2018-06-28, 21:10
Medlem
Darth-Stefans avatar
Skulle vilja påstå att på kåken - alltså alla samlade fängelser i Sverige - anses Möller tyngst av alla, möjligen med utmaning av Jonas Oredsson, numera Jonas Falk. Den snubben är så jävla hardcore i sig själv att folk inte ens undrar hur mycket backning han har, för han behöver knappt ingen. Men Möller har hela HA som backup, så han anses nog ändå som tyngst. Plus alla vet han är kriminell men han har aldrig behövt krypa in, det är också respekt.

Och jag vet, för jag har tidigare suttit där. (Tyvärr, jag har bättrat mitt leverne sedan dess)

Så visst, vissa individuella blattar kanske är "farligast" i sitt eget lilla kungadöme, men på det hela taget är de ändå bara fotsoldater och om någon högre upp beslutar sig för att knäppa dem blir de knäppta.

Mekky styra Malmö? ROTFL. En ADHD-blatte på 20 år skulle "styra" den kriminella aktiviteten i Sveriges tredje stad, och Sveriges VIKTIGASTE kriminella stad. HAHAHAHA! Dream on.
Citera
2018-06-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darth-Stefan
Skulle vilja påstå att på kåken - alltså alla samlade fängelser i Sverige - anses Möller tyngst av alla, möjligen med utmaning av Jonas Oredsson, numera Jonas Falk. Den snubben är så jävla hardcore i sig själv att folk inte ens undrar hur mycket backning han har, för han behöver knappt ingen. Men Möller har hela HA som backup, så han anses nog ändå som tyngst. Plus alla vet han är kriminell men han har aldrig behövt krypa in, det är också respekt.

Och jag vet, för jag har tidigare suttit där. (Tyvärr, jag har bättrat mitt leverne sedan dess)

Så visst, vissa individuella blattar kanske är "farligast" i sitt eget lilla kungadöme, men på det hela taget är de ändå bara fotsoldater och om någon högre upp beslutar sig för att knäppa dem blir de knäppta.

Mekky styra Malmö? ROTFL. En ADHD-blatte på 20 år skulle "styra" den kriminella aktiviteten i Sveriges tredje stad, och Sveriges VIKTIGASTE kriminella stad. HAHAHAHA! Dream on.
Så du tror att någon högre upp i hierarkin har bestämt sig för att ta bort Mekky?
Citera
2018-06-28, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orange.
Jag tror att de varit delaktiga på något sätt eller strök med när torpederna var ute efter Mekky och hans kompis är min teori.
Vad heter kompisen du syftar på?
Citera
2018-06-28, 21:45
Medlem
GiDDis avatar
Citat:

Handen på hjärtat nu. Är det inte så att du och vissa andra här inne egentligen känner er hotade av eller stör er på invandrare och försöker slå tillbaka genom att höja upp vita/svenska grupperingar?

Tråden handlar inte ens om HA men du vill tydligt framhäva att Mekky är en nobody men Jonas Falk han är något utöver det vanliga! Möller är svinrik och starkast när det väl gäller!

Vad har detta med skjutningen att göra egentligen om ni tänker efter? Det finns säkert en annan tråd för det där vi mot dom tänket.

Det är nya tider nu. Det skadar Inte att vara realistisk ibland.
Senast redigerad av GiDDi 2018-06-28 kl. 21:51.
Citera
2018-06-28, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiDDi
Handen på hjärtat nu. Är det inte så att du och vissa andra här inne egentligen känner er hotade av eller stör er på invandrare och försöker slå tillbaka genom att höja upp vita/svenska grupperingar?

Tråden handlar inte ens om HA men du vill tydligt framhäva att Mekky är en nobody men Jonas Falk han är något utöver det vanliga! Möller är svinrik och starkast när det väl gäller!

Vad har detta med skjutningen att göra egentligen om ni tänker efter?

Det finns säkert en annan tråd för det där vi mot dom tänket.

Invandrare ? Är dom inte födda i Sverige ?
Citera
2018-06-28, 21:58
Medlem
GiDDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelle789
Invandrare ? Är dom inte födda i Sverige ?

Jo personerna som disdkuteras är födda i Sverige. Jag tycker bara det känns som det ligger en underliggande ton av att man inte gillar svensk invandringspolitik och just därför ser man detta som en chans att trycka eller slå tillbaka mot en viss typ av människor.

