Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Du har helt fel eller så lider du av dåligt minne. Det var ju ett flertal nyreggade konton som fullständigt gick i taket när KMs namn droppades i tråden, så när du nu påstår att ingen har "dementerat" så håller jag inte alls med dig. Det var ju ett fullständigt krig här, en av KMs mest ihärdiga försvarare stal ju t.o.m. min avatar, spegelvände den och prydde den med Hitler-mustasch när jag hävdade att KM = "Mannen med pilotglasögon". Alla dessa konton har sedan dragit sig tillbaka efter att drevet mot KM tonats ner. Så nej, KM har definitivt inte saknat försvar här i tråden, tvärtom... Ingen tidigare misstänkt har försvarats av så många nyreggade användare som KM.
Tycker försvaret av KM mer påminde om pajkastning på sandlådenivå än försvar! Efterlyser mer saklig trovärdighet al'a PU:s sätt att gå in i tråden och på ett sakligt sätt försvara sig på ett strongt och reko sätt även om "vi" nu inte kan lita på honom 100%.
Jorden kretsar förvisso inte runt den här tråden men den är så pass allmänt känd att den borde inte gå att trolla hursomhelst då folk som läser den sitter på sanningsenlig information.
Kort sagt: Det går inte idag 2018 att lura folk "tro jorden är platt" (ett talesätt).