2018-06-24, 02:46
  #2293
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
Kollade nyss på lite av deras senaste film och helvete vilket arabpalats de har byggt! https://youtu.be/F_plVUYXiso?t=636 Fulaste byråerna som någonsin skådats? Tillsammans med andra detaljer som högblanka vaser och speglar med stuckaturer blir det Saddam Husseins drömpalats!

Alltså jag visste ju att dessa två är Ur-WT, men att det var sådär illa...Obeskrivligt fult! Kunde vart Maria Montazami som inrett, dock inga tassels...hon är ju en rätt mysig person, men hennes inredningssmak precis som Jocke och Jonnas lämnar en hel del i övrigt att önska...
Citera
2018-06-24, 15:04
  #2294
Medlem
ETA2824-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Alltså jag visste ju att dessa två är Ur-WT, men att det var sådär illa...Obeskrivligt fult! Kunde vart Maria Montazami som inrett, dock inga tassels...hon är ju en rätt mysig person, men hennes inredningssmak precis som Jocke och Jonnas lämnar en hel del i övrigt att önska...

Tassels har de ju runt gardinerna https://youtu.be/F_plVUYXiso?t=647 10:47 in i klippet. Ett äkta WT-palats är så klart inte fulländat utan tassels.
Citera
2018-06-24, 16:50
  #2295
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
Kollade nyss på lite av deras senaste film och helvete vilket arabpalats de har byggt! https://youtu.be/F_plVUYXiso?t=636 Fulaste byråerna som någonsin skådats? Tillsammans med andra detaljer som högblanka vaser och speglar med stuckaturer blir det Saddam Husseins drömpalats!
Kommer att bli asbra med en skitig unge med glasskletiga fingrar med den inredningen
Citera
2018-06-24, 17:01
  #2296
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
Tassels har de ju runt gardinerna https://youtu.be/F_plVUYXiso?t=647 10:47 in i klippet. Ett äkta WT-palats är så klart inte fulländat utan tassels.

Men så ouppmärksamt av mig! Det missade jag helt! Kart det ska vara taaaasels!
Citera
2018-06-29, 20:20
  #2297
Medlem
Känns som att Arab-Jocke byter personlighet varje dag. Nu har han börjat sälja kläder med loggan "joakim lundell" på. Vem fan vill gå omkring med en sån på sig? Och inte nog med det så är priserna helt orimliga. 300kr ska han ha för en vanlig t-shirt med namnet på. Och en hoodie 600. Märks hur han är desperat då han skriver "först till kvarn" "slutas sälja på tisdag" hur han håller på asså...
Citera
2018-06-29, 20:28
  #2298
Medlem
Nu har han sin kläd kollektion. Men varför fan har han sina jävla glasögon.

https://imgur.com/a/EP9L9l9
Citera
2018-06-29, 21:03
  #2299
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Nu har han sin kläd kollektion. Men varför fan har han sina jävla glasögon.

https://imgur.com/a/EP9L9l9

Ständigt gubbknä och solglasögon.

Såklart så begränsat försäljningen av Jockiboi-tröjorna till tisdag. Men vad tror ni de säger på onsdag? På grund av att så många velat köpa kläder från "Gallagväär" så får ni till på fredag på er, men inte längre. På fredag: Ni får helgen på er, men sen är det slut. På måndag: Blir en permament "kollektion" (dussintröjor med tryck).

Undra om Outl1 var nöjda med J&J:s reklam för deras grillar såhär en månad för sent? De bemödade sig inte ens att koppla in gas och el och har uppenbarligen ingen aning om hur man grillar ens.
Citera
2018-06-30, 00:09
  #2300
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Känns som att Arab-Jocke byter personlighet varje dag. Nu har han börjat sälja kläder med loggan "joakim lundell" på. Vem fan vill gå omkring med en sån på sig? Och inte nog med det så är priserna helt orimliga. 300kr ska han ha för en vanlig t-shirt med namnet på. Och en hoodie 600. Märks hur han är desperat då han skriver "först till kvarn" "slutas sälja på tisdag" hur han håller på asså...
Precis! Betala för reklam? Nä, tror inte de va.
Citera
2018-06-30, 13:19
  #2301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Precis! Betala för reklam? Nä, tror inte de va.

hur menar du?
Citera
2018-06-30, 14:57
  #2302
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
hur menar du?
Så som Jonna & Jocke får massa grejer gratis för att prata om dom, så ska tröjorna vara gratis eller så ska man få betalt för att springa omkring med hans namn på kläderna.
Citera
2018-06-30, 18:54
  #2303
Medlem
Joakim Lundell har blivit sjuk och måste därför ställa in kvällens spelning på Kirunafestivalen.
– Det är jättetråkigt, säger festivalgeneralen Alex Olofsson.


https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zL1wKK/joakim-lundell-tvingas-stalla-in-spelning
Citera
2018-06-30, 19:14
  #2304
Medlem
ETA2824-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Joakim Lundell har blivit sjuk och måste därför ställa in kvällens spelning på Kirunafestivalen.
– Det är jättetråkigt, säger festivalgeneralen Alex Olofsson.


https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zL1wKK/joakim-lundell-tvingas-stalla-in-spelning

Inte problem med ljusriggen den här gången alltså!

Vad blir ursäkten nästa gång? Bilen gick sönder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in