Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Min tanke är ju att om jag hör av mig så är det för att kolla hur hon mår med tanke på vad som hänt i hennes liv nyligen. Så svårt, för å ena sidan skulle det kännas psycho att höra av sig med något snuskigt då. Å andra sidan så kanske det är bättre än att grotta ner sig i tragedi. Dessutom var hon inte alls förkrossad när vi sågs, men hon sa att den biten nog skulle komma senare.
Kanske gör jag så att jag helt enkelt kör på "Hur mår du?" för att visa omtanke men samtidigt inte måla in mig i ett "tragedi"-hörn. Svarar hon att hon mår bra kan jag kanske nämna något om vår natt tillsammans. Men tror du att det är dumt att köra på det sexuella spåret om man eventuellt vill ha något seriöst med tjejen? Sexuell magnetism är inte att underskatta vid parbildning, men det kan ju också ha en reducerande effekt vilket jag inte vill.
Vill inte dra ut för länge med att höra av mig men jag ska åka utomlands idag och vill inte bli ledsen och eländig inför resan. Funderar på om jag ska höra av mig efter resan istället, men då kanske tåget har gått?
(Är för övrigt ganska säker på att hon inte är intresserad; följer min magkänsla här. Men "ganska" räcker kanske inte.)
Är du intresserad hör av dig. Det värsta som kan hända är att du får din magkänsla bekräftad.
Efter resan har tåget gått ja. Skulle hon ens vara intresserad kommer hon tro att du bara återkoppla för att du har haft henne på vänt.
Jag har fått uppfattningen av att tjejer kanske tror att du bara har tinder för att få sex med tanke på hur det har gått på senaste. Det gynnar bara dig att visa att det faktiskt inte är så.
Men jag kanske har tolkat fel. Jag är bra på det också.
Nu är ni ju vuxna människor och vet att vad som helst kan hända under sex.
Men första gången det som hände, hände mig kände jag mig skitdum. Visste inte ens att det kunde bli så.
Hur blött får det bli innan det blir äckligt liksom? Great feeling tho.