Citat:
Ursprungligen postat av
opaler
Har en annan fundering. Skriver med en kille just nu som jag matchade med i förrgår. Konversationen har varit så att jag försökt småprata, frågat lite, och han svarar väldigt kortfattat men snabbt och frågar inget tillbaka. Han är jävligt snygg det lilla aset så jag antar att han är bortskämd med att tjejer jagar honom utan att han själv behöver anstränga sig. Men är han inte intresserad varför fortsätta svara? Jag funderar på om jag ska skita i honom eller om han bara är blasé så man behöver sticka ut ordentligt och vad jag i så fall ska säga. I hans beskrivning verkar han kul och vi har ett rätt smalt intresse gemensamt.
En match började också skriva till mig, han är helt klart en sådan som får många brudar. En sådan kille man vänder sig om efter på stan. Grejen är att han kompenserade det med en sjukt grå och intetsägande personlighet. Närmare 30 dessutom i ålder. Då tänker jag att man borde kommit underfund med att man kan vara snygg, men att jobba med sin personlighet, utveckla och utmana sig själv är det som verkligen spelar roll?
Efter 2-3 dagars smått konverserande, önskade jag honom lycka till och sa hejdå. Varför kämpa för någon med en sådan personlighet, oavsett hur snygg eller kul han verkar när sanningen är en annan?
Särbehandlar inte mina matchningar, oavsett hur snygga de än är, jag brukar matcha med nästan alla jag swipear höger på ändå. Samma förutsättningar för alla.