Citat:
Ursprungligen postat av
Subzero1
. Visa mycket hud, om du står ut med det. Det är hjärndöda tjejer därinne. Jag vet hur killarna ser ut som får napp.
Ja man kanske är tvungen, ni ser ju min avatar här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Thraxx
Vad menar du få till det?
Menar du att få ligga eller faktiskt ingå i något mer seriösare eller bara ha fått träffats några gånger?
Jag menar alting som leder till minst hångel. Inte fan blir du lyckligare av att slösa tid o pengar på en brud utan att få röra henne etc?
Citat:
Ursprungligen postat av
Swe1227
Träffade en smal och hyffsat fin tjej från tinder för någon vecka sedan. Passade till slut så stack hem till henne och kollade film och hon gav mig världens avsugning. Det var dock första gången på snart 2 år som jag fått till det.
Grattis man, du ska va glad att hon va smal också. Min kristna filipino som inte ens var redo den aktuella dagen (fast jag dubbel kollade innan jag drog in med båten) var tydligen fet sa hon. Orka hålla på o slå på charmen för o vänta 10 dejter innan man får smeka hennes fläskmage. Detta är fan sjukt allstå. Hajar inte, hon gav mig sitt nummer o sa att jag fick ringa när jag ville men hon ville inte ens smsa mig "ur not my boyfriend yet so i dont like to textcontact" Does that make sense? Varför importerar vi dessa damer hit som arbetskraft (jag har iaf ingen nytta av dom, men jag är ju ingen åldring än visserligen

)