Nedanstående kommenterades när jag tog upp loggen om ML och LW skulle träffas på kvällen:
Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
LW använde ordet vän om alla i hennes närhet. Denne man var hon i en djupare relation med och han har träffat barnen. Åtminstone två utav dessa har benämnt honom som "mammas kille".
Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Kan nog avskrivas helt. M*ts L*rss*n befann sig i USA när mordet begicks - d v s om man ska lita till hans bilder på Instagram.
Citat:
Ursprungligen postat av
Legenda77
Jag är säker på att M*ts L*rss*n INTE var i USA när mordet begicks (för den sakens skull lägger jag ingen värdering i att han skulle vara aktuell som MGM)
Här ser vi dels var "Mammas kille" kommer ifrån, dels hur Honan6 hittar bilder daterade till morddagen (minst) och sedan Legenda77 som häver detta.
Så frågan är menar Schazz ML, om inte vem?
Var han i relation med LW för många år sedan och nu bara vänner, som någon skrev? Då var ha ju gift ("nyligen") skild.
Ett par av mina kompisar reagerade ju på hans reaktion när han såg LW och BeholderX på Läcköeventet (LW åkte dit med ML men umgicks med BeholderX).
Det finns många fler frågor att besvara vad gäller denna ML än SD faktiskt (om jag får sticka ut hakan så pass).