Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Du har varit överöst av fakta från olika skribenter men du verkar totalt oemottaglig.
Har du själv läst PMs rättsutlåtande? Åklagarens redogörelse av densamma? Rättsexperten Kraghs bedömning (han har läst minst 100 tidigare och aldrig sett maken till sådant starkt/skarpt tidigare)? För att bara nämna några.
Har samtliga lika vilda fantasier som jag?
Tanken har aldrig föresvävat dig att det möjligen kan vara du som inte förstått innebörden av mental utlåtandet från rättspsyk?
Jag vet inte vad dy syftar på. Men jag vet att du har väldigt psykopatisk fantasi. Du redigt frossar i att överdriva dina grymma fantasier både i LH-fallet och i KW-fallet.
Antagligen har vi olika uppfattning om vad fakta är.
För mig är det, att det som hänt, har hänt dvs det som
bevisats. Att inte lägga till något och inte dra ifrån något. Sedan finns det saker som INTE går att bevisa. Och då får man ju nöja sig med det. Att hitta på psykopatifantasier som man tycker passar och fylla ut med där man inte vet, är ju väldigt oseriöst.
Nej, det är många som har psykopatiska fantasier. Det är vist fritt fram att lägga karbonpapper mellan Amagermannen och PM tex. Allt Amagermannen gjort, måste PM också ha gjort. Trots att polisen i Norden, EU samt USA har sökt med både ljus och lykta både efter PMs DNA samt på Modus operandi men inte funnit något alls.
Att uttala sig om PMs barndom och hans relation till föräldrarna som liten kan man tydligen också. Trots att det inte finns några som helst vittnesmål om något onormalt antisocialt beteende från PMs tidiga liv och inte något fram tills denna händelse. Mer än att PM hade samarbetssvårigheter och fick värre humörsvängningar efter en fallolycka. Det finns det vittnesmål om däremot från arbetskamrater.
I dagsläget finns ingen bot mot psykopati. Inte mot alla cancerformer heller. Men forskning pågår på alla områden.
I framtiden kan man kanske finna någon stoppmedicin mot psykopaters spänningssökande tex. Att de fort blir uttråkade och behöver kickar hela tiden. Och hur det ser ut i FRAMTIDEN kan vi ju inte stå här idag och påstå att vi vet. För det vet vi inte.
De flesta vet ju inte ens om att de är psykopater. Att deras hjärna ser annorlunda ut. Det är ju bara om de söker stöd inom psykiatrin för något eller begår ett allvarligt brott som de får en diagnos.
Det vi är överens om är att PM ska straffas för sitt bevisade brott. Och att en förvaringsdom är det rätta för ett sexualmord. Och jag har heller inte sagt något annat. Jag har hävdat sedan den 21 augusti att det är ett mord dessutom.