Citat:
JA, din åsikt var gränsen går är viktig. Du kräver svar på en fråga jag svarat 2-3 ggr på.Ursäkta?! Nu gick du över gränsen jävligt rejält. Den idiotiska och galna jämförelsen får stå för dig!
Det jag har efterfrågat är ett klargörande av dina uppgifter samt en länk till den artikel som visar att kläder bärs från fyndplatsen. Är det så svårt att svara på? Hädanefter låter jag dina inlägg passera förbi.
Det jag har efterfrågat är ett klargörande av dina uppgifter samt en länk till den artikel som visar att kläder bärs från fyndplatsen. Är det så svårt att svara på? Hädanefter låter jag dina inlägg passera förbi.
Du själv skriver att du inte orkar svara och hänvisar till "titta i tråden".
Nu ska jag erkänna att jag inte är 100% att just du skrivit typs såna svar, men nästan. Det är som sagt inte bara du som kom med frågan.
Sedan när du håller med inlägg, som jag motbevisar (400 förhör som pekar på SD som GM frågan...), så svarar du inte upp. Polemik och man kan lägga frågan bakom sig? Ja, eller be om ursäkt...
Nu till det viktiga: Bildfrågan?! (Du låter detta inlägg passera sa du, men till er andra)
När LW hittades så publicerades det en mängd bilder på teknikerna. Jag minns mycket väl en bild där en tekniker kom från planket och gick mot en bil. Hen höll nått i båda händerna och bildtexten så att det var klädesplagg. Jag reagerade på att om det är bevismaterial borde det ligga i påsar. I ena handen såg jag inte alls vad det var, den andra var det en svart/vit mönstrad sak, kunde inte avgöra vad, men tänkte på kofta.
Bilden har jag sökt under tiden ni ropat och inte funnit den igen. Kan vara att den är bortplockad, kanske till och med på polisens inrådan. Jag vet inte, hittar den som sagt inte, men har klart minne från den. Det borde till 95% vara AB.
Vill minnas att jag eller någon annan refererade till just kläderna från FP i början av tråden, utan att någon reagerade? Hade dom som läste med läsförståelse också sett bilden eller lät det bara passera då? Jag vet inte.
Eftersom jag inte hittar bilden, så backar jag från det om detta nu är viktigt. Tror mer att ni granskar varje bokstav ni ser från mig och ser om ni kan hoppa på mig för hoppandes skull. Kanske lät som ett beklagande för jag kanske hade fel, men det är många små bäckar.
Tror till och med att det inte finns så mycket mer för mig att hämta här. Hade hoppas att ett givande och tagande kunde leda tråden framåt.