2018-06-29, 23:35
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina

Snyggt, tack. Givetvis vill man välja tjej själv, och inte känna sig tvingad att gå iväg med någon. Finns det bara européer där, eller finns det även lite latina inslag? Kroppen är otroligt viktig för mig, men samtidigt vill man inte gå med någon som har ett plåtskjul till ansikte.

Sker allt sex i rummen? Eller är det möjligt att göra det mer public, tex i bastun eller i biosalongen? Jag blir lite mer upphetsad av det. Precis som när man köper sex på gatan och sätter på horan bakom en soptunna, if you know what I mean.

Det är huvudsakligen östeuropeiska tjejer, några turkiskor, någon från Afrika, någon enstaka latina, kanske någon tjej från Thailand och några tyska tjejer.

Man kan ha sex i bion och det finns ett par britsar med draperi i loungen.
Citera
2018-07-02, 08:26
Medlem
söndagar är trevliga på artemis. det är ganska lungt och skönt. inte så jättemycket tjejer men finns ändå vackra pärlor att hitta.

katrin från poland., 25 år. väldigt vacker kvinna. stor kurvig rumpa. blondt hår. gröna ögon. 173cm. medelstora och naturliga tuttar som sticker ut. vackra långa ben.
jag såg henne i baren.
jag frågade vad hon gjorde för en normal session och det verkade som att hon var flexibel. hon ville komma sa hon.
inne i rummet. jag började kyssa hennes kropp och hon verkade mottaglig och blev genuint kåt, så jag frågade om det var okej med att slicka henne och efter 5-10 så kom hon med värsta ljudet. tydligen så har hon inte kunnat komma på 3 dagar och behövde oralsex för att komma.
jag njuter av att smeka och se hennes vackra kropp medans hon återhämtar sig och då var det dax för mig.
en långsam BJ följd av olika ställningar.
en härlig avslut i doggy och kollapsade brevid henne.
enda nackdelen med henne om man ska vara petig är tandställningen som hon har så hon kysser ej men det kvittar för mig.

utseende 9/10
sex 9/10
attityd 10/10

gabbi från ungern, 22 år. trevlig och vacker. trevlig session med henne men inget speciellt att skriva om. vacker naturlig kropp.

utseende 8/10
sex 8/10
attityd 10/10
Citera
2018-07-04, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Besökte Artemis en lördag och en söndag nyligen. Artemis är en klubb som inte har några ekonomiska problem. Jag såg den öppna kassaapparaten på väg nerför trappan när jag skulle gå hem på lördagskvällen. Proppfull räcker ju inte för att beskriva den.

Artemis är fullt med brudar i min smak. Jag såg flera jag skulle velat prova men det går ju inte. Det negativa utseendemässigt är att vissa är lite för mycket tatuerade, jag gillar inte det särskilt mycket.
Artemis lokaler är fräscha och personalen på klubben sköter det hela professionellt. Det enda problemet lokalmässigt är att man får inte den överblicken av klubben som man får på exempelvis Sharks i Darmstadt. Om jag spanar efter en speciell tjej på Sharks så kan jag stå nästan var som helst för att se när hon är ledig. På Artemis får man ställa sig i trappan; känns sådär att stå där och vänta.
Sonia: Såg henne i gymmet när jag gjorde min rundvandring. Bestämde direkt att jag väntar tills hon börja jobba för jag vill ha henne först. Helt OK, stönade lite för effektfullt bara.
Roberta: Vilken pärla. Hade där inte varit så många brudar att testa hade jag tagit henne en längre tid på rummet på söndagen
Emilia: Egentligen hade jag nästa brud i huvudet här så jag var inte på topp. Hon var nog lite starfish om jag tänker efter.

Livia: Jag säger bara wow. Hon var svår att få tag på men när jag väl fick det så var det helt fantastiskt. Postaren The Cane på ISG som jag faktiskt har träffat hade en recension som mer var en hyllning till henne för inte så länge sen. Blond med vitt hårband. Påminde lite om Sandra på Sharks i attityden och servicen. Större bröst på Livia dock.

