2018-07-01, 21:23
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Irrelevant, varför skulle man någon gång i livet vilja knulla en kärring? en av kvinnorna jag ratade(tinder match) sades vara 34 men var extremt avtändande (gissar att hon i själva verket var mycket äldre).

Många äldre kvinnor kommer i framtiden söka sig till yngre mer attraktiva män så det kommer bli mycket värre i framtiden, alternativen kommer vara
-porr.
-dyra horor (äktenskap/bordell).
-våldta kvinna på stan.
-bli bög.

Glöm inte sexrobotar, och liknande. Men javisst dessa singelkvinnor i 35-50 års åldern, även äldre är riktiga rovdjur
Citera
2018-07-01, 21:40
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Jag har gått med på en dejt men det blev inget eftersom vi hade olika tankar om framtiden .
Citera
2018-07-01, 22:48
Medlem
Swe1227s avatar
Träffade en smal och hyffsat fin tjej från tinder för någon vecka sedan. Passade till slut så stack hem till henne och kollade film och hon gav mig världens avsugning. Det var dock första gången på snart 2 år som jag fått till det.
Citera
2018-07-01, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
. Visa mycket hud, om du står ut med det. Det är hjärndöda tjejer därinne. Jag vet hur killarna ser ut som får napp.
Ja man kanske är tvungen, ni ser ju min avatar här.

Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Vad menar du få till det?

Menar du att få ligga eller faktiskt ingå i något mer seriösare eller bara ha fått träffats några gånger?
Jag menar alting som leder till minst hångel. Inte fan blir du lyckligare av att slösa tid o pengar på en brud utan att få röra henne etc?

Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Träffade en smal och hyffsat fin tjej från tinder för någon vecka sedan. Passade till slut så stack hem till henne och kollade film och hon gav mig världens avsugning. Det var dock första gången på snart 2 år som jag fått till det.
Grattis man, du ska va glad att hon va smal också. Min kristna filipino som inte ens var redo den aktuella dagen (fast jag dubbel kollade innan jag drog in med båten) var tydligen fet sa hon. Orka hålla på o slå på charmen för o vänta 10 dejter innan man får smeka hennes fläskmage. Detta är fan sjukt allstå. Hajar inte, hon gav mig sitt nummer o sa att jag fick ringa när jag ville men hon ville inte ens smsa mig "ur not my boyfriend yet so i dont like to textcontact" Does that make sense? Varför importerar vi dessa damer hit som arbetskraft (jag har iaf ingen nytta av dom, men jag är ju ingen åldring än visserligen )
Senast redigerad av anonym-skribent 2018-07-01 kl. 23:38.
Citera
2018-07-01, 23:34
Bannlyst
Shit assa det är lätt att garva åt detta mansproblem men egentligen är det allvarligare än man tror. Stackars alla reko 20 ish män som kanske aldrig får till det. Jag fick ju iaf prova analskjut o sväljningar för några år sedan. Tyvärr kanske den relationen pågick för länge för när dom här sociala media skiten kom försvann chansen att hitta en gedigen flickvän (el ens ett knull heller för den delen) .

Finst det nått land där det typ råder brist på singelmän? detta fullskaliga stiltje tvingar ju en att vara kreativ.
Senast redigerad av anonym-skribent 2018-07-01 kl. 23:46.
Citera
2018-07-01, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Har fan aldrig haft Tinder. Hände detta på första dejten? Har du dejtat henne igen? Hur gammal va hon?
Citera
2018-07-01, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Irrelevant, varför skulle man någon gång i livet vilja knulla en kärring? en av kvinnorna jag ratade(tinder match) sades vara 34 men var extremt avtändande (gissar att hon i själva verket var mycket äldre).

Många äldre kvinnor kommer i framtiden söka sig till yngre mer attraktiva män så det kommer bli mycket värre i framtiden, alternativen kommer vara
-porr.
-dyra horor (äktenskap/bordell).
-våldta kvinna på stan.
-bli bög.
Nu ville ju den feministiska regeringen förbjuda sexköp utomlands också(haahaa det är verkligen kul för dom att ha nageln i ögat på den svenska mannen). Dock tror jag dom fick ge upp det.
Citera
2018-07-01, 23:48
Medlem
Alltså detta är sjukt? Hur kan ni struggla så mycket att ni inte lyckas på 6 månader...

Ta lite schyssta bilder, där det framgår att ni har (normala) kompisar och har kul, samt skriv en rolig bio.

Hur svårt kan det vara...?
Citera
2018-07-02, 00:08
Medlem
Brunbeverns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym-skribent

Så hur många killar har fått till det, senaste halvåret? Alltså typ Ja el Nej, erfarenheter etc?

O ni tjejer vad gör att ni faktiskt släppar er iväg till en dejt trotts allt (om sånt existerar fortfarande)?

Nån som kan vittna om hur vida det är bättre drag på nattklubbar typ el är det lika segt där?

Jag har inte fått till det online en enda gång på minst 1-2 år, fastän jag ställer ner mina "krav". Däremot i verkligheten får jag till det regelbundet med mycket högre krav. Bara att konstatera att online är bekvämt men ett totalt värdelöst ställe att leta på. Egentligen är leta i sig värdelöst och svårt, men ska man nu verkligen leta ligg så är online inte riktigt ett bra ställe. Kanske om man ser riktigt bra ut.
Citera
2018-07-02, 00:31
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Jag har fått till det en gång det senaste året genom onlinedejting, och det slutade med att jag fick klamydia. dejta online är ren skit, du kommer aldrig hitta något hållbart på tinder och liknande. 99,99% av snubbar vill ha sex (sjukt desperata), 99,99% av brudar slösar ens tid och vill ha följare till sina sociala medier men inget mer än så. Det är bara att vänja dig, du ska alltid ha 0 förväntningar med brudar speciellt onlinedejting. Tänk efter själv, varför skulle en seriös brud söka efter något online i dagens samhälle? Där alla män är supertörstiga hundar och en brud som är en 5:a eller bättre kan få ligg vart hon än går?

Du har ju rätt i de skulle ja tro, vart tror du dom seriösa tjejerna letar helst?
Citera
2018-07-02, 01:20
Medlem
rikastistorstans avatar
Klipp dig.
Citera
2018-07-02, 09:53
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym-skribent
Har fan aldrig haft Tinder. Hände detta på första dejten? Har du dejtat henne igen? Hur gammal va hon?
Ja det var första, nej tackade bara för "igår" 20 år.

Det är det här jävla mansöverskottet vi fått i sverige tillsammans med sociala medier/feminism som gjort det så jävligt idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in