2018-06-26, 23:53
  #1573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
Även om hon är mörkhyad och genushäxa har hon all rätt i välden att rapportera om hon blir misshandlad. https://www.flashback.org/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=63551406

Det borde ni förstå!

Vad bör man förstå: att en vit man inte har rätt att anmäla att man har blivit misshandlad?
Citera
2018-06-26, 23:55
  #1574
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
Även om hon är mörkhyad och genushäxa har hon all rätt i välden att rapportera om hon blir misshandlad. https://www.flashback.org/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=63551406

Det borde ni förstå!
Bruden har skulder på två o en halv mille trots att hon tjänar nästan 400K per år.
Bruden plankade i tunnelbanan enligt det manliga vittnet och offret här.
Citera
2018-06-26, 23:57
  #1575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
Hon har avgått som partiledare. Men osäker på om hon fortfarande är aktiv politiker

Hon kan ju i och för sig bli utesluten ur partiet, dvs medlemskapet återkallas..

Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
"Olaga frihetsberövande", jo, målsäganden var väl en typisk patriarkal vit slavägare som stoppade henne i spärren..

Ja, precis, väktaren lär väl bli avskedad, de två vittnena likaså, Eventuellt också spärrvakten,
Medans VK erbjuds ett jobb som skolminister, eller rentav ambassadör på UD

Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Finns i FUP. Det står ordagrant beskrivet i FUP av Polisen hela händelseförloppet avseende våldsanvändingen utifrån övervakningsfilmerna. Hur Neger_kawesa måttar slag mot BO:s ansikte så glasögonen flyger av och sparkar honom 3 gånger på benet. Hur hon gör ytterligare utfall mot honom 2 ggr trots att en man försöker stoppa henne. Hur hon försöker stampa sönder hans glasögon när han försöker plocka upp dem. Det är solida bevis vi pratar om och tillsammans med dödshotet som spärrvakten hört så ligger negern illa till.

Naje, Ja förmodligen är hon nu rökt så det ryker om det, ja

Citat:
Ursprungligen postat av Cybermorph
Om någon skrev en avhandling om genus hos daggmaskar så skulle den passera alla kontroller oavsett vad som stod i den. Förutsatt att den hänvisade till att det var hanen som var orsaken till alla problem. Daggmaskar är hermafroditer enligt den vetenskapliga läran men det skulle förvåna mig om det uppmärksammades vid en "peer-review".

Ja, precis, men genusteoretikerna har ytterligare en joker i leken, De kan ju påstå att de daggmaskar som upplever sig och identifierar sig som hanar är de som skapar problemen, att dessa hanar/hermafroditer valt bort sin kvinnliga/feminina sida av sig själva och därmed glömt bort att de egentligen är hermafroditer. - Och alltså beter sig som sexistiska mansgris-daggmaskar särskilt när de är på fyllan, och skickar snuskiga bilder på sig själva till stackars hen-daggmaskarna på SlödderMalm via Facebook

Genusfeministerna kan därmed kräva att alla pojkar som föds ska få en vagina och livmoder inopererad, plus att alla flickor som föds skulle få penis och pung ditsatt.
Och att alla skulle bli hermafroditer, så är den feministiska utopin bli ett faktum ?

Nej, med tanke på att evolutionen har frambringat så få arter som är äkta hermafroditer så har ju evolutionen visat att hermafrodit-vägen inte är så värst framkomlig i det evolutionära spelet. Nej hanar och honor, dvs könsbestämda individer har visat sig mycket mera framgångsrikt evolutionärt sett
Citera
2018-06-27, 00:13
  #1576
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jag läser och får inte ihop hans story riktigt och upplever att han överdriver. Inledningsvis i förhör erkänner han något om hot, men ändrar sig. Så vad sa han till henne egentligen? Att lipa som han gör är extremt överdrivet om han då är nattvakt dessutom. Den fetlagda mannen verkar minst lika korrupt som misstänkte. Något stinker här.

Tycker du?
Det tycker inte jag. Jag tillåter ingen planka in efter mig och han utövade aldrig något våld mot henne vilket hon tyckte sig ha rätt att göra mot honom.

Hon kommer att ha svårt nu när hon får en ny punkt i sitt CV.
Folk googlar nämligen numera när man söker jobb och det är ju inte första gången hon uppför sig illa.
Ingen jag skulle anställa
__________________
Senast redigerad av Krickedixan 2018-06-27 kl. 00:14. Anledning: Stavfel
Citera
2018-06-27, 00:15
  #1577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Om du läser FUP så framkommer det att den enda oberoende person som kan styrka att att något sagts och vad som sagts, är spärrvakten, som klart och tydligt hörde neger-Kawesa skrika högt till BO "-jag ska döda dig". I övrigt står ord mot ord vad som sagts. Däremot talar bilderna från övervakningskamerorna sitt tydliga språk, nämligen att neger-Kawesa varit den aggressiva parten.

Om filmerna är högupplösta så borde någon som kan läsa på läppar, eller programvara som kan det, tyda en del av samtalet. Även om gick så kanske det inte görs i Sverige i förundersökningar.

Sedan borde övervakningskameror också ta upp ljud. Det skulle ju underlätta i fall som detta.

https://www.telegraph.co.uk/news/2016/03/25/lip-reading-technology-breakthrough-to-be-used-on-cctv/
Citera
2018-06-27, 00:15
  #1578
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Är den överviktige målsägande väktare? Väldigt allvarligt skadad ser jag också så som ett finger med lite blod, och en prick i skägget. Jösses vilken rå misshandel måste jag säga. Väktare vet att 7500 blir bra till semestern för inte fan tjänar dom några större löner. Orkade han hålla emot denna enormt stora dam?


