Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-22, 20:36
  #17161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GabrielTosh
Alltså Jeenibomb88 på HP...

Inte direkt fulast profilbilden. Snittar säkert på minst 300 nya killar som mejlar henne per månad.
Varför lägger du ut någons profilnamn här? Finns massor med tjejer/kvinnor OCH killar/män som ser bra ut. Finns ingen anledning att klistra in en massa profilnamn här. Får man ens det?
Citera
2017-06-24, 16:13
  #17162
Medlem
jenny1990s avatar
Jag träffade en kille från Syrien igår, han var muslim och dålig på svenska. Men han tyckte att jag var väldigt blyg för jag inte frågade så mkt frågot. Vad ska man ställa för frågor typ tycker det är svårt att komma på nåt.
Har väldigt svårt att bli intresserad av robot-killar egentligen.
__________________
Senast redigerad av jenny1990 2017-06-24 kl. 16:25.
Citera
2017-06-25, 12:56
  #17163
Medlem
vad för kvinnor för intryck om en kille som är 27 år gammal har fyllt i sin dejting profil att han söker kvinnor mellan åldrar 20-45?

Skulle ni bry er om det eller skulle ni tänka typ att han verkar desperat att leta efter så gammla kvinnor?
För jag skulle vilja göra det men jag vet inte om det försvarar det bara för mig..
Höjjer jag på åldergränsen så blir det kanske ännu svårare att hitta kvinnor närmare min egen ålder men höjjer jag på den så kan jag börja leta efter äldre kvinnor också som kanske är lättare att få en dejt med.
Citera
2017-06-25, 14:09
  #17164
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltidsammavisa
vad för kvinnor för intryck om en kille som är 27 år gammal har fyllt i sin dejting profil att han söker kvinnor mellan åldrar 20-45?

Citat:
Skulle ni bry er om det eller skulle ni tänka typ att han verkar desperat att leta efter så gammla kvinnor?
För jag skulle vilja göra det men jag vet inte om det försvarar det bara för mig..
Höjjer jag på åldergränsen så blir det kanske ännu svårare att hitta kvinnor närmare min egen ålder men höjjer jag på den så kan jag börja leta efter äldre kvinnor också som kanske är lättare att få en dejt med.

Skulle råda dig söka runt kvinnor i din egen ålders grupp, 20 - 35, om du inte är besatt av idéen om, och skaffa ungar, då spela det ingen roll vilken ålder kvinnan har. För min egen del, är gränsen satt vid om jag kan vara mamma till mannen i fråga. Det kanske vara han är mera IQ belastat än mig, men han kommer alltid vara en 'kid' i mina ögon
Citera
2017-06-25, 19:25
  #17165
Medlem
Vargfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GabrielTosh
Alltså Jeenibomb88 på HP...

Inte direkt fulast profilbilden. Snittar säkert på minst 300 nya killar som mejlar henne per månad.

Så speciellt utseende hade hon väl ändå inte? I alla fall inte om du frågar mig. Säger inte direkt att hon är ful men att höja henne till skyarna...

Men så varför inte skriva något som sticker ut till henne då? Bland alla mail som påminner om det förra som hon lär få så kanske du har en chans om du gör rätt.
Citera
2017-06-26, 15:54
  #17166
Medlem
GabrielToshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargfar
Så speciellt utseende hade hon väl ändå inte? I alla fall inte om du frågar mig. Säger inte direkt att hon är ful men att höja henne till skyarna...

Men så varför inte skriva något som sticker ut till henne då? Bland alla mail som påminner om det förra som hon lär få så kanske du har en chans om du gör rätt.

Det var mer en observation av en bra profilbild. Lagom inzoomad för att man ska se dragen trots att profilbilder är rätt så små.
Citera
2017-06-28, 19:45
  #17167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mocco
Om ni vill undvika scam-sidor så följer en lång lista nedan, alla dessa sidor ägs av ett bolag kallat Dream Media 4U LTD baserat på Cypern som har "chattoperatörer", oftast killar, som pratar med kunder genom dem fejkade profiler som finns tillgängliga. Sprid gärna denna listan på andra ställen så att andra kan undvika huvudvärken med att bli lurade på pengar.

chattyfriends.com
webchatdate.com
unnamedchat.com
online-lovers.com
lovely-meetings.com
chatting4love.com
date-finder24.com
sms-chattanu.com
nordiclove4u.com
hookups-club.com
dreamlove4u.com
daily-hookup.com
sex-contacts24.com
vuxenchatt.com
fastwebchat.com
sms-flirting.com
nordicdate24.com
sweden-date.com
24adultchat.com
affair-chat.com
onlinekontakter.com
love-affair24.com
sexylove24.com
eroskontakter.com
xxxkontakter.com
persondate.com
flirtkontakter.com
kontaktweb.net
adult-kontakter.com
hotfriends.eu
scan-sexdate.com
vipkontakter.com
onlinetreff24.com
sexchat-dating.com
erotisk-chat.com
lovely-affair24.com
adult4udating.com
singeldate.net
vipadult-dating.com
onlinexxxdating.com
adultdating24.net
onlinedatechat.com
singledate24.com
euroadultflirt.com
vipnaughtydating.com
svenskgratischat.com
adultlivechat24.com
gratiskontakter.net
freelove24.com
gratisnordicdate.com
onlinewomenfinder.com
sms-kontakt24.com
mobil-chat.com
sex-kontaktit.com
sms-contacten.com
smstreff-norge.com
nordicfinder.com
sex-date4u.com
sms-sextreff.com
nordic-sexchat.com
sexchatsms.com
norwaysecdate.com
sms-sexdating24.com
sexdate-norge.com
smstreff24.com
norsketreff.com
knullechat24.com
sms-dating24.com
sms-sexkontakter.com
chat-sextreff.com
sms-sexchat.net
norwaydate24.com
norway-smsdate.com
norsksmsdating.com
knulle-kontakter.com

