Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-02, 23:50
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Att det till stor del är muslimer som har kommit till Sverige och Europa beror på att den muslimska världen ligger nära Europa. Det har helt enkelt varit den största och mest lättillgängliga reservoaren av icke-vita människor i närheten av Europa. I England och Frankrike har de mycket icke-muslimer i form av negrer, indier m.m. som ofta är kopplade till deras gamla kolonier.

I USA så har den absoluta majoriteten av alla icke-vita invandrare varit mestiser och indianer från Mexiko och övriga Latinamerika.

För "globalisterna" som har iscensatt massinvandringen så handlar det om att vita nationer ska fyllas och översvämmas med svarta, bruna och gula människor av alla de slag. Deras mål är att göra alla vita folk till maktlösa, förtryckta och förföljda minoriteter i sina egna länder och sen slutligen bara slakta alla vita. I Europa har det blivit mycket muslimer, i USA bruna sydamerikaner (som är kristna men mer kriminella och våldsamma än de allra flesta muslimer) och i Australien mycket kineser, sydostasiater, stilla havs ö-kannibaler och annat som finns i den regionen.

Man tager vad brunt material man haver och trycker in i vita nationer helt enkelt.

Javisst. Du säger alltså inte emot mig. Hur du än vänder och vrider på det så har alltså vänsteretablissemanget dragit hit en herrans massa muslimer. Men visst, du behöver ju inte kalla spadar för spadar om du absolut inte vill. Du gillar ju f.ö. att hitta på ditt egna språkbruk, med egen ordanvändning som "light-nazister" (*).

Citat:
Är det inte lättare att bara prata om invandring och invandrare? Eller utomeuropeisk invandring? Många otäckingar som har kommit är ju trots allt inte muslimer.

Säger han som tjatar om thailändare i vartannat andetag

(*) Jag vill förresten revidera det jag sa om att du lät som en sosse i ditt inlägg om hur du såg "light-nazister" under varenda sten runt om i Europa. Det du låter som är Expo-Karlssons medlemsutskott
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2018-07-03 kl. 00:22.
Citera
2018-07-02, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jag lyssnar just nu på Pontus Mattssons intervju på SVT Play.
https://www.svtplay.se/klipp/18531778/mitt-i-almedalen-smapartier

Kul att se Mattsson som alltid visar alla lika mycket respekt och hårdhet. Den gamla skolan som håller på att ersättas av relativisterna som ser människor i termer av onda och goda.

Det som slår mig är först och främst att MED alltid känns lika tråkiga och intetsägande. "Bättre av allt".

Sen så känns Kasselstrand egentligen lite barnslig och omogen när Mattsson ställer hans politik mot väggen. Hur ska AFS utvisa en halv miljon utan att det blir en slags rensning? Hur är det realistiskt?

Jag är faktiskt kluven. Å ena sidan känns det skönt att någon driver frågan. Å andra sidan känns det lite väl orealistiskt - och faktiskt inhumant. Eftersom bara AFS driver denna fråga, ska de hoppas på att öka så mycket att de om 20 år kan börja genomdriva det? Ska de då gå bak till år 2000, dvs 38 år bakåt i tiden, och börja utvisa folk?

Du kan väl få kalla det vad du vill om det får dig att sova bättre inatt. Problemet kvarstår att vi har fått hit EXTREMT många invandrare som inte borde vara här, och där enormt många har blåljugit både om ålder, skäl och även nationalitet för att få ta del av vår välfärd. Och vadå orealistiskt? Vi har tagit hit bra många fler än 500 000. Det är som Kasselstrand sade, kunde vi få hit dem kan vi också skicka tillbaka dem. De enda som talar om "orealistiskt" hit och dit är motståndarna till idén. Inhumant är hur vi behandlar våra egna, på många olika sätt. Alltifrån de äldre till barn, samt kvinnor.
Citera
2018-07-03, 00:01
Medlem
Citat:
Sen så känns Kasselstrand egentligen lite barnslig och omogen när Mattsson ställer hans politik mot väggen. Hur ska AFS utvisa en halv miljon utan att det blir en slags rensning? Hur är det realistiskt?

Jag är faktiskt kluven. Å ena sidan känns det skönt att någon driver frågan. Å andra sidan känns det lite väl orealistiskt - och faktiskt inhumant. Eftersom bara AFS driver denna fråga, ska de hoppas på att öka så mycket att de om 20 år kan börja genomdriva det? Ska de då gå bak till år 2000, dvs 38 år bakåt i tiden, och börja utvisa folk?
Du gör tankefelet att återvandningen ska ske över en natt. Invandrarna måste såklart återvandra i den takt som är rimlig och möjlig. Det tog årtionden för dem att komma hit, och det kommer sannolikt ta årtionden för dem att flytta hem igen också.

På så vis blir det ingen inhuman utrensning. Det blir en löpande återsvenskning av Sverige, utdragen över flera generationer.
Citera
2018-07-03, 00:09
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Det närmaste "islam-förbud" man kan komma rent praktiskt och någorlunda "diplomatiskt" är väl att förbjuda muslimska byggnader (moskéer främst), muslimska friskolor, halal-slakt, symbolik + propaganda/reklam i offentligheten och heltäckande klädsel (burka). Det blir svårare att förbjuda någon att tro på sin religion, och det är inte ens önskvärt. Då är repatriering en mycket bättre lösning i så fall.

Repatriering är lösningen. Moskéstängning är en av flera metoder för att uppnå detta mål.

(Att försöka få folk att ändra på sin religion är naturligtvis en fullständigt galen idé. Jag förstår verkligen inte varför vissa spekulerar om det här i tråden)

Citat:
Jag anser dock att det är helt fel ände att börja i. Som sagt de kommer fortfarande att vara muslimer trots ett eventuellt förbud. Jag tvivlar även starkt på att det är islam som religion som är "boven i dramat" i många fall, då många kriminella och stökiga invandrare är "sekulära" (icke-troende). Men skulle detta realiseras, så borde även detta gälla judendomen.

Visst, jag håller med. Islam är inte "boven i dramat", men islam är själva mordvapnet (eller ska vi säga den lejde mördaren). Det finns flera historiska exempel på nationer som raderats från kartan efter att ha blivit överkörda av islam (demografisk jihad går fort). Moderna exempel är t.ex. Libanon och Kosovo.

Om ditt lilla barn blir anfallet av en mordisk kamphund, ger du dig då i första hand på hundägaren eller satsar du på att rädda livet på ditt barn först?
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2018-07-03 kl. 00:20.
Citera
2018-07-03, 00:20
Medlem
volvo 240s avatar
Bravo Nasselstrand, sånthär vinner ni inga röster på så fortsätt. Och snälla prata om människoraser och judar med!
Citera
2018-07-03, 00:31
Bannlyst
Lyssnade pa amerikansk radio.
Ganska stor.

De namnde afs att de var det hardaste anti immigrant partiet
Citera
2018-07-03, 00:34
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIVE001
Ganska stor.

Spännande, vilket program?
Citera
2018-07-03, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIVE001
Ganska stor.

Stämmer ju dock inte, om man ska vara noga. Men visst, de är väl det hårdaste som har chans att ta sig in i riksdagen.
Citera
2018-07-03, 02:20
Medlem
Citat:

Det kommer att ha kommit över en halv miljon "nya svenskar" till Sverige bara mellan valen 2014 och 2018! En halv miljon är ingenting och egentligen är det ju minst tre miljoner som måste bort från Sverige. Man måste dock börja någonstans och med siffran en halv miljon kan man ju visa att det kom så många bara under den avklarade mandatperioden. Det kommer ju dessutom komma minst en halv miljon till under den kommande mandatperioden.

Om det kan välla in många hundratusentals lycksökare på bara några år så kan det givetvis välla ut lika många under ett par års tid. Man skulle ju lätt kunna få många hundratusentals att lämna landet på bara några månader om man gav tillräckligt starka incitament.
Citera
2018-07-03, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Bravo Nasselstrand, sånthär vinner ni inga röster på så fortsätt. Och snälla prata om människoraser och judar med!

Säger snubben som hyllar Anders Breivik...
Citera
2018-07-03, 04:11
Medlem
Custom_mades avatar
Självklart ska islam förbjudas.

Vi kan inte ha religioner i Sverige där de troende anser sig ha högre människovärde än andra och därav bör prioriteras.

Särskilt inte när religionen aldrig kommer att arbeta för ett välmående samhälle även för de som INTE väljer att tro på våldtäkts-profeter.

Jag tycker verkligen synd om de "snälla" muslimerna, men de borde verkligen ta avstånd mer från de radikala muslimerna vilket de tyvärr inte gör, och gör de det är det oftast inte trovärdigt utan mer framtvingad reaktion vilket är riktigt läskigt.

Islam är uppbyggt på skillnader mellan människor och det är bara logiskt att om man är den som blir bortprioriterad motarbeta skiten så mycket som möjligt.
Citera
2018-07-03, 04:18
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Inga seriösa människor tror att SD är något annat än kontrollerad opposition. Om SD hade hotat sytemet så hade trycket även utifrån Sverige varit hårt för att man skulle motarbeta SD på alla sätt. Minns hur Gyllene Gryning i Grekland har behandlats av globalistregimen i Grekland, efter order och instruktioner från vissa intressegrupper i USA och EU.
Där satte du huvudet på spiken.
Det är bara att se på den globala exponeringen gyllene gryning fick och hur det spelade ut.
Knäpptyst från omvärlden angående SD.

Läste en del på AfS hemsida och jag trodde inte jag skulle få läsa saker jag önskat partier skulle tagit upp i flera år.

Jättekul att de talar om starkare tag mot lobbyism och utländska influenser.
DET kan jag skriva under på.

DET är vad som skadar de flesta länders befolkning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in