2018-07-02, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sensemaking
Alltså detta är sjukt? Hur kan ni struggla så mycket att ni inte lyckas på 6 månader...

Ta lite schyssta bilder, där det framgår att ni har (normala) kompisar och har kul, samt skriv en rolig bio.

Hur svårt kan det vara...?
Ska jag va ärlig har jag inte fått till det sen hösten 2015 (om man inte räknar med en fet thai morsa som på ren nåder fick sova över hos mig för nått år sedan o då runka av en, tydligen stoppade hon av ren princip aldrig in penisar i käften så inget sånt blev det).

Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
Jag har inte fått till det online en enda gång på minst 1-2 år, fastän jag ställer ner mina "krav". Däremot i verkligheten får jag till det regelbundet med mycket högre krav. Bara att konstatera att online är bekvämt men ett totalt värdelöst ställe att leta på. Egentligen är leta i sig värdelöst och svårt, men ska man nu verkligen leta ligg så är online inte riktigt ett bra ställe. Kanske om man ser riktigt bra ut.
Ja din analys är nog korrekt det var skillnad förut på 00 talet fast nätet var mindre då (antagligen just därför). "verkligheten" för dig = platser som?

Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Klipp dig.
haahaa fan hajar inte vad ni har i mot " ädelt lockigt riddarpage" aldrig hört talas om den respekterade youtubern "Marcus the golden one Folin"?

Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Ja det var första, nej tackade bara för "igår" 20 år.

Det är det här jävla mansöverskottet vi fått i sverige tillsammans med sociala medier/feminism som gjort det så jävligt idag.
Wow så du dissa henne typ (fejset kanske ej va så härligt)? Du är jämngammal med henne typ? Ja nått har ju helt klart hänt. Lågkonjunkturen är ett faktum. Fortsätter det så här kan jag ärligt påstå att vi inte behöver kvinnor i landet. dom kommer ju ändå ej föda svenska barn & dom är svagare etc. Vad är vitsen? Ska dom frysa ut oss så måste vi väl göra desamma. Kanske går att importera ukrainskor(fast det kan ju också va riskabelt) el nått (trist men sant)?
Senast redigerad av anonym-skribent 2018-07-02 kl. 11:31.
Citera
2018-07-02, 13:14
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Du har ju rätt i de skulle ja tro, vart tror du dom seriösa tjejerna letar helst?
Väldigt svårt att hitta någon seriös brud i dagens läge, men allt är garanterat mer seriöst än online. Testa någon kurs, något event, något i verkligheten förutom krogen om du vill ha nåt seriöst. Om du bara vill doppa är det bara att försöka på flera ställen inklusive online, men det är sistahandsval, och absolut inget val för nåt seriöst.
Citera
2018-07-02, 13:19
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym-skribent
Shit assa det är lätt att garva åt detta mansproblem men egentligen är det allvarligare än man tror. Stackars alla reko 20 ish män som kanske aldrig får till det. Jag fick ju iaf prova analskjut o sväljningar för några år sedan. Tyvärr kanske den relationen pågick för länge för när dom här sociala media skiten kom försvann chansen att hitta en gedigen flickvän (el ens ett knull heller för den delen) .

Finst det nått land där det typ råder brist på singelmän? detta fullskaliga stiltje tvingar ju en att vara kreativ.

Öststatsländer finns det fler kvinnor än män, dessutom kommer du enkelt vara rikare än majoriteten av män, så bara att köra där isf
Citera
2018-07-02, 15:55
Medlem
Ämnen sammanfogade.
Citera
2018-07-02, 16:51
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
haahaa fan hajar inte vad ni har i mot " ädelt lockigt riddarpage" aldrig hört talas om den respekterade youtubern "Marcus the golden one Folin"?
Vad du eller jag gillar är helt irrelevant. Vad är viktigast? Din rätt att få se ut som du vill eller möjligheten att börja borra lite fin ungmus? Har du inte fått komma till sen 2015(!) så krävs det uppenbarligen förändringar. Poodles-Kicken looken måste väck helt enkelt!
Citera
2018-07-02, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Öststatsländer finns det fler kvinnor än män, dessutom kommer du enkelt vara rikare än majoriteten av män, så bara att köra där isf
Finns det verkligen fler kvinnor än män där? I Gambia tror jag inte det finns fler män än kvinnor, men kvinnor åker dit på sexresor.
Kan det vara så att de redan har en partner?
Hittar svenska män fler kvinnor i öst eftersom de sänker sina krav, oskuld, inte har barn(tror många unga tjejer i öst har barn redan), måste vara 18-23 och liknande som de har som krav i Sverige.
Personligen skulle det vara totalt meningslöst för mej att joina en dejtingsajt eftersom jag inte skulle uppfylla kraven.
Tittade lite på män på dejtingsajter och vilken stor mängd med hazarer, ja ni killar ni fick som ni rösta, de flesta män röstade M och öppna era hjärtan, det handlade om att dela med sig och allt har ni fått dela med er av kvinnor, pengar, bostäder mm.
Citera
2018-07-02, 18:59
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Finns det verkligen fler kvinnor än män där? I Gambia tror jag inte det finns fler män än kvinnor, men kvinnor åker dit på sexresor.
Kan det vara så att de redan har en partner?
Hittar svenska män fler kvinnor i öst eftersom de sänker sina krav, oskuld, inte har barn(tror många unga tjejer i öst har barn redan), måste vara 18-23 och liknande som de har som krav i Sverige.
Personligen skulle det vara totalt meningslöst för mej att joina en dejtingsajt eftersom jag inte skulle uppfylla kraven.
Tittade lite på män på dejtingsajter och vilken stor mängd med hazarer, ja ni killar ni fick som ni rösta, de flesta män röstade M och öppna era hjärtan, det handlade om att dela med sig och allt har ni fått dela med er av kvinnor, pengar, bostäder mm.

