Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
Skillnaden mellan dig och mig är uppenbarligen att jag inte slänger bort mitt liv på meningslösa dataspel utan faktisk använder datorn til att tjäna pengar.
Om man slänger bort sitt liv på meningslösa datorspel, och samtidigt har råd med en dyrare dator än den du anser dig "tjäna pengar" med, är det kanske inte dags för dig att inse vem som
verkligen gör det meningslösa? Låt oss gissa att du svarar på enkäter och täcker upp resten med socialbidrag, precis som resten av iDiotkollektivet som också måste hävda sig med sektinsinuerad "status" för att försöka rättfärdiga sin existens
Men lipa du över att andra har roligt (förlåt, har gjort tillräckligt bildade val för att tillåta sig ha roligt). Det bevisar bara hur inkomplett ditt eget liv är, vilket är anledningen till att ni iSkökor alltid måste hävda er via prylar pga ert enorma kollektiva mindervärdeskomplex.
När vi ändå spinner på denna tråd, förklara gärna hur man inte kan tjäna pengar med en dubbelt så snabb PC, förutsatt att man nu inte är för dum för att hantera världens överlägset vanligaste operativsystem?
Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
Så mycket att jag till och med har råd att köpa en mac... om du växte upp lite och kanske gjorde något vettigt med din dator så kanske även du en dag har råd med en mac. Då slapp du kanske sitta och skriva avundsjuka inlägg på din lågupplösta skärm.
Där kom den,
avundsjukan som ett brev på posten

Men du har givetvis alldeles rätt. Jag är
oerhört avundsjuk på din blondinbella-blingiga fjortissurfdator, som inte bara har sämre prestanda än mitt sex generationer gamla vedbodbygge, utan också kostar ungefär lika många gånger mer. Och det handikappanpassade, nedlåsta operativsystemet, som ett resultat av att ni iÄrthjärnor tillåtit Scrapple inse att ni inte kan tänka logiskt nog att lägga pengarna på en aktningsvärd dator. Jag önskar verkligen, av allt på denna jord, att jag kunde få chansen att dela denna revolutionerande anti-logik och sensationellt låga intelligens med er alla!
Tror du på fullaste allvar att du lyckas få en hardcore gamer "avundsjuk" på din budgetspecade surfdator, bara för du råkar vara stolt över att ha blivit blåst och betalat ockerpris för densamma, då är du mer än lovligt korkad (även med iDiot-mått mätt)