2018-07-05, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Glöm inte nazismen. Näthat och nazism är allt som är fel i samhället. Att äldre svälter ihjäl, cancerpatienter dör och våldtäktsepedimin är i storform verkar inte bekymra honom.

Yup, Nazisterna kommer att ta över Sverige om inte Löfven vinner valet. Snacka om imbecill.
Citera
2018-07-06, 01:42
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Glöm inte nazismen. Näthat och nazism är allt som är fel i samhället. Att äldre svälter ihjäl, cancerpatienter dör och våldtäktsepedimin är i storform verkar inte bekymra honom.

Det finns en handfull förvirrade nazister och de är du orolig för, på allvar? Det finns betydligt fler kommunister och islamister i Sverige, de är större hot.
Citera
2018-07-06, 01:50
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
”Nu är det fotbollsmässigt i ett annat läge." - Stefan Löfven. Profeten har talat.

https://twitter.com/rylanderjohan/status/1013851044349128704

Jag var först övertygad om att det var ett ihopklippt ljudspår för driva med Löfven men sedan insåg jag att det var på riktigt, men helt säker är jag inte, kan ens Löfven svamla så här mycket?
Citera
2018-07-06, 02:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag var först övertygad om att det var ett ihopklippt ljudspår för driva med Löfven men sedan insåg jag att det var på riktigt, men helt säker är jag inte, kan ens Löfven svamla så här mycket?

Så illa är det. Han är en levande karikatyr på ämbetet han företräder.
Citera
2018-07-06, 02:27
Medlem
Jag vet inte om ni såg Opinion Live ikväll när de intervjuade Stefan, men jag satt som trollbunden under hela intervjun. Jag är så ändlöst fascinerad av att denne man har fått sitta som statsminister i snart en hel mandatperiod. Sällan har jag sett en person framstå som både mer socialt och intellektuellt handikappad på samma gång.

Det bästa av allt är när han får ett bräde som ska representera höger-vänsterskalan, med vänster och höger sett ur TV-publikens perspektiv. Detta bräde vänder han helt sonika på, för att han själv ska förstå vad som är vänster och vad som är höger. Magnifikt. Kan man ha negativ IQ?

https://www.svtplay.se/video/18352946/opinion-live/opinion-live-sasong-3-5-jul-20-00?start=auto&tab=2017
Citera
2018-07-06, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishbone Mash
Jag vet inte om ni såg Opinion Live ikväll när de intervjuade Stefan, men jag satt som trollbunden under hela intervjun. Jag är så ändlöst fascinerad av att denne man har fått sitta som statsminister i snart en hel mandatperiod. Sällan har jag sett en person framstå som både mer socialt och intellektuellt handikappad på samma gång.

Det bästa av allt är när han får ett bräde som ska representera höger-vänsterskalan, med vänster och höger sett ur TV-publikens perspektiv. Detta bräde vänder han helt sonika på, för att han själv ska förstå vad som är vänster och vad som är höger. Magnifikt. Kan man ha negativ IQ?

https://www.svtplay.se/video/18352946/opinion-live/opinion-live-sasong-3-5-jul-20-00?start=auto&tab=2017

Jag blev också fascinerad av honom när jag tittade på Opinion Live. Att han har fått sitta kvar som "stassminister" under fyra år säjer mycket om detta land. En sak är iaf Stefan bra på. Det kan vi inte ta ifrån honom. Han är bra på miniatyrfotboll. Vann med 3-2 över Belinda Olsson.
Citera
2018-07-06, 13:42
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishbone Mash

Ser ut som om att han har någon form av autism när han leker med vänster-högerskala brädet.
Citera
2018-07-09, 12:45
Medlem
psaks avatar
Idag när jag slår på reklamradion så döm om min förvåning (eller inte) så hörs Stefan plötsligt som kommer med en politisk hälsning. Han börjar med att säga "Jag vill inte störa, men" och så uppmanar han oss att inte rösta fel i valet, eftersom det kan ge SD makt och detta skulle rubba Sverige som ett solidariskt och jämställt land
Citera
2018-07-09, 14:56
Medlem
Nu föredrar fuckbossen en amerikansk båt framför sitt kapsejsande fartyg SAP.

https://www.expressen.se/nyheter/stefan-lofven-hedersgast-pa-kennedys-brollop-/

Ska vi gissa att han även på fritiden slutat prata om LAS som en orsak till muslimska horders gruppvåldtäkter. Eller som en orsak till 9/11 i förtroliga samtal med Kennedy.

Yeah. In Sweden we sell both LAS and Gripen. Effektive weapons against the muslims.

In Sweden we only have problem with SD. They take all our voters from us. We dont know why. What do you think mister Reagan.
Senast redigerad av Mentapesola 2018-07-09 kl. 15:11.
Citera
2018-07-09, 19:57
Medlem
Karln har mer och mer sista året börjar snegla på fortsatt karriär på den internationella arenan. Det är såna dom är allihop våra högsta förtroendevalda - även om partiledningar väljer sina ordföranden är det väljarna i grunden som ger partiet möjlighet att välja en statsminister. Men kan verkligen FN eller något lobbyorgan för Bilderberg ge en sån som Löfven sånt förtroende. Genomgående för svenska statsministrar sedan Bildt och framåt har varit är de är mycket tillmötesgående mot FN och EU, Sverige tycks komma i andra hand genom åren. G Persson hade nog inte internationell vy, han nöjde sig med att skapa plattform för gods och ägor. Tror inte det finns några politiker i världen som är så förrädiska mot sitt land som svenska.
Citera
2018-07-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Yup, Nazisterna kommer att ta över Sverige om inte Löfven vinner valet. Snacka om imbecill.

Den där mannen saknar verkligen verklighetsförankring. Det är ungefär som att han är helt isolerad och bara blir matad med smörja hela dagarna. Det kanske går upp ett ljus efter valet om han blir arbetslös och själv sätter sin fot i samhället utan sina daddor till säpoagenter.
Citera
2018-07-10, 14:30
Medlem
[quote=Lantarbetaren|64597644]Karln har mer och mer sista året börjar snegla på fortsatt karriär på den internationella arenan.

Inne på samma tanke som du. Stefan och RangRover har börjat nätverkar för att försöka hitta ett nytt jobb den 10.09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in