Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-20, 09:36
  #2281
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerhyllan
Knulla mig baklänges, så JockiBoi med sitt luder cashade alltså en 9.3 mille villa? Man kanske ska byta karriär, fyfan.

Är du säker på att villan obelånad?
Citera
2018-06-20, 12:51
  #2282
Medlem
vänta va.. har de köpt ÄNNU ett hus?
Citera
2018-06-20, 14:31
  #2283
Medlem
RobertoSavianos avatar
Hahaa, helvete vad den där byggaren blåser honom. Gör supermycket skit, detaljerat som tar flera månader för att sen ”komma på” att han ”tänkt fel” så nu måste de göra om allt och hamnar flera månader bakåt.

En sak är säker, den där Joz kommer kunna fakturera dem resten av deras liv. Han manipulerar sönder Jocke för att kunna fortsätta fakturera och dra ut på jobbet. Fantastiskt.
Citera
2018-06-20, 20:13
  #2284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
vänta va.. har de köpt ÄNNU ett hus?

Nej, de diskuterar köpet av huset som köptes förra året. Lundellhuset alltså
Citera
2018-06-21, 17:51
  #2285
Medlem
ETA2824-2s avatar
Kollade nyss på lite av deras senaste film och helvete vilket arabpalats de har byggt! https://youtu.be/F_plVUYXiso?t=636 Fulaste byråerna som någonsin skådats? Tillsammans med andra detaljer som högblanka vaser och speglar med stuckaturer blir det Saddam Husseins drömpalats!
Citera
2018-06-22, 02:22
  #2286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bymop
Han har definitivt inte gjort den här låten helt själv som han påstår haha . Jocke har förmodligen suttit bredvid någon musikproducent från hans mcn nätverk 'Ninetone'

Nej inte ens det, han har inte ens rört låten, han har bara vart med och förklarat om hans liv så dom kan göra en passande text åt han, det är allt han har gjort
Citera
2018-06-22, 13:21
  #2287
Medlem
lagerhyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
Kollade nyss på lite av deras senaste film och helvete vilket arabpalats de har byggt! https://youtu.be/F_plVUYXiso?t=636 Fulaste byråerna som någonsin skådats? Tillsammans med andra detaljer som högblanka vaser och speglar med stuckaturer blir det Saddam Husseins drömpalats!

Haha arab prins JockiBoi. Fyfan vad vidrig inredning.
Citera
2018-06-22, 14:42
  #2288
Medlem
Frammes avatar
Jag har inte följt tråden mer än sporadiskt och blev chockad över graviditeten. Min första tanke var hur länge det dröjer innan barnet blir placerat någon annan stans. Jag är mycket tveksam till att paret kan ge det ett barn behöver. Okej, mat och märkeskläder, men resten. Dom är ju själva i behov av hjälp enligt min åsikt.
Citera
2018-06-22, 15:49
  #2289
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag har inte följt tråden mer än sporadiskt och blev chockad över graviditeten. Min första tanke var hur länge det dröjer innan barnet blir placerat någon annan stans. Jag är mycket tveksam till att paret kan ge det ett barn behöver. Okej, mat och märkeskläder, men resten. Dom är ju själva i behov av hjälp enligt min åsikt.

Det kommer säkert komma in några orosanmälningar till socialen i Norrköping så fort barnet är fött.
Citera
2018-06-22, 17:41
  #2290
Medlem
Alltså hur hög er eran IQ här . skapligt låg allafall finns några som har sunda åsikter ni vet vilka ni är resten behöver nån form utav samhälle tjänst
.....hoppas ni ni fattar att de e ni som är samhällets problem
Citera
2018-06-22, 18:59
  #2291
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risnas
Alltså hur hög er eran IQ här . skapligt låg allafall finns några som har sunda åsikter ni vet vilka ni är resten behöver nån form utav samhälle tjänst
.....hoppas ni ni fattar att de e ni som är samhällets problem
Alltså. Det enda som finns att säga är. Det här är veckans skämt. Jag kissar på mej.
Citera
2018-06-23, 22:55
  #2292
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risnas
Alltså hur hög er eran IQ här . skapligt låg allafall finns några som har sunda åsikter ni vet vilka ni är resten behöver nån form utav samhälle tjänst
.....hoppas ni ni fattar att de e ni som är samhällets problem

Din IQ lär ju inte vara speciellt hög om du inte ens har uppfattat hur man använder punkter och mellanslag, versaler samtidigt som du särskriver, så kasta in sten i glashus, gubben.

Man märker att JJ börjar bli desperata. Försöker gå tillbaka till fejkade pranks och "spökjakter" för att vinna tillbaka sina unga tittare.

Huset de köpt har redan blivit ett mentalt fängelse, deras värld krymper och krymper samtidigt som vetskapen om att de mesta de gjort är fejk och att deras "framgång" kan ta slut när som helst är en oro som gnager. Den gnager på dem så pass att det börjar bli jobbigt.

Samtidigt har de en unge på gång. En unge som ska växa upp i ett dysfunktionellt hem där ingen av föräldrarna har en ordnad vardag. De saknar rutiner och ramar som en vanlig familj har och även om de tjänar pengar och pratar med en kamera varje dag till tiotusentals tonåringar som tittar så måste livet kännas väldigt, väldigt tomt och stressande och oroande för framtiden.

Man lägger även enorma summor på detaljrenoveringar innan huset ens är grundrenoverat. Det skvallrar om en stor barnslighet och brist på mognad när man inte ser till att fixa de basala sakerna innan man börjar fila på en garderob med massa överdrivna detaljer som hade fått den Tutankhamun att få epilepsi.

2 person som aldrig haft ett riktigt jobb. Den ena en utvikningsmodell från en billig internetsida. Den andra ett fyllo från en white trash dokusåpa som spelar in amatörporrfilmer.

Att de vill döpa sitt barn till "Pillow" eller andra amerikanska ord får ju en att förstå hur oseriösa föräldrar de kommer bli.

Jag kan inte någonstans se hur detta kommer sluta bra. Tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback