2018-07-02, 21:36
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Själva huvudidén är ju att inte överlappa åldrarna på sina konton och därmed få dubbelt så hög exponering och matchningar. Ett ligg-konto för småbrudar och ett seriöst konto för romantik med "mer rimligt" åldersintervall.

Upplever dock att mina knull-fake-konton har strulat rejält de senaste veckorna. Inte alls fått lika många matchningar som förut, trots jag testat hitte-på-ålder osv. Har rätt bra rull på det seriösa nu, så orkar inte jonglera med fler brudar ändå just nu.

En inställd dejt idag med en väldigt mycket yngre brud. Blev som vanligt en diskussion att hon ville ses ute och inte hemma direkt som vi snackat om tidigare, så antar hon fick kalla fötter. Ofta ett kvitto på att man lirkat på lite för snabbt i förarbetet...
Haha, successraten med "kom hem till mig" måste vara extremt låg, oavsett om du ser mycket bra ut.
Man måste helt enkelt bevisa IRL att man inte är en psykopat som kommer våldta henne och sen sprätta upp hennes mage med kniv och hänga henne med tarmarna i takfläkten
Citera
2018-07-02, 21:46
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Haha, successraten med "kom hem till mig" måste vara extremt låg, oavsett om du ser mycket bra ut.
Man måste helt enkelt bevisa IRL att man inte är en psykopat som kommer våldta henne och sen sprätta upp hennes mage med kniv och hänga henne med tarmarna i takfläkten

Haha, beror på hur man ser det. Visst failar jag en hel del men utan att nämna någon statistik tycker jag ändå det är förvånandsvärt enkelt att få till. Det gäller bara att ha fingertoppskänsla och spela ut korten rätt samt ha en gnutta tur t.ex. med logistiken och lingonveckan. Är ju också en hävstång när man går ner under 7a i utseende vilket jag slutat med. Då är det verkligen som att sno godis från småbarn.
Citera
2018-07-02, 22:39
Medlem
Använde just min andra boost hittills. En ynka jävla like. Fy fan vad de asen stryper mitt konto.

Apropå raggandet överlag så satt jag just och blickknullade med en tjej på ett uteställe här på Kreta ... innan hon tröttnade och gick därifrån med sina vänner. Segt.
Citera
2018-07-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Använde just min andra boost hittills. En ynka jävla like. Fy fan vad de asen stryper mitt konto.

Apropå raggandet överlag så satt jag just och blickknullade med en tjej på ett uteställe här på Kreta ... innan hon tröttnade och gick därifrån med sina vänner. Segt.

.............
"Hej, här på semester?"

"Hej, heter *insert ditt namn* vad heter du?" (heja på övriga kompisar).

Måste säga att vissa i denna tråd är bra egendomliga. Ni skryter om era framgångar på tindern och borde ha byggt upp en klar förförelse/förföringskänsla i kroppen, ändå kan ni inte gå upp och heja på någon som ögonknullar er?
Citera
2018-07-03, 01:11
Medlem
exakt kom in i matchen, ögonknull=superlike lär ju inte bli ligg av det ändå men oddsen är ju typ 1/10 nu istället för 1/100 som en vanlig matchning
Citera
2018-07-03, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
.............
"Hej, här på semester?"

"Hej, heter *insert ditt namn* vad heter du?" (heja på övriga kompisar).

Måste säga att vissa i denna tråd är bra egendomliga. Ni skryter om era framgångar på tindern och borde ha byggt upp en klar förförelse/förföringskänsla i kroppen, ändå kan ni inte gå upp och heja på någon som ögonknullar er?

Jag skryter inte utan delar helt enkelt med mig av mina upplevelser, bra som dåliga. Men ja, dejtingformatet passar mig på så vis att det blir på tu man hand samt att tjejen redan halvt godkänt mig i förväg. Ofta feg i annat fall, men inte alltid.
Citera
2018-07-03, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Jag skryter inte utan delar helt enkelt med mig av mina upplevelser, bra som dåliga. Men ja, dejtingformatet passar mig på så vis att det blir på tu man hand samt att tjejen redan halvt godkänt mig i förväg. Ofta feg i annat fall, men inte alltid.
Jag håller med dig, det är mycket enklare på det viset. Och krävs jävligt med balls att gå fram till någon publikt, särskilt någon i en grupp. Eller med sina föräldrar...

Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Haha, beror på hur man ser det. Visst failar jag en hel del men utan att nämna någon statistik tycker jag ändå det är förvånandsvärt enkelt att få till. Det gäller bara att ha fingertoppskänsla och spela ut korten rätt samt ha en gnutta tur t.ex. med logistiken och lingonveckan. Är ju också en hävstång när man går ner under 7a i utseende vilket jag slutat med. Då är det verkligen som att sno godis från småbarn.
Det är verkligen lätt när man trillar under 7an... I lördags vinade jag med en 6a (4-5 under midjan dock..), i brist på bättre intressenter, men som var ny-singel. Efter ett par glas vin så kunde jag enkelt bjuda hem mig själv till henne. Uppenbart uppdämt behov av tillfredsställelse, från omställning av tidigare samboliv. Hon fick nästan kom bara man nuddade de nedre regionerna, och med tanke på hennes rating så avstod jag från någon djupdykning och körde direkt på huvudakten.

Ska inte bli mer grafisk än så, det är inte trådens syfte. Men det är synd att många längre ner på skalan i regel bättre i sängen än många 8+. Någon som har liknande erfarenheter?

Också jobbigt att avvika sen, och behöva ghosta sådär när man inte har hjärta att berätta sanningen. För det har jag lärt mig, tyvärr, att det blir aldrig bra. Väldigt få kan ta det bra.

Sökandet fortsätter efter något varaktigt.
Senast redigerad av Burkm4t 2018-07-03 kl. 10:49.
Citera
2018-07-03, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Jag håller med dig, det är mycket enklare på det viset. Och krävs jävligt med balls att gå fram till någon publikt, särskilt någon i en grupp. Eller med sina föräldrar...

Det är verkligen lätt när man trillar under 7an... I lördags vinade jag med en 6a (4-5 under midjan dock..), i brist på bättre intressenter, men som var ny-singel. Efter ett par glas vin så kunde jag enkelt bjuda hem mig själv till henne. Uppenbart uppdämt behov av tillfredsställelse, från omställning av tidigare samboliv. Hon fick nästan kom bara man nuddade de nedre regionerna, och med tanke på hennes rating så avstod jag från någon djupdykning och körde direkt på huvudakten.

Ska inte bli mer grafisk än så, det är inte trådens syfte. Men det är synd att många längre ner på skalan i regel bättre i sängen än många 8+. Någon som har liknande erfarenheter?

Också jobbigt att avvika sen, och behöva ghosta sådär när man inte har hjärta att berätta sanningen. För det har jag lärt mig, tyvärr, att det blir aldrig bra. Väldigt få kan ta det bra.

Sökandet fortsätter efter något v

Eller hur? Jag approachade en tjej som satt med sin mamma en gång och bjöd ut henne på några drinkar. Att jag vågade berodde på en rad faktorer, däribland att jag var i utlandet och att hon var för jävla snygg för att inte göra det. Hade pappan varit med hade det varit annorlunda faktiskt, oklart om jag skulle gjort det då.

Tyvärr skulle hon åka hem dagen efter så något ligga blev det inte.

Haha, om jag går direkt på huvudakten så betyder det att jag blivit på gränsen till våldtagen av tjejen. Attraheras jag av henne så är förspelet och kyssar den bästa biten.
Citera
2018-07-03, 18:54
Medlem
Hur inaktiverar man sitt Tinder+ via datorn? (där jag har köpt skiten)
Finns ju inget alternativ på 'Hantera min prenumeration', så vart kan det finnas? ;/
Citera
2018-07-03, 19:59
Medlem
Stockholmare..s avatar
Händer det ofta att ni ser konton/bilder som ni redan har svept på tidigare? Händer mig, tänker om det är så att allt nollställs bara för att man har pausat sitt tinder-konto i några dagar. Jävligt surt i så fall, att man måste gå igenom alla bilder/konton igen.. Någon som vet?
Citera
2018-07-03, 20:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmare..
Händer det ofta att ni ser konton/bilder som ni redan har svept på tidigare? Händer mig, tänker om det är så att allt nollställs bara för att man har pausat sitt tinder-konto i några dagar. Jävligt surt i så fall, att man måste gå igenom alla bilder/konton igen.. Någon som vet?
Hände förut mycket, tror det är en erkänd bugg...

Nu TROR jag det händer när dom du svept höger på, sveper vänster på dig...så är det med superlikes iaf
Har du valt att visa senast aktiva först, och ser en läcker du superlikar fort, dyker hon upp snabbt igen för dig har hon fått upp dig i flödet as-she-is-swiping, och trots superlike, dissat dig.
Citera
2018-07-03, 21:24
Medlem
Jag kommer tillbaka igen med en fråga. Det här kommer låta så jävla mycket som en troll fråga så att det inte finns men är seriös. Jag har matchat med en tjej som jobbar på en porrbio och på kvällar är hon där som typ host för swingersklubb, så hon går asså runt mellan massa folk och ser när dom knullar att dom har på sig kondomer och skit. Ska man i någon värld alls se det här som något seriöst för en sekund? Eller går man in med attityden att bara knulla och verkligen inte ett skit annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in