Citat:
Ursprungligen postat av
Memestar
Ahahah va? Israels BNP per capita toppade just Storbritannien, Frankrike och Japan! Vart kommer detta "massiva stöd" ifrån? Sist jag kollade hette det handel- och säkerhetssamarbeten. Tror du verkligen USA skulle vara allierade med Israel om de inte ansåg att de tjänade på det?
Israel skulle upphöra att existera den dagen USA tog sin hand ifrån landet. Det är att jämföra med ett land som har stått under massiva sanktioner i åratal men ändå står på benen.
Och missförstå mig rätt här, jag gillar inte situationen men ska det till en ändring lär man få finna en annan politisk inriktning i Israel.
Dessutom så har man även problem hemmavid med olika grupperingar som utan att adresseras kommer att urgöra grava problem i framtiden.
Och ni som kommer med alla beskyllningar om att jag är kryptokommunist, diktaturkramare och Putintroll kan ta och läsa detta om Tucker Carlson som jag tycker har åsikter som förvånansvärt många gånger harmonierar med mina för att inte säga nästan jämt:
Tucker Carlson: The Populist Paladin of Primetime
Willing to challenge positions sacrosanct to Republicans, he's hit a winning formula with today's conservatives.
/…/Though Carlson supported the Iraq War when Bush initiated it, he later denounced it as “a total nightmare and a disaster, and I’m ashamed I went against my own instincts in supporting it. I’ll never do it again. Never.” He has also developed a contempt for much of neocon foreign policy—and for some of its chief proponents. Back in July, a guest on his show was Max Boot of the Council on Foreign Relations, who once suggested that the troubled lands of Islam “cry out for the sort of enlightened foreign administration once provided by self-confident Englishmen in jodhpurs and pith helmets.”
When Carlson told Boot that it was folly for the United States to have tried to oust Syria’s Bashar al-Assad and that neocons (and Democrats) are wildly exaggerating the Russian threat, Boot accused Carlson of being a “cheerleader” for Russia, which Carlson called “grotesque.” Boot professed indignation that Carlson was “yukking it up over the fact that Putin is interfering and meddling in our election process,” and Carlson called it “odd coming from you, who really has been consistently wrong in the most flagrant and flamboyant way for over a decade.”
http://www.theamericanconservative.com/articles/tucker-carlson-the-populist-paladin-of-primetime/
Jag skäms över att jag applåderade över Sveriges insats i Libyen.