Kostnad: Jo det kostade pengar. Jag går inte på FKKs för att spara pengar.

Artemis är den näst bästa klubben i Tyskland.

Otroligt bra och roliga recensioner om Artemis.
Bra guide för den som skall dit på första besök.

Jag undrar vad ISG är? Ett forum?
Och även de förkortningar ni använder här inne?
Vad är OT tex ?
Citera
2018-07-04, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhaler

Vad är OT tex ?

ISG är ett forum, här är tråden om Artemis. http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?2588-FKK-Artemis-Berlin
Citera
2018-07-04, 22:28
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:

Vad är OT tex ?

OT är för mig off-topic, vilket det här inlägget kommer att bli när jag nu förklarar en del förkortningar.

OWO Oral without - dvs utan kondom
BBBJ Bare Back Blow Job - blås utan gummi
FO Französisch Ohne - sug utan regnrock
Französisch pur - ni fattar
Naturfranzösisch - samma tema
CBJ covered blowjob
AO - Alles Ohne - allt utan kådis
CIM cum in mouth
CIF cum in face
COB cum on body
DATY Dinner at the Y, slicka fitta

Dessa är de viktigaste. Sedan finns det en lång lista med tyska förkortningar och uttryck som man behöver kunna om man läser annonser för eskorter, men dessa förekommer oftast inte på FKK-klubbar som ju inte annonserar tjejernas tjänster i detalj.
Citera
2018-07-04, 23:42
Medlem
Citat:

Vad är OT tex ?
Tack för att du hitta en gammal från mig. Nästan glömt att jag skrivit den. Har vägarna förbi Berlin snart och skall nog göra ett besök igen. ISG är ett forum som för mig som varit med ett tag är helt värdelöst. Samma forummedlemmar som skriver om helt värdelösa saker. Kanske bra för nybörjare för att lära sig hur man tar sig till klubbarna men i övrigt skall du nog fråga här.
Citera
2018-07-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
I mitt fall ca 9K på Artemis inkl allt, sen billigt flyg-hotell-lokaltrafik ca 3K så tot drygt 12K.

Berlin som stad har jag kärat ner mig i så jag lär fortsätta åka dit ändå.

Jag håller helt med om Berlins kvalitet som STAD. De flesta andra FKKs ligger i eller utanför lite tråkigare städer.

Jag vill även pusha på att det inte BEHÖVER kosta mycket med några dagar i Berlin och Artemis besök. Easyjet och Norwegian har ofta enkelresor på bra tider/dagar för under 500 från Arlanda: boka 2-4 månader i förväg. och i Berlin är lokaltrafik billigt och bra: både till flygplatserna och till Artemis. Dessutom är mat, dryck och andra nöjen riktigt bra och billigt i Berlin.
Citera
2018-07-15, 13:29
Medlem
porsches avatar
Man mår ju som Kaiser Franz när man sitter med en kaffe
och bara kollar hur otroligt många läckra kroppar o leenden det finns
i olika dimensioner.
Å alla vill de ha mitt sällskap
........hur är det i år?? finns det nåt sug utan
el följer de bestämmelserna?
Citera
2018-07-15, 17:08
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
Man mår ju som Kaiser Franz när man sitter med en kaffe
och bara kollar hur otroligt många läckra kroppar o leenden det finns
i olika dimensioner.
Å alla vill de ha mitt sällskap
........hur är det i år?? finns det nåt sug utan
el följer de bestämmelserna?

I say nothing, but it’s partial..
Citera
2018-07-23, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
I say nothing, but it’s partial..

mycket möjligt men dyrt: 50 euro ville de flesta ha, möjligt att man kunde förhandla ner detta lite men jag försökte inte pruta. I de flesta fall så ingick det att man fick komma i munnen/ansiktet.
Citera
2018-07-24, 02:18
Medlem
Jag måste beskriva mitt besök på Artemis i Berlin.

