2018-06-28, 21:00
Medlem
arbetets avatar
Avslut för ikväll med ett konstaterande att många i tråden uppenbarligen är salafister om de inte är sionister som spelar de förstnämndas begränsade kognitiva förmågor. Tragiskt!

Lyckligtvis finns det de i Syrien som bryter sig loss från takfiri-läran och väljer att slåss på rätt sida. Tyvärr inte sällan slutar de som martyrer:

Riam Dalati
‏@Dalatrm

Citat:
Voice of Damascus reporting the death of 7 fighters from #Harasta who died fighting for the #SAA in #Daraa.
Fighters were formerly Ahrar Al-Sham but opted for the reconciliation deal in #EasternGhouta. They weren't drafted, rather signed themselves up with the #Tiger_Forces.

https://twitter.com/Dalatrm/status/1012348088789413888

Heder åt de sunnis som vill hålla rent utanför sin egn dörr!
Citera
2018-06-28, 21:03
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chimpsky666
Syftar du på Israel-palestina eller västerländsk intervention i regionen generellt här?
Främst Israel i detta fall, men även viss NATO-krigsföring i området har varit av självförsvarskaraktär och motståndarna använder sig av mänskliga sköldar.

Sedan mäts ju inte "skada" endast i antal dödsoffer. De islamister som deltar i sammhällsförtrycket orsakar (enligt mig) mycket mer skada än de relativt småskaliga krigen.
Citera
2018-06-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Du som en Iransk, shia fanatisk zigenare, kommer alltid att motverka Arabiska Ligan bara för att de inte ville eller kunde inkludera skitlandet Iran av rasbiologiska skäl.
Gamal Al Nasser hade rätt om er, ni är ett pack.......
Öhh? Iransk??? Shia?? Zigenare??? Vad fan dillar du om, har du rökt crack? Jag är ingendera av det du nämnde! Snacka om att du just sket på dig!

Och "arabiska ligan", varför skulle någon vilja spela med där, de är ju urusla! Bara följa VM så förstår du varför! Eller vänta.... du menar arabförbundet!! Fan, nu sket du på dig en gång till! Varför skulle en persisk nation ens vilja sitta med i en arabisk sammanslutning? Lika lite som att Sverige skulle vilja gå med där, eller vänta, det kanske är just det du drömmer om!

Hursomhelst, Arabförbundet är en fiende till fred i området, inte en vän. Det är en del av problemet, inte den del i lösningen. Inte till någon konflikt i området, eller i världen. Glöm aldrig bort det!
Citera
2018-06-28, 21:47
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Öhh? Iransk??? Shia?? Zigenare??? Vad fan dillar du om, har du rökt crack? Jag är ingendera av det du nämnde! Snacka om att du just sket på dig!

Och "arabiska ligan", varför skulle någon vilja spela med där, de är ju urusla! Bara följa VM så förstår du varför! Eller vänta.... du menar arabförbundet!! Fan, nu sket du på dig en gång till! Varför skulle en persisk nation ens vilja sitta med i en arabisk sammanslutning? Lika lite som att Sverige skulle vilja gå med där, eller vänta, det kanske är just det du drömmer om!

Hursomhelst, Arabförbundet är en fiende till fred i området, inte en vän. Det är en del av problemet, inte den del i lösningen. Inte till någon konflikt i området, eller i världen. Glöm aldrig bort det!
Ditt svar visar varför sunni araberna fruktar Iran och dig generellt. Arab Förbundet finns där för att stoppa dig och din skitiga "Revolution" att infektera hela MENA.
Jag hoppas att du som en skitig shia jihadist, är redo att bära "nycklarna till paradiset" runt din hals...som dina föregångare......

"Have a nice trip Mel"
https://m.youtube.com/watch?v=21gS2lPPRP8
Senast redigerad av smaug20017 2018-06-28 kl. 21:50.
Citera
2018-06-28, 21:58
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ditt svar visar varför sunni araberna fruktar Iran och dig generellt. Arab Förbundet finns där för att stoppa dig och din skitiga "Revolution" att infektera hela MENA.
Jag hoppas att du som en skitig shia jihadist, är redo att bära "nycklarna till paradiset" runt din hals...som dina föregångare......

"Have a nice trip Mel"
https://m.youtube.com/watch?v=21gS2lPPRP8

Hahaha. Vilken ärketönt du verkar vara. Länkar till Scarface som om det vore något att se upp till. Du är definitionen av en kaozblatte.
Citera
2018-06-28, 21:59
Medlem
chimpsky666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
När har jag någonsin påstått att syrianska miliser är likvärdiga med Al-Nusra?

Ingen skillnad mellan YPG/SDF och ISIS och Co enligt din egen utsago. Indirekt hävdar du att assyriska miliser strider med islamistiska extremister.
Citera
2018-06-28, 22:03
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ingen skillnad mellan YPG/SDF och ISIS och Co enligt din egen utsago. Indirekt hävdar du att assyriska miliser strider med islamistiska extremister.
Han är en kristen sandneger, en falangist.....
Kataeb Party.....
Citera
2018-06-28, 22:09
Medlem
Cents4s avatar
Citat:

Nej. Jag skrev ingen skillnad mellan kurderna och islamisterna. Du vänder på saker och ting också ser jag.
Citera
2018-06-28, 22:11
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Nej. Jag skrev ingen skillnad mellan kurderna och islamisterna. Du vänder på saker och ting också ser jag.
Hur gick det nu för SLA?
Berätta din Falangist ur Kataeb Party?
Citera
2018-06-28, 22:11
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Han är en kristen sandneger, en falangist.....
Kataeb Party.....

Haha, vilken korkad individ du måste vara. Du vet väl om att Kataeb är så anti-Assad man bara kan bli?
Citera
2018-06-28, 22:13
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Haha, vilken korkad individ du måste vara. Du vet väl om att Kataeb är så anti-Assad man bara kan bli?
Nej jag vet att du är en kristen sandneger...
Hyllar du fortfarande SLA?
Citera
2018-06-28, 22:14
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Nej jag vet att du är en kristen sandneger...

Jaja, hellre en kristen sandneger än en sunnitisk salafist som tror på 72 kameler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in