Citat:
Anorektiska? Nä snarare tvärtom. Tänk korvben.Inlägg likt detta har jag sett förut, och de fascinerar mig.
En 6:a säger du. Vad skiljer en 6:a från en 8:a?
4-5:a under midjan? Hade hon anorektiska ben eller?
Kan du ge något exempel?, alltså några bilder(googla fram några randoms bara typ) av vad du anser vara 6or och 8or?
En 6:a säger du. Vad skiljer en 6:a från en 8:a?
4-5:a under midjan? Hade hon anorektiska ben eller?
Kan du ge något exempel?, alltså några bilder(googla fram några randoms bara typ) av vad du anser vara 6or och 8or?
Citat:
"Men det är synd att många längre ner på skalan i regel bättre i sängen än många 8+. Någon som har liknande erfarenheter?"
Ja, min erfarenhet är iaf att jag har haft bättre sex med tjejer som om man frågade "grabbarna" skulle säga var lite risiga. Kåtare, ärligare, bara allmänt mer sexigare med en grov osminkad kvinna som vill rida dig och stönar, JMF med vältränad, smal, söndersminkad och duckfacead död fisk som ligger i missionärsställning.
Också jobbigt att avvika sen, och behöva ghosta sådär när man inte har hjärta att berätta sanningen. För det har jag lärt mig, tyvärr, att det blir aldrig bra. Väldigt få kan ta det bra.
Sökandet fortsätter efter något varaktigt.
Hur menar du mer exakt här? Sanningen? Att du tycker hon är en 6:a men du vill ha en 8:a utseendemässigt, och därför inte tänka dig att träffa denne mer?
Du var ju uppenbarligen attraherad av kvinnan och ville ligga med henne, samt så tycker du att de på de nedre skalorna är bättre i sängen, så vad är då problemet, egentligen?
Jag tror detta är ett väldigt vanligt problem på tinder, men jag förstår inte riktigt varför?
Jag kan bara tala för mig själv, men jag tror de flesta män likt mig själv har olika kravnivåer för vad man kan tänka sig att ha sex med en gång, och vad man vill ha något mer långsiktigt med. I det senare fallet kanske det har mer betydelse vad man vill titta och känna på var och varannan dag. Rent utseendemässigt, de andra aspekterna kring vilka krav man har utelämnar jag medvetet här."Men det är synd att många längre ner på skalan i regel bättre i sängen än många 8+. Någon som har liknande erfarenheter?"
Ja, min erfarenhet är iaf att jag har haft bättre sex med tjejer som om man frågade "grabbarna" skulle säga var lite risiga. Kåtare, ärligare, bara allmänt mer sexigare med en grov osminkad kvinna som vill rida dig och stönar, JMF med vältränad, smal, söndersminkad och duckfacead död fisk som ligger i missionärsställning.
Också jobbigt att avvika sen, och behöva ghosta sådär när man inte har hjärta att berätta sanningen. För det har jag lärt mig, tyvärr, att det blir aldrig bra. Väldigt få kan ta det bra.
Sökandet fortsätter efter något varaktigt.
Hur menar du mer exakt här? Sanningen? Att du tycker hon är en 6:a men du vill ha en 8:a utseendemässigt, och därför inte tänka dig att träffa denne mer?
Du var ju uppenbarligen attraherad av kvinnan och ville ligga med henne, samt så tycker du att de på de nedre skalorna är bättre i sängen, så vad är då problemet, egentligen?
Jag tror detta är ett väldigt vanligt problem på tinder, men jag förstår inte riktigt varför?
Citat:
Jag har i ett par fall försökt påtalat att vederbörande varit lite för tjock och överviktig för min smak, och att det kanske inte heller faller i de flestas smak. Men de personerna har inte varit öppna för den typen av (enligt mig) konstruktiv kritik. Jag har själv bemöts inte bara av ghosting utan av illa dolda lögner och dåliga ursäkter till varför det inte varit aktuellt att fortsätta med en viss person.Det är för mig viktigt att utvecklas och att försöka bygga bort de aspekter och egenskaper i mig själv som inte är attraktiva. Så jag har försökt ge den typen av respons jag själv skulle vilja ha, till de jag avisat, men de har inte varit mottagliga som sagt. Jag har lärt mig varför folk väljer att ghosta, och gör nu själv det om inte någon bokstavligen efterfrågar feedback.
så testade jag att googla "am i hot or not". Tryckte på första länken och la upp en bild och fick 9 av 10 någon artificiell intelligens som räkna ut, hehe.
Dock är hennes enda helkroppsbild super-stagad, där hon halvligger i en pose där hon stödjer sig med armbågarna bakom kroppen så att de feta överarmarna dels göms bakom resten av kroppen samt att armbågarna trycker in hennes midja så hon ser smal ut, samt lite put med läpparna osv. Fyfan, är så uppenbart hon bett en polare ta ett "Tinder-foto". Vågar nog påstå hon ser ut som en stark 8a på Tinder, dvs deltat mellan henne på Tinder och irl är ju nästan tre pinnar!!
Allmänt på 6or, 8or etc?