Citat:
Ursprungligen postat av
nudlarmedris
Nu har han sin kläd kollektion. Men varför fan har han sina jävla glasögon.
https://imgur.com/a/EP9L9l9
Ständigt gubbknä och solglasögon.
Såklart så begränsat försäljningen av Jockiboi-tröjorna till tisdag. Men vad tror ni de säger på onsdag? På grund av att så många velat köpa kläder från "Gallagväär" så får ni till på fredag på er, men inte längre. På fredag: Ni får helgen på er, men sen är det slut. På måndag: Blir en permament "kollektion" (dussintröjor med tryck).
Undra om Outl1 var nöjda med J&J:s reklam för deras grillar såhär en månad för sent? De bemödade sig inte ens att koppla in gas och el och har uppenbarligen ingen aning om hur man grillar ens.