Här är 10 länder där det finns fler kvinnor än män, i procent (2015)

1 Latvia 54.10 %
2 Lithuania 54.00 %
3 Curacao 53.90 %
4 Ukraine 53.70 %
5 Armenia 53.60 %
6 Russian Federation 53.50 %
6 Belarus 53.50 %
7 Estonia 53.20 %
8 El Salvador 53.10 %
8 Hong Kong SAR, China 53.10 %
9 Portugal 52.70 %
10 Aruba 52.50 %

Återigen om du vill hitta något seriöst ska du skita fullständigt i onlinedejting, satsa på en 18-20 åring från någon by antingen i Sverige (jävla svårt), betydligt lättare utomlands. Att ha en brud som är fullständigt hjärntvättad av instagram, facebook och liknande är ingen höjdare och dessvärre är dagens kvinnor beroende av dessa, för att jämföra sig själva med andra 24/7. Men var medveten om att om du tar med henne tillbaka till Sverige är som ett självmord på förhållandet.
Senast redigerad av DontWantWar 2018-07-02 kl. 19:02.
Citera
2018-07-02, 19:01
Medlem
R.Bloodworths avatar
Jag vill genuint veta vad som skulle ske om killar blev betydligt mer selektiva och slutade att skriva till allt och alla. Hur skulle tjejers reaktion vara från att få 50+ meddelanden om dagen till cirka 1-2?
Citera
2018-07-02, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Vad du eller jag gillar är helt irrelevant. Vad är viktigast? Din rätt att få se ut som du vill eller möjligheten att börja borra lite fin ungmus? Har du inte fått komma till sen 2015(!) så krävs det uppenbarligen förändringar. Poodles-Kicken looken måste väck helt enkelt!
haahaa ja du, Carola Häggkvist är inte ledig längre(dock gett "kicken" kicken ) el nån som har koll (hon börjar väl bli lite väl gammal nu visserligen, även om hon faktiskt var hetare som 40 åring än som 20 åring tror jag)?
Citera
2018-07-02, 19:04
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Jag vill genuint veta vad som skulle ske om killar blev betydligt mer selektiva och slutade att skriva till allt och alla. Hur skulle tjejers reaktion vara från att få 50+ meddelanden om dagen till cirka 1-2?

Samma sak som händer när kändisar tappar sin status, dom kommer bli helt jävla galna med andra ord och dom kommer börja jaga ännu mer för att få uppmärksamhet av killar. Dessvärre är majoriteten av dagens män helt jävla patetiska, som spenderar all sin fritid på att försöka få till det med uppenbara attention whores.
Citera
2018-07-02, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Här är 10 länder där det finns fler kvinnor än män, i procent (2015)

1 Latvia 54.10 %
2 Lithuania 54.00 %
3 Curacao 53.90 %
4 Ukraine 53.70 %
5 Armenia 53.60 %
6 Russian Federation 53.50 %
6 Belarus 53.50 %
7 Estonia 53.20 %
8 El Salvador 53.10 %
8 Hong Kong SAR, China 53.10 %
9 Portugal 52.70 %
10 Aruba 52.50 %

Återigen om du vill hitta något seriöst ska du skita fullständigt i onlinedejting, satsa på en 18-20 åring från någon by antingen i Sverige (jävla svårt), betydligt lättare utomlands. Att ha en brud som är fullständigt hjärntvättad av instagram, facebook och liknande är ingen höjdare och dessvärre är dagens kvinnor beroende av dessa, för att jämföra sig själva med andra 24/7. Men var medveten om att om du tar med henne tillbaka till Sverige är som ett självmord på förhållandet.

Var ju inga extrema siffror direkt. Frågan är hur märkbart det blir som typ kille med rätt bra livsituation o utseende? Hur är siffrorna i Sverige, nån som vet?
Citera
2018-07-02, 19:10
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Var ju inga extrema siffror direkt. Frågan är hur märkbart det blir som typ kille med rätt bra livsituation o utseende? Hur är siffrorna i Sverige, nån som vet?

Jo det är väldigt stor skillnad. Ukraina t.ex har en befolkning på 45 miljoner, varav 23.85 miljoner är kvinnor, det är ett ''överskott'' på 2,7 miljoner individer som är av det kvinnliga könet. Om du har det bra ekonomiskt och ser bra ut är det omöjligt att misslyckas i t.ex Ukraina. Men då bör du också hålla henne där eller flytta till någon liten by här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in