DEL 1:

Jag hade tidigare pratat med en vän som hade polare som varit där. Jag tog en flygbiljett ner då semestern drog ut på tiden. Väl på plats i Berlin hyrde jag en skåpbil, hade här på fejan hört att det finns bra med kött på t.ex. Oranienbugerstrasse. Felet var att jag fann ganska få, men jag fann ett annat område nära Berlin Zoo. Väl på plats där kände jag att dessa horor har allt för hög risk för bland annat HIV eller hepatit C (som jag inte är vaccinerad mot). Så jag valde att avbryta köpen med skåpbilen. Då insåg jag efter min goda väns råd att det fanns en bastuklubb för gentlemän. Jag begav mig därför hem till hotellet och sov. Nästa dag vaknade jag upp, shoppade lite och senare på väg hem köpte jag 3 energidrycker, 3 öl och 2 paket cigg.

Kvällen började bra, jag begav mig ut mot Berlins centrum, men såg mest bögar. Började känna ett svagt förakt rent PK-mässigt och åkte till riksdagshuset där jag såg något som jag tidigare bara sett på film, tyska flaggor och trevliga tyska äldre par som gled förbi. De visste ej vad jag hade i görningen senare på aftonen.

Åkte hem till hotellet, drog 2 energidrycker och 2 bärs. Lyssnare på lite musik. Började inse att jag är en ganska ensam människa. Drog ett samtal till en god vän, han menade att jag är en kung som ens är där. DÅ begav jag mig ut mot staden. Försökte hitta några hamburgerställen men fallerade halvvägs, mest kebab och annat. Sen till slut fann jag stället, där sålde de öl till min stora förvåning. Svepte 3 st när min polare satt där i telefonen och uppmuntrade. Såg minst 3 horor och deras pimps. Började bli lite kåt. Sen tog jag taxin mot Artemis.

I taxin så försökte jag fråga om araben hade varit där själv. Han svarade "No.", sen sa jag inget mer. Skämdes inte, satt mer och smågarvade åt kilens högmoralism.

Väl framme vid entrén. Tar en snabb bild, skickar till 3 vänner. "Nu är jag här". Glider in, där står en äldre kvinna med tysk mentalitet och välkomnar. "Hello. Have been Before??"
- No.
"Ok. You get bathroob and key. Then you go in, take shower.
- Yes!
"Beer is 10 euro, we have cash machine inside."
- Okay!

Då går jag in. Plötsligt slås jag av normaliteten på artemis. Här inne är det ju på något sätt extremt lika. Alla har samma kläder, alla vill köpa lite hora. Så jag börjar känna mig bekväm. Jag glider in i duschen, duschar mig noggrannare än för någon tidigare flickvän och tar på mig den fula badrocken. Sen går jag in. På väg in mot baren så möts jag direkt av en barbröstad ganska offensiv hora som vil bli köpt. Jag säger: No no, i need to have a beer.
Hon blockerar vägen, men då jag är van vid brudar som är jobbiga så säger jag: Ok, but later. Not now. Move!

Hon flyttar sig, jag går in. Där inne möts jag på något vis av en chock, det är en normal bar med faktiskt normalare män än på en normal bar (!!!) och jag tar en sväng. Då och då approachar horor mig, jag säger att jag inte är intresserad 2 av 3 svarar med dryga komentarer som "Fuck you", vilket på ett sätt är fint. Det visar att de är normala tjejer som inte kan ta en diss på det sättet. Och det visar också att trafficking t.ex. är ovanligt på stället.

Jag känner att jag måste dra en hora efter ca 10 min, och letar upp en hora som passar mina mål, hon är mörkhårig och smal, sött utseende men se ändå ganska elak ut. Hon har då inte approachat mig alls utan jag glider fram och frågar om hon är där för att tjäna pengar. Hon ser lite förvånad ut men börjar skratta. Jag minns inte hennes namn, men hon säger att det finns rum där uppe. Jag följer med och vi går in. Väl inne på rummet käns det hela ganska märkligt. Jag tittar på henne och hon på mig. Då säger hon "yes do you want extra or normal?" - What??
"i can give anal for 100 extra."
- no need for that.

Sen blir det ganska märklig stämning. Känner att hon är lite förvånad, hon frågar vad jag gör om dagarna etc och blir imponerad. Jag tittar på henne, säger att hon måste suga min penis hård. Det gör hon. MED kondom. Sen har vi samlag. Vi kör lite olika, då påstår hon att jag är ganska slak. Säger att jag inte ska vara nervös. Felet är nite att jag är nervös, det är att hon är ganska tråkig och stönar som en hora. Håll då hellre käften än att fejka.

Jag inser att denna hora är ganska kass, och jag säger åt henne att rida mig så jag kan komma men inte låta så mycket. Det gör hon. Vi är båda nöjda över att få detta överstökat. Jag betalar 60 euro men på något vis verkar hon tycka att jag var trevlig.

Jag glider sen ner till baren igen. Inser att jag inte har tillräckligt med svarta pengar för att få en ny öl och får ta ut mer. Jag går och kvitterar ut en medaljong som ger mig en öl eller drink. Tar mig en öl och sätter mig vid poolen och tar en cigg. Väl där möter jag en amerikanare. Han pratar högt och vilt om diverse köp han gjort. Jag är en nybörjare i branschen och lyssnar intresserat. Han menar att i Schweiz är det aningen bättre. Där är hororna snyggare i snitt, men att Artemis i Berlin är fan jävligt bra det också.

Jag glider senare in, äter lite vidrig buffémat som jag nästan kräks av. Sätter mig sen på stället närmast buffén inne på baren, tar en cigg. Då ser jag att det är för fan en porrbio åt höger. Där inne måste man ju titta in. Då och då går horor och kikar in.

Jag tar en titt in, där inne ser jag en smal hora som ser ut att vara närmast albino, men söt. Hon suger av en äldre tysk. Jag tänker "För helvete. Hon måste jag ha!!", då lägger jag mig i sängen brevid. Tittar mot deras akt. Tänker att snart måse tyskjäveln vara klar. Han ligger dock där jävligt länge, så jag inser att jag måste vänta..... jag tittar lite mot filmen som spelas samtidigt. Då och då tittar en och annan hora in som man måste vifta bort då de är 6-7 av 10 på ranken. Sen plötsligt glider en ung söt dam in i nätstrumpor. Jag ser henne som ett bytesdjur direkt. Vinkar snabbt åt henne så hon inser att här finns det pengar och kuk att hämta. Man ser glädjen!

Då händer det. Hon går fram, kanske 20-22 år gammal, och frågar om jag vill ha kul. Jag är i detta laget ganska sjuk p.ga. den blonda albinon som suger av tysken. Jag säger "Of course!", och hon lägger sig över mig. Jag inser att detta är horan jag drömt om. Hon säger nån jävla prislista men jag säger att vi bara kör, men var?? Har du rum?!
- No, we can do it here!
"Yes!"

Sen börjar denna mycket trevliga och fina hora suga av mig, och jag börjar bli ganska sjuk. Jag inser att detta är fan riktigt kul. Hon skrattar åt att jag är kåt, säger "oh you are very horny!!! " och pussar på penisen. Jag säger "SUCK!!!!!!!!!", och hon gör det. Vi har en god kemi helt enkelt. Och själva närvaron av andra gör att hon inte blir rädd. Sen tar jag denna trevliga prostituerade i missionären, bakifrån och hållandes i hennes ben på något märkligt akrobatiskt sätt. Hon drar då ett klassisk citat som jag sett av öst-tjejer i Roccos filmer "Your dick is strong!", "it is very big!", "do not go deep", men samtidigt med glädje. Jag smäller på henne ganska bra men då och då tittar de in kineser och andra i själva bion. Då står jag där med tysken. Tysken ligger fortfarande och blir avsugen av albino-småtjejen medan jag kör den trevliga nätstrumpe-tjejen bakifrån och tittar på filmen. Asiaterna lär aldrig glömma detta ögonblick! Så heller icke jag! Detta är på något vis episkt.

