Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Jag ser en smula för mycket smutskastande av BO så därför nyanserar jag bilden. Skulden ligger inte hos BO så jag har börjat tycka det är tröttsamt med obelagda angrepp på hennes karaktär.
Nu börjar du också hemfalla åt invektiv/påhopp (flera inlägg med sånt nu) . Varför det? Vänligen lägg ner det beteendet...
Håller med att det finns en underton sv smutskastning. Oftast ät det i betraktarens ögon, för hon var en fri och stark kvinna som gör sina egna val och ska inte (för)dömas av oss.
Om så hennes sexuella preferens skulle vara att söka kontakt på näter och träffa okända män vid bullerplanket, är det hennes val och ingen skugga på det. Men uppgiften skulle vara otroligt intressant vad avser GM.
M.a.o. om vi bortser nu OM hon hade ett relation-/närhetsbehov eller vilken etikett nu ni vill ha, ha den för er själva. Hon gjorde inget fel, vi alla är olika.
Jag kan se ett motiv OM hon har en flera relationer eller älskare som hon inte är ärlig med. Därför skall dessa upp för granskning och inte att hon väljer att ha flera relationer eller älskare (KK).