2018-06-28, 19:34
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelle789
Detta verkar trovärdigt .

Kan det var en hämndakiton för denna snubbe https://www.flashback.org/t2945556
Citera
2018-06-28, 19:45
Medlem
Får man då fråga er som lever i den här världen eller liknande situation som mekkys vänkrets. Om det nu visar sig att det är beställningsmord, jag förstår att beställaren, är prio ett men kommer alltid torpederna undan? Hade ju varit rätt så respektingivande om man åkt utomlands ock sökt upp o dödat han som verkligen sköt.
Citera
2018-06-28, 20:00
Medlem
Min fråga är ,hur nära släkt är Om*r *b*di och Eli*s *b*di .
Om dom överhuvudtaget är släkt. *=a
Citera
2018-06-28, 20:00
Medlem
kungarolfs avatar
Bandidos är Sveriges största och starkaste organisation, oavsett vad som står i tidningarna eller vad som säger här på FB.
"Klubben" finns i representerad i nästan upp emot 15 svenska städer. Till skillnad från HA så insåg Bandidos tidigt att "framtiden" fanns i invandrarungdomar, speciellt när det gäller skitgörat som X-team står för. När Bandidos grundades i Göteborg så bestod grupperingen av en blandning av högerextrema nazister och invandrare från förorten, exempelvis ledarfiguren Mehdi Seyyed. En del nassar stannade sedan kvar i Bandidos, men det fanns även dem som lämnade klubben ganska tidigt. Bandidos har ett stort kontaktnät ute i förorterna, åtminstone i landets största städer som Göteborg.
Citera
2018-06-28, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orange.
Jag tror att de varit delaktiga på något sätt eller strök med när torpederna var ute efter Mekky och hans kompis är min teori.

Vem är denhär Shadi? Finns det en fb-länk el bild?
Citera
2018-06-28, 20:13
Bannlyst
Känns som tråden spårat ut en aning när
det diskuteras Bandidos positioner, vad har det att göra med avrättningarna i Malmö?
Citera
2018-06-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Vem är denhär Shadi? Finns det en fb-länk el bild?

Shadi eller Shady, det är väl vad de kallar den här äldre Broschan som strök med.
Citera
2018-06-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Shadi eller Shady, det är väl vad de kallar den här äldre Broschan som strök med.

Vid skjutningen utanför Galaxy?
Citera
2018-06-28, 20:39
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Citat:
Ch*di Abd*llah (29 år) och hans bror N*bil (27 år) samt en Om*r S (19 år) var de tre som avled efter skottlossningen (*=a).
Citera
2018-06-28, 21:02
Medlem
Helikopter uppe i centrala Malmö. Är det för att visa sig igen?
Citera
2018-06-28, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostboyyyyyyyyy
Amir är en helt orädd människa med kulor av stål. De flesta som är kriminella brukar vara kaxiga och visa attityd. Amir är en väldigt lugn människa, brukar inga droger. Killen röker nte ens cigg. Han är ödmjuk bara du nte stör honom eller försöker jävlas mot honom. De är därför folk respekterar honom. Ni svennar och ni som försöker leka svennar har gjort honom till en dum blatte. Killen är smart i sin sak. Ni är avundsjuka på honom och sanningen är, ja sätter hela mitt liv på att ingen av er hade kunnat Kolla honom i ögonen. Ni hade bajsat på er allihopa om han hade kommit fram till er. Respekt till vår broder Amir må Gud ge dig ett långt liv!!

Aaaa , bara bocka dig fram istället och hjälp han in med den i röven!
Du skämmer ut dig totalt när du gör honom till din idol.
Tror du man är tuff för att man går runt och skjuter på folk?
Du kan inte vara mer än 16-17, du vet inte vad status är. Jag ska be för dig
Citera
2018-06-28, 21:04
Medlem
Citat:

Jepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto