Citat:
Ursprungligen postat av
FreeBirdSeed
Problemet är som vanligt att det finns för många desperata killar som knullar allt dom få samt för få tjejer som inte orkar med alla hej ska vi knulla brev.
nä men jag skriver ej så, denna gång har jag till o med blivit kristen

men hon hänger hellre i kyrkan än träffar en man liksom.
Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
Jag har bara knullat en tjej senaste halvåret via nätdejting och hon var rätt överviktig, sedan var det två tjejer jag bestämde mig för att dissa vad jag minns.
Känns som det blir svårare ju längre tiden går, man tappar i utseende och tjejerna blir mer kräsna, får passa på att knulla lite nu när jag har chansen.
åldras ej kvinnor sämre än män?
Citat:
Ursprungligen postat av
chicki
Dem flesta jag träffar, eller rättare sagt alla jag träffar är ifrån "online" ( om badoo och tinder räknas in).
Var lite avslappnade och roliga när ni skriver, det är inget jävla förhör! vad har gjort idag, vad gör du, hur mår du osv osv man låser sig själv bara och det blir svårt att komma vidare.. Var kreativa med orden, ni kan fråga vad personen gjort idag utan att ställa det som en rak fråga på 3 ord..Skriv inte online om du är desperat och försöker doppa efter 10minuter, det går kanske på dem som har - skala på en tio poängsskala, skriv alldagligt 3-4dagar och sen avslut ( visst undantag finns men det är någon promille).
att skriva alldagligt funkar ju bara var fjärde gång typ. Visst helt plötsligt kan man få svar men att en sån brud ska dra ut på dejt är långsökt.