Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-29, 23:59
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cetonix
Vad spelar det för roll då? Så länge våldtäktsvurmarna blir av med makten så spelar det väl ingen roll hur övertagandet går till väga? Om ondskan inte kan stoppas på annat vis så får man ta andra vägar. AfS är knappast några som kommer att göra detta men partiet kan fungera bra för att upplysa folket om vad som händer i vårat land.

Även om vi svenskar som folk förintas på kuppen så verkar det viktigare att försvara den parlamentariska "demokratin" ?

Jag har ingen specifik åsikt i frågan, vill bara belysa och offentliggöra åsikterna. Här verkar det uppenbarligen så att man är beredd att "ta över makten" på vilket sätt som helst, via en kupp. Jag stöder inte det synsättet, det är för drastiskt och skulle skada Sverige som land.

Alla ni som funderar på AfS, tänk då på att SD har 25% (30%?) i opinionen, och kan göra en extrem skillnad för Sverige. Politiken är ungefär samma som AfS, fast SD är tuffare i en del frågor rörande medborgarskap och invandring/integration.
Citera
2018-06-30, 00:01
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Det är därför bara landägande män ska ha rösträtt, som i antiken där det fungerade väl. 1/3 av Roms senatorer stupade i fältslag med svärd i hand för att bekämpa Hannibal. De var folket.

72 år. Sedan Tage Erlander tog makten (du vet, globalisten och bilderberggruppsmedlemmen som importerade 700 000 utlänningar till Sverige). Han som ersatte Per Albin Hanssons folkhem med "Den starka staten". Erlander som grundade SVT och presstödet och 68-rörelsen och Invandrarverket och SIDA med många flera institutioner som har totalförstört Sverige. Som rev alla innerstäder och byggde miljonprogramskasernerna åt dagens araber. Som avskaffade studentexamen och förstatligade polisen.

Ja så borde jag nog formulerat mig. Demokratin måste fyllas med ett innehåll. Vad? Vet svenskarna ens vad det är och dess historia? Idag skulle det kunna fungera om svenska folket kopplade in sin hjärna. Information finns tillgänglig men förmågan att ta till sig den ännu inte tillräcklig.

72 år. Ja, så är det nog. Vilket Sverige vi kunde haft om AfS funnits redan då! Nu fick vi dock vår Kassel 2018 och då får vi laga efter läge.
Citera
2018-06-30, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag har ingen specifik åsikt i frågan, vill bara belysa och offentliggöra åsikterna. Här verkar det uppenbarligen så att man är beredd att "ta över makten" på vilket sätt som helst, via en kupp. Jag stöder inte det synsättet, det är för drastiskt och skulle skada Sverige som land.

Alla ni som funderar på AfS, tänk då på att SD har 25% (30%?) i opinionen, och kan göra en extrem skillnad för Sverige. Politiken är ungefär samma som AfS, fast SD är tuffare i en del frågor rörande medborgarskap och invandring/integration.
AfS är väsenskild från SD. AfS vill deportera de som inte ska vara här. SD vill göra alla ekonomiska invandrare till "kultursvenskar". De som inte ställer upp på det begreppet ska enigt liberalisten Bieler kastas ut ur SD.

Hoppas du trivs med SD, vi andra har sedan länge gått vidare.
Citera
2018-06-30, 00:08
Medlem
Citat:

Men snälla, försöker du ens? Enbart din sista mening idiotförklarar dig. Den dagen då SD är tuffare än AfS är den dagen då grisar flyger.
Citera
2018-06-30, 00:12
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Men snälla... Jag bläddrar bak en sida i tråden och hittar direkt detta, bland mycket :

Det var verkligen ett revolutionärt skallrop där man med militära medel manade till ett maktövertagande.

Vitrus citerande del

Citat:
Det finns inga milda lösningar. Det är sedan länge försent för oss att enbart rösta oss ur eländet. AfS och eventuella framtida nationalistiska partier kommer aldrig kunna ta makten genom allmänna val. Det är försent.
Senast redigerad av Expohunter 2018-06-30 kl. 00:19.
Citera
2018-06-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
AfS är väsenskild från SD. AfS vill deportera de som inte ska vara här. SD vill göra alla ekonomiska invandrare till "kultursvenskar". De som inte ställer upp på det begreppet ska enigt liberalisten Bieler kastas ut ur SD.

Hoppas du trivs med SD, vi andra har sedan länge gått vidare.

Tacksam för en referens/länk till AfS officiella program som stödjer detta.

Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Men snälla, försöker du ens? Enbart din sista mening idiotförklarar dig. Den dagen då SD är tuffare än AfS är den dagen då grisar flyger.

Det är redan avhandlat i tråden: SD vill att enbart de invandrare som bott i landet i 10 år och uppvisat ett fläckfritt levende ska kunna bli medborgare. AfS vill att de som har bott i landet i 10 år ska kunna bli medborgare.
Citera
2018-06-30, 00:16
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

Man har ju frågat efter källorna runt 10 gånger nu, utan svar.
Citera
2018-06-30, 00:16
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Men snälla... Jag bläddrar bak en sida i tråden och hittar direkt detta, bland mycket :

Men alla fattar väl att Sverige är dödligt sjukt. Det AfS nu gör är något av ett sista försök att rädda patienten. Jag delar uppfattningen att det kan vara för sent men AfS är värt ett försök - SD definitivt inte. SD är som att sätta plåster på ett infekterat sår. Det behövs helt andra lösningar än vad SD förespråkar. Återvandring t.ex.

Citat:

Haha vilket skämt...25, 30, 35% ...vem bryr sig om de ens får en promille i inflytande så kommer man köra med kvotflyktingar enligt kvot-Bieler och leta nazister i buskarna med hjälp av EXPO-Karlsson.

Någon lösning på problemet som t.ex. återvandring existerar inte med Svärjedemokraterna.
Citera
2018-06-30, 00:20
Medlem
Citat:
Tacksam för en referens/länk till AfS officiella program som stödjer detta.

Det är redan avhandlat i tråden: SD vill att enbart de invandrare som bott i landet i 10 år och uppvisat ett fläckfritt levende ska kunna bli medborgare. AfS vill att de som har bott i landet i 10 år ska kunna bli medborgare.

Lägg av, ingen köper din bullshit.
Citera
2018-06-30, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Man har ju frågat efter källorna runt 10 gånger nu, utan svar.

Jag har redan citerat dessa, sedan dess har flera tillkommit. Du försöker "trötta ut" tråden med samma inlägg om och om igen. Det blir till att spara nedanstående bevis

Observera att det tillkommer flera liknande inlägg i varje trådsida.

Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det finns inga milda lösningar. Det är sedan länge försent för oss att enbart rösta oss ur eländet. AfS och eventuella framtida nationalistiska partier kommer aldrig kunna ta makten genom allmänna val. Det är försent.

Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Det är ungefär så jag också ser på AfS. En möjlighet att samla och kanalisera ett radikalt motstånd mot vanvettet. De som däremot inbillar sig att problemen kan lösas enbart via valurnan bör nog ta sig en funderare. Ett system skapat av förbrytare går inte bara att rösta bort.
Citera
2018-06-30, 00:23
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Jag har redan citerat dessa, sedan dess har flera tillkommit. Du försöker "trötta ut" tråden med samma inlägg om och om igen. Det blir till att spara nedanstående bevis

Observera att det tillkommer flera liknande inlägg i varje trådsida.

Nä. Det vore nog hög tid att du bjöd på en källa och inte mer skitsnack. Om du kan.
Citera
2018-06-30, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Lägg av, ingen köper din bullshit.

Snälla. Detta är ändå Flashback, där vi diskuterar olika saker. I denna tråd ska vi diskutera AfS.

Är det så illa, att du inte har några som helst argument? Fakta i målet är att SD lär få minst 25% i valet och bli största parti i riksdagen, samt har en tuffare invandrings/migrationspolitik än AfS.

Varför ska man då rösta på AfS, som kanske får i bästa fall 0.6%? Det borde diskuteras i denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in