Det är tydligt att man vill minimera förorten till en person (babbe från Mellanöstern ) utan kontakter som är rädd, osäker och inte tjänar pengar medans svensken eller juggen som ändå är vit ska vara den exakt motsatta.

Sen att fakta som att Möller personligen hade vissa "babbar" runtomkring sig det total ignoreras. Allt är bara svart eller vitt (bokstavligen)
Senast redigerad av GiDDi 2018-06-28 kl. 22:11.
Citera
2018-06-28, 22:11
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:

Tack för ditt bidrag. Intressant att höra från insidan. Vad där ROTFL? Rotfel = tokfel?
Citera
2018-06-28, 22:25
Medlem
GiDDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Tack för ditt bidrag. Intressant att höra från insidan. Vad där ROTFL? Rotfel = tokfel?

Jo det kanske stämde för 10 - 20 år sedan. Tider förändras vare sig man vill det eller ej. Man ska inte ta det personligt.

https://www.expressen.se/gt/polischefen-hells-angels-och-bandidos-pa-nedgang/

HA har gått i direkt fullskaligt krig med den nya generationen i Köpenhamn. Inga mindre konfrontationer som i Sverige och det slutade exakt som svenska polisen tror det skulle gjort i Sverige. Dom förlorade mer än dom vann på det.

Det roliga är att allt startade med en liten "babbe" som underskattades av dom större grabbarna. Ingen tog honom seriöst.
Senast redigerad av GiDDi 2018-06-28 kl. 22:39.
Citera
2018-06-28, 22:34
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amky
Amir har kulor av stål sen kan ni säga va ni vill han är kung i Malmö just nu alla har respekt för han som med Askhan innan alla va rädda för han i Malmö

Inte alla... ingen bra förebild heller med tanke på hur han slutade. Precis som så många innan och efter han var han kung i Malmö med bollar av stål för att sedan själv falla av en mördares kula. Skjutglada killar med mycket uppmärksamhet brukar inte bli långlivade men vem vet, kanske Amir är det unika undantaget.

Önskar han varken det ena eller andra, det är ju bara så det går till i den undre världen och det är han säkert själv medveten om. Så länge han inte går på civila så spelar det ingen roll
Citera
2018-06-28, 22:51
Medlem
Mycket som känns konstigt i det här. Har svårt att tro att M3kky varit i livet i dag om han hade varit huvudmålet för den här skjutningen. Två skyttar varav en med automatkarbin. Nej, det logiska är att huvudmålet strök med eller att det inte fanns något sådant mål. Eller att skytten inte visste vilka de individuella målen var, bara vilken grupp de tillhörde.

Dagen efter skjuts H00tan på öppen gata. Ser ut som en hämndattack. Om fam Gh@ra et al låg bakom skjutningen på Drottninggatan, hur troligt är det att de vandrar runt utomhus på det sättet och gör sig till enkla måltavlor? Hade de inte snarare försvunnit från jordens yta ett tag?

Nä, ser man på det här med normal logik stämmer inget av detta.

Möjligen att normal logik inte kan tillämpas på folk med IQ 60.
Citera
2018-06-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostboyyyyyyyyy
Nej tycker jag inte.
Vrf dyker det upp en massa springpojkar som ska dyrka amir och måla upp en bild av "vår ledare är mäktig, vår amir är stabil, amir är atark, amir har ballar av stål"
Hans ballar av stål lär säkerligen få nya vänner av stål, kulor av stål är man jätte jätte cool då?

Gå klart 9an, jag rekommenderar dig till att gå ut gymnasiet också, när du är klar med det, kom tillbaka och läs ditt inlägg så du kan skratta lite.

"Alla är rädda för amir som ashkhan" ashkhan är död din dumme fan som.skrev det aMKY
Citera
2018-06-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Bandidos är Sveriges största och starkaste organisation, oavsett vad som står i tidningarna eller vad som säger här på FB.
"Klubben" finns i representerad i nästan upp emot 15 svenska städer. Till skillnad från HA så insåg Bandidos tidigt att "framtiden" fanns i invandrarungdomar, speciellt när det gäller skitgörat som X-team står för. När Bandidos grundades i Göteborg så bestod grupperingen av en blandning av högerextrema nazister och invandrare från förorten, exempelvis ledarfiguren Mehdi Seyyed. En del nassar stannade sedan kvar i Bandidos, men det fanns även dem som lämnade klubben ganska tidigt. Bandidos har ett stort kontaktnät ute i förorterna, åtminstone i landets största städer som Göteborg.

Bandidos har inget kontaktnät med yngre här i Malmö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in