Citat:
Lokalerna uppläts av Lower Manhattan Cultural Council till olika konstnärer och kollektiv.
Under en period av fyra år samsades och avlöste inte mindre än 140 konstnärer / konstnärsgrupper varandra i lokalerna - så det var inte som om Gelatin hade lokalerna helt för sig själva och kunde göra vad de ville när de ville.. Gelatins projekt skedde under vinter/vår år 2000 - själva "happeningen" med balkongen inträffade den 19 mars 2000..
Sannolikt hade de några veckors tillgång till lokalerna och under den perioden fick de passa på och bygga sin balkong samt avlägsna fönstret - fattar inte varför folk ska krångla till allt så fruktansvärt och misstänkliggöra varenda liten detalj trots att de inte läst på ens i 30 sekunder..
Det finns en bok om LMCC's kulturprojekt i WTC: http://www.artbook.com/0972697314.html
Det finns en bok om själva balkongbygget (även om den är kultförklarad och svår att få tag i): https://www.amazon.com/Gelatin-B-Thing-Tex-Rubinowitz/dp/3883755079
Det här är inga hemligheter, du är helt enkelt helt åt helsike fel ute och fiskar..
Under en period av fyra år samsades och avlöste inte mindre än 140 konstnärer / konstnärsgrupper varandra i lokalerna - så det var inte som om Gelatin hade lokalerna helt för sig själva och kunde göra vad de ville när de ville.. Gelatins projekt skedde under vinter/vår år 2000 - själva "happeningen" med balkongen inträffade den 19 mars 2000..
Sannolikt hade de några veckors tillgång till lokalerna och under den perioden fick de passa på och bygga sin balkong samt avlägsna fönstret - fattar inte varför folk ska krångla till allt så fruktansvärt och misstänkliggöra varenda liten detalj trots att de inte läst på ens i 30 sekunder..
Det finns en bok om LMCC's kulturprojekt i WTC: http://www.artbook.com/0972697314.html
Det finns en bok om själva balkongbygget (även om den är kultförklarad och svår att få tag i): https://www.amazon.com/Gelatin-B-Thing-Tex-Rubinowitz/dp/3883755079
Det här är inga hemligheter, du är helt enkelt helt åt helsike fel ute och fiskar..
Ifall du läser artikeln "From the Balcony" så vill dom inte att några ska veta om det egentligen. Eftersom det inte var lagligt. Det är alltså hemligt. Och varför tog dom då alla människors fotografier av projektet ifall det inte var hemligt? Berätta gärna det för mig.
Jag har sett boken, och för det första kan dom inte vara konstnärer då jag kan rita bättre och jag fick knappt Godkänt i betyg i bild.
Kan du sedan förklara varför dom har en massa lådor från ett säkringsföretag? Varför just detta företag? Varför gratis? Varför behöver man en massa lådor? Varför inte använda lätta lakan bara? Exakt. Det är alldeles för många frågetecken.
Citat:
Hunden (Sirius) som dog i wtc: ttps://www.cbsnews.com/news/wtc-police-dog-remembered/
Menar du att Gelatin skulle ha monterat termit på utsidan av WTC - och detta alltså 1 1/2 år innan terrorattacken? Vad skulle det göra för nytta menar du - fyrverkeri?
Daria Coard, 37, a guard at Tower One, said the security detail had been working 12-hour shifts for the past two weeks because of numerous phone threats. But on Thursday, bomb-sniffing dogs were abruptly removed.http://www.911myths.com/html/wtc_bomb_sniffing_dogs.html
Menar du att Gelatin skulle ha monterat termit på utsidan av WTC - och detta alltså 1 1/2 år innan terrorattacken? Vad skulle det göra för nytta menar du - fyrverkeri?
Rolig du är. Gelatin eller andra Israeliska studenter har använt deras "konstnärliga" talanger till att montera termit på utsidan. Speciellt dom jag har försökt länka till dig som du ignorerat hela tiden. Jag testar en gång till för att se hur din kognitiva dissonans är:
Citat:
In general, these individuals appear to be organized in teams of 8 to 10 people, with one person described as the "Team Leader". They are usually encountered in pairs or individually carrying a makeshift art portfolio. Several times, they have, been seen or admitted to being dropped off in an area by the Team Leader, who returns later to pick them up. The females are usually described as very attractive, and all are generally in their early to mid-20s. Most admit to having served in the Israeli Military. This is not surprising given the mandatory military service require in Israel, however, a majority of those questioned has stated they served in military intelligence, electronic signal intercept, or explosive ordinance units. Some have been linked to high-ranking officials in the Israeli military. One was the son of a two-star general, one served as the bodyguard to the head of the Israeli Army, one served in a Patriot missile unit. That these people are now traveling in the U.S. selling art seems not to fit their background.
Och ja, du vet väl hur WTC är uppbyggt? Dom har fyra pelar i mitten i en kvadrat. Sedan är det enbart pelare i ytterkanten runt om byggnaden. Precis, man behövde alltså inte ens vara INUTI byggnaden utan kunde förstöra pelarna utifrån där det inte fanns någon övervakning.
Utifrån
Citat:
Vad är det du inte förstår? Du har hakat upp dig på gruppen Gelatine. Det var massvis med Israeliska "konstnärer" där. Precis som det står i texten. Jag tror faktiskt inte Gelatine var själva gruppen som utförde monteringen, utan en cover-up. Sedan "lånade" dom ut deras tillgång till WTC till några andra "konstnärer" under natten.
GLÖM GELATINE. Det kanske var just detta dom ville. Att folk skulle haka upp sig på Gelatine.