Citat:
Ursprungligen postat av
Byggnet
Är du riktigt, riktigt säker på att Heja Jimmie är helt fit? Enligt det kletiga efterhängsna ryktet så ska Heja Jimmie gå på psykofarmaka och håller knappt ihop. De tar bara fram honom till torgmötenas talarstol. Sedan är han mest hemma. Inte i Riksdagen. Men det är bara illvilliga rykten förstås...
Men det är klart, är han som ryktet säger redan utmanövrerad och bara är partiets window-dressing tills Bieler-falangen tar över efter valet, så kan man förstå om han hellre är hemma med familjen. Han får ju ändå bästa ministerposten som tröstpris, precis som Mikael Jansson fick försvarsutskottet...
Nu kommer du med Fake News. " Jimmie sitter mest hemma...." Följer du med så ser du honom överallt. Ständiga intervjuer här o där i olika tv - media. Han planerar den största valrörelsen i sin karriär.
Hur ofta ser du de andra partiledarna i riksdagen? De ska bara vara där när det är partiledardebatter. De sköter och representerar partiet utåt. Rekommenderar dig att följa Forum på TV2 så du blir lite insatt i hur det fungerar i plenisalen till vardags. Statsministern har ibland frågestunder. Han är den ende partiledaren som är där när det inte är just partiledardebatt.
Har du missat Jimmies resor och besök i absolut hela Sverige och i alla utanförskapsområden? Suttit hemma!
Jimmie har också besökt ALLA lokala SD-partier nu inför valet. Jag tror att inte någon av de andra partiledarna kommer upp i någon promille av vad Jimmie jobbar för sitt parti. Du borde skämmas som tror på dina källor.
Psykmedicin, hur många tror du INTE tar någon form av Psykmedicin? Antidepressiva är botemedel vid depression. Hur mycket tror du Löfven knaprar? Annie borde ta. Värre hade det varit om han måste ta hjärtmed . Kanske han behöver snart, men han behöver inte fråga om lov.
Nej, ta du ditt inlägg och dina rykten och stoppa upp någonstans. Du och dina gelikar bidrar till Sveriges förfall. Tänk, att det finns så dumt okunnigt folk som du, som tror att ni vet, och att vetskapen grundar sig på total okunskap. Följ med vad som händer och skaffa kunskap!
Ursäkta, allt är OT. Tråden handlar om AfS, men jag såg mig nödgad att svara på illasinnat skitsnack från en AfSare.