Nedan följer även några av deras jobbannonser:

https://www.bestjobs.eu/ro/loc-de-mu...wanted-5104098
https://www.bestjobs.eu/en/job/onlin...norway-5077947
https://www.learn4good.com/jobs/cypr...rnet/388908/e/
https://www.peopleperhour.com/job/da...ration-1194637

Kan ni fiska fram mer info om detta bolag, och eventuellt vilka som driver det så var inte blyga att komplettera infon.

Någon som blivit lurad på pengar?

Akta er för att ge er bankinformation efter de lurar och lägger till extra kostnader till dig

Någon som har tips hur man bäst löser sig ur det här?

ENTERCASH - Pencepay BANK-1 19 timmar sedan Behandlas

ENTERCASH - Pencepay BANK-1 19 timmar sedan Behandlas

Online payment (Visa, Mastercard, Maestro) 2000 credits for £89.99 + 22,4975 (Vat tax) 19 timmar sedan Behandlas

Kommer de att dra från mitt kort?

Jag har beställt ett nytt kort
Citera
2017-06-28, 23:33
  #17168
Medlem
Är det någon mer som jagar på internationella dejtingsidor? Vet att många tycker det är patetiskt men det skiter jag i. Just nu är jag med på international cupid och responsen därifrån är helt galen.

Vet att det finns en del scammers och sånt, men det är jag inte så orolig för. Skulle aldrig få för mig att skicka pengar osv. kikar alltid om dom har någon vettig inkomst innan jag besvarar en konversation (behöver inte inleda något själv, får 30-40 mail om dagen). Skulle det visa sig att dom har ljugit och börjar be om pengar så klipper jag relationen direkt.

Fick ett mail från en Ukrainska idag, bilderna var bland det snyggaste jag någonsin sett på en dejtingsida, men kände att det var "out of my league" och skulle antagligen bara bli problem i framtiden om det skulle bli något.

Har nyligen avslutad en 1,5 år relation med en thai-tjej, ingen bartjej då utan en högutbildad thailändska, som jag träffade på thai cupid. Dock så blev det inget för hennes familj ville inte riktigt släppa henne till Sverige, och även om hon lutade åt att komma hit ändå så kände jag att det är bättre för henne att vara kvar där.

Nu pratar jag med en indonesiska och en kinesiska, båda sockersöta, gulliga och högutbildade, precis det som jag gillar hos tjejer, så får se vad som händer med det. Åker man dit och hälsar på och det inte funkar så får man ju i alla fall resa lite etc. så det är ju bra oavsett!
Citera
2017-06-29, 10:08
  #17169
Medlem
jenny1990s avatar
Känner mig fruktansvärd sårad och ledsen... Den killen som jag träffade från Syrien, han har börjat hata mig och undvika mig. Och jag tyckte som vi kom överens så bra och jag gillade honom verkligen Man blir både arg, ledsen, besviken, frustrerad, !!!! Om jag hade varit en kille hade jag blivit arg, men nu blir jag mest ledsen o besviken...
Citera
2017-06-29, 10:15
  #17170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny1990
Känner mig fruktansvärd sårad och ledsen... Den killen som jag träffade från Syrien, han har börjat hata mig och undvika mig. Och jag tyckte som vi kom överens så bra och jag gillade honom verkligen Man blir både arg, ledsen, besviken, frustrerad, !!!! Om jag hade varit en kille hade jag blivit arg, men nu blir jag mest ledsen o besviken...
Ursäkta men var det inte du som hade kraftig psykos? Pratar man om ödlor och Aliens kommer marknaden krympa radikalt.
Citera
2017-06-29, 10:28
  #17171
Medlem
jenny1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Ursäkta men var det inte du som hade kraftig psykos? Pratar man om ödlor och Aliens kommer marknaden krympa radikalt.
Ja kanske men jag sa direkt att jag är psykiskt sjuk till honom, men han verkade gilla mig ändå. Psyk sjuka har också känslor och kan bli sårade.
Citera
2017-06-29, 12:03
  #17172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny1990
Känner mig fruktansvärd sårad och ledsen... Den killen som jag träffade från Syrien, han har börjat hata mig och undvika mig. Och jag tyckte som vi kom överens så bra och jag gillade honom verkligen Man blir både arg, ledsen, besviken, frustrerad, !!!! Om jag hade varit en kille hade jag blivit arg, men nu blir jag mest ledsen o besviken...

Hur vet du att han hatar dig?
Undvika är rätt lätt att se. Inte svara i telefon eller sms är ett sätt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback