inget "tog ursprungsländerna ifrån dem".

Vad är det du inte fattar, NovaOculus?

Jag har vetat på förhand vad jag ska få från SVT. Idag såg jag det typiskt förväntade. Nationalsången sattes ihop från olika håll. Det var Sven Wollter, Mats Sundin, några andra svenskar och självklart om vartannat MENA-invandrare. En afrikan, någon med slöja, självklart, någon arab något. Ja! (ironiskt), "som det ska vara, det nya härliga Sverige där vi alla är i som en gemensam familj". Sådant här retar mig bara eftersom det är så falskt.
Förklara för mig MagnusBengsten, vilket Sverige vill du leva i?
Citera
2018-07-08, 04:56
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Hur många svarta lag har vunnit VM i fotboll?
Jag kan hjälpa dig. Svaret är inga.

Varför?
Det krävs mer än att kunna springa.

Om du misstror mig, fråga din mor varför du är här och parasiterar på oss?
Vadå parasiterar? Vem är "oss"?
Citera
2018-07-08, 04:58
Medlem
luddesbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Vadå parasiterar? Vem är "oss"?
Lever på "oss".
Citera
2018-07-08, 05:02
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luddesbro
Lever på "oss".
Mina bidrag angår faktiskt inte er
Citera
2018-07-08, 05:47
Medlem
lersaters avatar
Hur glada var vi svenskar när Ludmilla eller den där blånegern Abeba Aregawi vann massa guld?

INTE ETT SKIT!!!!!!!!!!!!
Citera
2018-07-08, 06:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Förklara för mig MagnusBengsten, vilket Sverige vill du leva i?

Det Sverige jag fick uppleva på 1980-talet hade jag gärna återkommit till. Detta Sverige är ett tragiskt skämt.
Citera
2018-07-08, 07:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Ja en etnisk engelsman eller fransman som ser sitt negerfyllda lag vinna har inte så mycket att vara stolt över egentligen. Det är inte hans etniska grupp som är segrare utan importerade negrer och sandapor.

Men det verkar så. Fotbolls-VM är julafton för regimen av idag där mångkultur är det viktigaste att trumma in i medvetandet hos folk. "Ni har invaderats, erövrats och trängts bort och ni ska visa att ni gillar det också". Tyvärr spelar folket med. Det sjungs ju på läktarna och jag undrar, är folk idioter? Eller är det bara ett spel?
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2018-07-08 kl. 07:14.
Citera
2018-07-08, 07:35
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Zlatan är svensk och skåning.

Han släktträd leder ner till kroatien och även till zigenare..
Citera
2018-07-08, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaziLowRiders
England, Belgien och Danmark är dominerade av dom.
Frankrike. Jezus
Sverige och Spanien har knappt några.
Är det möjligt för en neger att representera ett europeiskt land?
Tappar man intresset då? Har jag gjort.
Hur ser ni på negerinvasionen inom olika europeiska landslag?

Frankrike och Belgien verkar vara två av de absolut bästa lagen i det här världsmästerskapet. Så deras mörkhyade spelare sköter sig utan tvekan bra!
Citera
2018-07-08, 08:46
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valyrion
Lilla vän, googla fram det saudiska landslaget. Kolla dei FAE, Qatariska, Bahrainska, Kuwaitiska och Omaniska när du ändå håller på. Jag vet att du kan göra det. Jag tror på dig lilla fågel. Gooooogla iväg med dig.

Jag behöver inte kolla på deras fotbolls lag, dom där särkländerna köper allt billigt skräp som kan ge seger till deras "lyckliga" lekland.

Du envisas med att inte möta mitt påstående. Finns det svarta på gatorna i Doha, Teheran, Bagdad osv eller inte! . Och hur överlever dom i så fall? Accepteras dom av muslimer?.

Nä! Jag tror muslimer är extrema rasister mot afrikaner. När jag var i turkiet, som förövrigt varit sekulariserat, så såg jag inte en endaste svart man, det är ju tyvärr oftast män som flyr, dom där fega stora stackarna ..buhuuu😪

Du är nog bara en enkel muslim som vill sprida din hatiska "religion" till oss, visst är det så.?
Senast redigerad av Feministerna 2018-07-08 kl. 08:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in