Citat:
Ursprungligen postat av
BuckshotBill
Hanibal Lector är precis vad Sverige behöver. Ett gott föredöme.
Det gör vi inte och det gör de inte. På filmen skulle de veckla ut en banderoll (inte olagligt) och då kom en kärring och började slita i den

så en NMR armbågade henne irriterat och eftersom hon var en kärring så trillade hon omkull men vägrade ändå släppa. Jag gillar inte nynazister men jag hade också blivit irriterad. Och sen börjar folk lägga sig i och då blir det tumult. Precis som vanligt i alla gruff överallt. Både kärringen och Aftonbladet slog på stora offertrunman för att hon inte kunde stå på benen under sin inblandning.
Precis det är detta som är det sinnessjuka, en kärring attackerar, snubblar, och då kommer "media" och skriver att det är kärringen som blivit attackerad, enda anledningen att kärringen vågar attackera är för att hon vet att ingen kommer slå tillbaka.
Sedan sitter idioter och hyllar kriminella jävla djur i KRIS, dom som har förstört tusentals människors liv, dom hyllas suck, enda anledningen att dessa föreningar finns är för att de får massvis med skattepengar och lägenheter för kriminella som inte längre orkar/vågar våra kriminella längre, då blir de betalda hjältar, försörjda via skattsedeln.
Sedan bli Sd attackera av invandrare som säger att svenskar inte ska få vara i Sverige.
Fån vad jag längtar efter valet, då ska kulturberikarna få svårt på vitt hur mycket Svenska folket älskar dom, sedan ska vi rensa landet på alla importerade parasiter.