Synd bara att hon inte fick det dubbla i skadeståndskrav. ju mer hjälten får desto bättre.
Citera
2018-06-27, 00:19
  #1579
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Okej lite olika versioner från målsägande och då undrar man ju lite om det finns något som uppfattades som hotfullt?



Ja lite lagom WT och lite gnällig för att vara vakt. Ont i benet och en STOR sårskada på 2 cm som han inte vet vad den kommer ifrån själv.

VK är ju BT och gnällig. Samt lögnerska, plagiagerare och misshandlare. Så hjälten till ordningsvakt går segrande ur debaclet. Oavsett hur man ser på det hela. Nu kanske hon tänker sig för nästa gång hon ska planka och snylta på våra skattepengar.
Citera
2018-06-27, 00:20
  #1580
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Tycker du?
Det tycker inte jag. Jag tillåter ingen planks in efter mig och han utövade aldrig något våld mot henne vilket hon tyckte sig ha rätt att göra mot honom.

Hon kommer att ha svårt nu när hon får en ny punkt i sitt CV.
Folk googlar nämligen numera när man söker jobb och det är ju inte första gången hon uppför sig illa.
Ingen jag skulle anställa
Återigen måste man beundra hans återhållsamhet. Oklart om jag själv hade klarat att hålla igen så bra om någon hade sparkat & slagit på mig, spottat, visat finger & försökt krossa mina eventuella glasögon. Jag hade nog "somnat" henne direkt på plats. Innan jag hunnit tänka efter.

Då är jag ändå en väldigt lugn & timid person. Men när det plötsligt smäller på så är det svårt att vara rationell om man inte är förberedd.

Stort plus till killen som håller sig lugn trots dessa äckliga övergrepp.
Citera
2018-06-27, 00:21
  #1581
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Tycker du?
Det tycker inte jag. Jag tillåter ingen planks in efter mig och han utövade aldrig något våld mot henne vilket hon tyckte sig ha rätt att göra mot honom.

Hon kommer att ha svårt nu när hon får en ny punkt i sitt CV.
Folk googlar nämligen numera när man söker jobb och det är ju inte första gången hon uppför sig illa.
Ingen jag skulle anställa

Nja, hans feta kropp (110+ kilo) trycker rejält emot henne ser jag innan hon börjar slåss. Den bilden ser inget vidare ut. Sen detta fjanteri med förföljelsen av en stor vuxen man på 185 cm minst. Sade han dessutom något så får han ta det anser jag, som man bäddar får man ligga. Han inbillar sig att han är väktare lite överallt. Han bad om ett par sparkar genom att tränga in henne helt vid första tillfället. Ljuger inledningsvis om sina glasögon för att delge repor på dom precis som han inte skulle märkt det med en gång. Det stinker pengar och skadestånd här.

Gråterskan vill ha 7400 kr och känner sig kränkt.
__________________
Senast redigerad av Moosky 2018-06-27 kl. 00:24.
Citera
2018-06-27, 00:24
  #1582
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Nja, hans feta kropp (110+ kilo) trycker rejält emot henne ser jag innan hon börjar slåss. Den bilden ser inget vidare ut. Sen detta fjanteri med förföljelsen av en stor vuxen man på 185 cm minst. Sade han dessutom något så får han ta det anser jag, som man bäddar får man ligga. Han inbillar sig att han är väktare lite överallt. Han bad om ett par sparkar genom att tränga in henne helt vid första tillfället. Ljuger inledningsvis om sina glasögon för att delge repor på dom precis som han inte skulle märkt det med en gång. Det stinker pengar och skadestånd här.

Gråterskan vill ha 7400 kr och känner sig kränkt.
Du vet att det är Kawesa som är åtalad?
Citera
2018-06-27, 00:26
  #1583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Nja, hans feta kropp (110+ kilo) trycker rejält emot henne ser jag innan hon börjar slåss. Den bilden ser inget vidare ut. Sen detta fjanteri med förföljelsen av en stor vuxen man på 185 cm minst. Sade han dessutom något så får han ta det anser jag, som man bäddar får man ligga. Han inbillar sig att han är väktare lite överallt. Han bad om ett par sparkar genom att tränga in henne helt vid första tillfället. Ljuger inledningsvis om sina glasögon för att delge repor på dom precis som han inte skulle märkt det med en gång. Det stinker pengar och skadestånd här.

Fall på eget grepp skulle jag vilja påstå. Victoria Kawesa såg själv en chans att missbruka rasistkortet för egen vinning, men misslyckades fatalt med sitt lilla bedrägeri.

Jag hoppas verkligen att det blir ett fett skadestånd till mannen som hade civilkurage att stoppa snyltaren.
Citera
2018-06-27, 00:29
  #1584
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Fall på eget grepp skulle jag vilja påstå. Victoria Kawesa såg själv en chans att missbruka rasistkortet för egen vinning, men misslyckades fatalt med sitt lilla bedrägeri.

Jag hoppas verkligen att det blir ett fett skadestånd till mannen som hade civilkurage att stoppa snyltaren.

Nja, jag kan tänka mig att han tryckte till rejält på den bilden av den stora tunga mannen. Där ser man att han går över en gräns mot en annan person vilket han inte äger rätt till. Så om han låtit bli att ställa sig på det sättet kanske han stora sårskada på fingret och spark på benet aldrig infunnit sig. Han gick in i lejonburen och höll på att bli uppäten av den lilla damen på 165. Hahhahahahahaah... Han hade lite tur också eftersom hon egentligen kunde haft ett vapen så hade han haft betydligt större skador än 2 cm på fingret. Han har mage att gråta också som en stucken gris. Buhuuuuu tilläggsanmälan på 1900 för glasögon som han inte har kvitto på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in