Citat:
Ursprungligen postat av
regnidagigen
Tillhör du dom som tror att en " bomb " ska explodera på Sverigedemokraternas dag? I form av ett avslöjande.
Bomb eller kulspruta eller både ock. Ett massivt kampanjande (kulspruta) finns redan schemalagt, och det där med avslöjande (bomb) hänger liksom i luften (enligt min kristallkula).
Citat:
Om det är något starkt negativt behöver SD min röst.
Det starkt negativa som jag tänker på, och som skulle spela roll, är att det avslöjas att Åkesson försvinner från partiledarposten efter valet och att Paula Bieler (och hennes falang) tar över. Så om du känner att Paula Bieler är det som får ditt hjärta att klappa, så ska du såklart rösta på SD (annars finns det ett annat hjärta att rösta på).
Citat:
Jag tror att när SD tänkt rätt på saken, så kommer de att se positivt på AfS.
Ja, om det blir lite inre maktstrid och ett partiledarbyte åt rätt håll, så kommer samarbetet mellan SD och AfS att gå som en dans. Men just nu ser det tyvärr verkligen inte ut så. Karlsson har manövrerat ut alla som är vettiga ur partitoppen och lagret under. Så det är Bieler vi kan vänta oss i stället för Åkesson. Inte särskilt lovande, om man ska uttrycka det milt.
Citat:
Jag har svårt att höra din bakgrundsmusik. Du kan väl avslöja lite om arret. Är det Kasselstrands böneutropare, så tar de priset. Jag har inte skrattat så gott åt något sedan spextider i Lund. Lite mer av den varan är nog också Åkesson såld.
Grundkompet är redan lagt, och det är finfina riff. Nu ska stråkarna läggas på och volymen höjas rejält. Sen ett riktigt mäktigt gitarrsolo, och vi har årets sommar-hit.