Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Jag skryter inte utan delar helt enkelt med mig av mina upplevelser, bra som dåliga. Men ja, dejtingformatet passar mig på så vis att det blir på tu man hand samt att tjejen redan halvt godkänt mig i förväg. Ofta feg i annat fall, men inte alltid.
Jag håller med dig, det är mycket enklare på det viset. Och krävs jävligt med balls att gå fram till någon publikt, särskilt någon i en grupp. Eller med sina föräldrar...
Citat:
Ursprungligen postat av
fabula
Haha, beror på hur man ser det. Visst failar jag en hel del men utan att nämna någon statistik tycker jag ändå det är förvånandsvärt enkelt att få till. Det gäller bara att ha fingertoppskänsla och spela ut korten rätt samt ha en gnutta tur t.ex. med logistiken och lingonveckan. Är ju också en hävstång när man går ner under 7a i utseende vilket jag slutat med. Då är det verkligen som att sno godis från småbarn.
Det är verkligen lätt när man trillar under 7an... I lördags vinade jag med en 6a (4-5 under midjan dock..), i brist på bättre intressenter, men som var ny-singel. Efter ett par glas vin så kunde jag enkelt bjuda hem mig själv till henne. Uppenbart uppdämt behov av tillfredsställelse, från omställning av tidigare samboliv. Hon fick nästan kom bara man nuddade de nedre regionerna, och med tanke på hennes rating så avstod jag från någon djupdykning och körde direkt på huvudakten.
Ska inte bli mer grafisk än så, det är inte trådens syfte. Men det är synd att många längre ner på skalan i regel bättre i sängen än många 8+. Någon som har liknande erfarenheter?
Också jobbigt att avvika sen, och behöva ghosta sådär när man inte har hjärta att berätta sanningen. För det har jag lärt mig, tyvärr, att det blir aldrig bra. Väldigt få kan ta det bra.
Sökandet fortsätter efter något varaktigt.