Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Öh va? Vem det är som skriver sida upp och sida ner om "bruna thaihoror", vareviga dag, kan ju varje läsare här bedöma. Jag har bara påpekat att vi har fått svart på vitt att det inte blir någon återvandring på raslig grund, t.ex. inte av thaifruar (vilket såklart varit självklart hela tiden). Ditt lilla utbrott här beror såklart på att du blev sur och besviken över detta. Nu kommer ditt ständiga tjat om "thaihoror" att se ännu löjligare ut (men det lär knappast sluta).
För egen del skiter jag i vilket. Thaifruar hit eller dit, det spelar ingen roll i min värld. Det är en lika oviktig fråga som israelfrågan, för en äkta AfS:are. Poängen är att jag månar om att AfS ska föra en politik som har (kommer att få) brett folkligt stöd. Och raspolitik (för ett rasrent Sverige) har ingen chans att få det. Sådana partier blir 1%-partier - om de har tur! (oftast får de bara några promillen). Om ett framtida Sverige vill föra raspolitik - om det är det folket vill - så får de gärna göra det, för min del. Men det finns inte på kartan nu (bortsett från i nått promillehörn).
Eftersom du inte är rasmedveten så förstår du inte vad tjafset om thaihororna handlar om. Östasiater, har nästan lika stort genetiskt avstånd från svenskar/européer, som negrer har (negrer är något mer "rasfrämmande"). Visst, östasiater är generellt sett, bra, hederligt folk (ofta nördiga/intelligenta, hårt arbetande osv, vilket är bra egenskaper). Men om man nu som nationalistparti har som mål att "Bevara Sverige Svenskt", då är faktiskt östasiater, ett mycket större demografiskt problem, än kriminella juggar och MENA-blattar. En unge som är halv-svensk, halv-"arab", blir på ett ungefär, en genetisk rumän (alltså rent tekniskt sett, fortfarande genetisk europé, om än inte längre genetisk skandinav). Trots att blandbarnet inte har något som helst rumänskt påbrå, så kommer den på ett ungefär, att klustra bland/runt rumäner, och inte helt ovanligt, se ut som rumäner (i en del fall också, ganska nordiskt utseende). Detta kanske är helt oacceptabelt för en del svenska nationalister som håller mycket strikt på skandinavisk genetik osv, men poängen är att blandäktenskap mellan kriminella babbar och svenska blondiner, har inte i närheten lika stor genetisk effekt, som blandäktenskap mellan svenska gubbar och thailuder. Till och med bruna
Apu-indier är genetiskt närmare svenskar, än vad säg, Brandon Lee var (som ändå var runt 63% europé; Bruce Lee var 25% tysk).
Därför är det ganska kontraproduktivt om ens politiska mål är ett svenskt Sverige, att utvisa en jävla massa kriminella blattar, och sedan helt okeja thailuderimport och adoptivbarn från Korea osv. Detta är ju en helt fanatisk betoning på skötsamhet/kriminalitet, som går bortom all raslogik. Även om nu AfS skulle lyckas slänga ut varenda gangsterblatte och haschneger, och sedan spela anti-rasistiska genom att säga,
kolla hur duktiga vi är, vi har inget emot snälla adopterade rasfrämlingar och thailändska kvinnor och deras Brandon Lee-liknande ungar, vi är inte rasister så länge invandrarna sköter sig, vi har ingen raspolitik! Vad skulle hända då tror du? Angelina Jolie, Madonna och Charlize Theron skulle börja godhetsknarka och hålla långa tal om hur Sverige som rikt land med högt ekologiskt fotavtryck, har ett stort ansvar att adoptera fattiga bruna ungar, och vips så har Sverige massinvandring igen. Och denna massinvandring är betydligt svårare att kritisera eftersom det rent tekniskt är mer rasistiskt att säga,
trots att du är skötsam så är du inte välkommen här för att du är guling, medan blattar och juggar inte är lika rasfrämmande och man pekar mer på beteendemönster som kriminalitet, religiös fanatism, terrorism och liknande argument som vanligt folk har lättare att köpa.
Så antingen är AfS hardcore med raslagar och deportationer, eller så får de specificera vad exakt deras återvandringspolicy handlar om. Att du tycker/tror att det är dåligt för AfS rent PR-mässigt om de börjar snacka raslagar, och därför försöker tona ner raspolitik eftersom du tror att AfS skulle skadas av att snacka om sånt, får stå för dig, men vad du egentligen menar är att du omyndigförklarar den genomsnittliga svenska väljaren, som tydligen blir rädd så fort en politiker börjar snacka ras. Kanske har du rätt där, men jag som väljare vill gärna veta var en politiker står redan från början, vi är liksom ganska trötta på flip-floppare och politiker som inte kan tell it to us straight.