Jag är dock nära att komma av denna trevliga tjej ganska länge, och väljer att hon ska rida mig och säga att jag har en strong dick medan jag kommer. Hon skrattar nästan, men jag hinner förklara att jag sett det i porr. Hon skrattar ännu mer. Sen kör hon hårt, jag kommer. Det är jävligt bra. Sen när jag kommit kliver hon av och pussar penisen och säger att hon gillar sitt jobb, det är det som skiljer henne från andra där. Jag är en djupt skeptisk människa men jag vågar lova att det stämmer.

Signalement: 1.65, 50 kg, nätstumpor, brunt hår, aningen slavisk näsa men inte särskilt. Söt tjej men ändå horig. Väldigt trevlig. Bedömt från Rumänien.

Senare efter denna hjälteinsats så simmar jag lite i artemis pool, skrattar lite för mig själv åt att jag är så jävla ball. Sen glider jag upp i solstolarna, tar några cigg i rad. Börjar känna att FAN, jag kan inte gå nu. Jag måste ta en till. Såg tidigare en tjej med skolfröken-glasögon. Börjar känna ett begär av att knulla henne också. Sen går jag in, sätter mig på samma ställe. Tjejen från bion går förbi och nästan skrattar. Men kommer förbi och säger att jag är jävligt skön. Frågar om jag vill ha trekant. Jag är just då för sliten. Känner att hon vill i så fall bli påsmälld grovt. (egentligen vill hon säkert ha cash, men med glädje). Jag avböjer och hon är förstående då det bara var 30 min sen jag körde henne i porrbion.

Jag inser att jag kanske missat horan med skolförkenbrillor. Går ner och gymmar, sen på vägen upp, då ser jag henne. Där står hon och pratar med någon hor-kollega. Jag säger direkt "are you free?"

Hon ser förvånad ut men säger "YeZZZ!!!", jag hänger då med till något rum. Där början hon tjata om massor extratjänster. Jag börjar tappa stånd. Känner att detta är ganska värdelöst. Hon har tagit av sig brillorna. Säger "Why you not horny????"
- Take your glasses on and suck it
"okeyyyy"
Citera
2018-07-24, 02:19
Medlem
Detta gör hon, men hon är ändå ganska irriterande än. Jag gillar inte kvinnor som ska tjata, det har man fan haft nog av. Så jag är ändå ganska halvslak. Hon lyckas inte få upp snabeln. Jag säger att hon kan få 20 euro för försöket, men hon insisterar. Hon får då ställa sig upp över mig så jag kan se fittan etc och smiska henne lite, då funkar det. Men så fort hon ska säga något blir man slak, för hon är en jobbig jävel märker man. Så jag säger att hon måste sluta prata.

Sen säger jag att jag måste sitta i fåtöljen så får hon suga av mig med sina glasögon på, det gör hon, men man märker att hon tycker det är jobbigt. Men hon få den ganska hård. Då säger jag åt henne att rida mig, men hon vägrar. "no no, take too long time".
- I will cum!! Just take it, i will cum in 30 seconds."
-- ok!!

Då lyckas jag övertala denna jobbiga hora att göra vad hon är betald för, så hon sätter sig och rider men tittar på något vis ner. Så jag säger "Look here, look here" och hon tittar på mig med sitt ganska IQ-befriade utseende, och då kan jag komma.

"AAAAAAAAH!!!!!!"

hon ser lättad ut, och säger att nu måste jag fan ge henne 20 euro extra för detta då jag var så jobbig. Jag förstår vad hon menar och säger att det är självklart. Då blir det god stämning. Väl vid själva bankomatområdet nära receptionen verkar hon tycka att jag är ganska skön ändå som inser att man är besvärlig och skrattar lite. Men jag måste säga att hon sög. Ser ni en halvblond hora med skol-glasögon som är liten men snygg - hon är trist. Tjatar om att man ska köpa massor extra tjänster för hutlösa priser. Om det kostar 60 euro att knulla och avsugen, hur fan blir det då rimligt med 100 euro extra för avsugning utan kondom? Plötsligt är det 180% eller liknande extra.

Tack för ordet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in