2018-07-01, 17:20
Bannlyst
Hur många har fått till det online det senaste halvåret?

För tredje gången i rad ran det ut i sanden med en kvinna fast jag bara dagen innan dubbelkollade att vi skulle ses på stan. Ett internetmeddelande vitnade om att hon fastnat hos vänner i kyrkan. Alltså hur tänker ni kvinnor? Är det för mycket begärt att tänka mer än endast en timme framåt etc?

Dessutom var hon tydligen fet (tror jag). Ett extremt pissigt utgångsläge om man som karl vill ha romantik i detta land o är singel.

Så hur många killar har fått till det, senaste halvåret? Alltså typ Ja el Nej, erfarenheter etc?

O ni tjejer vad gör att ni faktiskt släppar er iväg till en dejt trotts allt (om sånt existerar fortfarande)?

Nån som kan vittna om hur vida det är bättre drag på nattklubbar typ el är det lika segt där?
Senast redigerad av anonym-skribent 2018-07-01 kl. 17:23.
Citera
2018-07-01, 17:29
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Problemet är som vanligt att det finns för många desperata killar som knullar allt dom få samt för få tjejer som inte orkar med alla hej ska vi knulla brev.
Citera
2018-07-01, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym-skribent
För tredje gången i rad ran det ut i sanden med en kvinna fast jag bara dagen innan dubbelkollade att vi skulle ses på stan. Ett internetmeddelande vitnade om att hon fastnat hos vänner i kyrkan. Alltså hur tänker ni kvinnor? Är det för mycket begärt att tänka mer än endast en timme framåt etc?

Dessutom var hon tydligen fet (tror jag). Ett extremt pissigt utgångsläge om man som karl vill ha romantik i detta land o är singel.

Så hur många killar har fått till det, senaste halvåret? Alltså typ Ja el Nej, erfarenheter etc?

O ni tjejer vad gör att ni faktiskt släppar er iväg till en dejt trotts allt (om sånt existerar fortfarande)?

Nån som kan vittna om hur vida det är bättre drag på nattklubbar typ el är det lika segt där?

Dödfött. Om du ens får till en matchning med en attraktiv tjej är du ett steg längre än jag. Jag fattar inte hur kräsna de kan vara om inte ens jag duger.
Citera
2018-07-01, 17:42
Medlem
adolf512s avatar
Jag har bara knullat en tjej senaste halvåret via nätdejting och hon var rätt överviktig, sedan var det två tjejer jag bestämde mig för att dissa vad jag minns.

Känns som det blir svårare ju längre tiden går, man tappar i utseende och tjejerna blir mer kräsna, får passa på att knulla lite nu när jag har chansen.
Citera
2018-07-01, 18:01
Medlem
Dem flesta jag träffar, eller rättare sagt alla jag träffar är ifrån "online" ( om badoo och tinder räknas in).

Var lite avslappnade och roliga när ni skriver, det är inget jävla förhör! vad har gjort idag, vad gör du, hur mår du osv osv man låser sig själv bara och det blir svårt att komma vidare.. Var kreativa med orden, ni kan fråga vad personen gjort idag utan att ställa det som en rak fråga på 3 ord..Skriv inte online om du är desperat och försöker doppa efter 10minuter, det går kanske på dem som har - skala på en tio poängsskala, skriv alldagligt 3-4dagar och sen avslut ( visst undantag finns men det är någon promille).
Citera
2018-07-01, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Problemet är som vanligt att det finns för många desperata killar som knullar allt dom få samt för få tjejer som inte orkar med alla hej ska vi knulla brev.
nä men jag skriver ej så, denna gång har jag till o med blivit kristen men hon hänger hellre i kyrkan än träffar en man liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Jag har bara knullat en tjej senaste halvåret via nätdejting och hon var rätt överviktig, sedan var det två tjejer jag bestämde mig för att dissa vad jag minns.

Känns som det blir svårare ju längre tiden går, man tappar i utseende och tjejerna blir mer kräsna, får passa på att knulla lite nu när jag har chansen.
åldras ej kvinnor sämre än män?

Citat:
Ursprungligen postat av chicki
Dem flesta jag träffar, eller rättare sagt alla jag träffar är ifrån "online" ( om badoo och tinder räknas in).

Var lite avslappnade och roliga när ni skriver, det är inget jävla förhör! vad har gjort idag, vad gör du, hur mår du osv osv man låser sig själv bara och det blir svårt att komma vidare.. Var kreativa med orden, ni kan fråga vad personen gjort idag utan att ställa det som en rak fråga på 3 ord..Skriv inte online om du är desperat och försöker doppa efter 10minuter, det går kanske på dem som har - skala på en tio poängsskala, skriv alldagligt 3-4dagar och sen avslut ( visst undantag finns men det är någon promille).
att skriva alldagligt funkar ju bara var fjärde gång typ. Visst helt plötsligt kan man få svar men att en sån brud ska dra ut på dejt är långsökt.
Citera
2018-07-01, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Dödfött. Om du ens får till en matchning med en attraktiv tjej är du ett steg längre än jag. Jag fattar inte hur kräsna de kan vara om inte ens jag duger.
Nä jag vet, tycker mina bilder borde funka på dessa brudar också.
Citera
2018-07-01, 19:31
Medlem
Citat:
Nä jag vet, tycker mina bilder borde funka på dessa brudar också.
. Visa mycket hud, om du står ut med det. Det är hjärndöda tjejer därinne. Jag vet hur killarna ser ut som får napp.
Citera
2018-07-01, 20:07
Medlem
Thraxxs avatar
Vad menar du få till det?

Menar du att få ligga eller faktiskt ingå i något mer seriösare eller bara ha fått träffats några gånger?
Citera
2018-07-01, 20:13
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
åldras ej kvinnor sämre än män?
Irrelevant, varför skulle man någon gång i livet vilja knulla en kärring? en av kvinnorna jag ratade(tinder match) sades vara 34 men var extremt avtändande (gissar att hon i själva verket var mycket äldre).

Många äldre kvinnor kommer i framtiden söka sig till yngre mer attraktiva män så det kommer bli mycket värre i framtiden, alternativen kommer vara
-porr.
-dyra horor (äktenskap/bordell).
-våldta kvinna på stan.
-bli bög.
Citera
2018-07-01, 20:47
Medlem
Är det bara jag som kommer att tänka på the supreme-gentleman Elliot Rodgers?
Citera
2018-07-01, 21:21
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:

Jag har fått till det en gång det senaste året genom onlinedejting, och det slutade med att jag fick klamydia. dejta online är ren skit, du kommer aldrig hitta något hållbart på tinder och liknande. 99,99% av snubbar vill ha sex (sjukt desperata), 99,99% av brudar slösar ens tid och vill ha följare till sina sociala medier men inget mer än så. Det är bara att vänja dig, du ska alltid ha 0 förväntningar med brudar speciellt onlinedejting. Tänk efter själv, varför skulle en seriös brud söka efter något online i dagens samhälle? Där alla män är supertörstiga hundar och en brud som är en 5:a eller bättre kan få ligg vart hon än går?
Senast redigerad av DontWantWar 2018-07-01 kl. 21:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in