Citat:
Förklara gärna hur att vara emot assadsympatisörer är en rasistisk ståndpunkt? Vilken etnisk grupp tillhör "assadsympatisörerna"?
iq-befrielse på hög nivå.
Du får tro på hänvisning till tusenårig demografi som ett rättfärdigande för erövring i modern tid. De flesta har inte så mycket övers för sådant trams.
Tror att alla människor oberoende av politiskt ståndpunkt anser sig vara moraliskt bättre än personer av annan politiskt ståndpunkt då det är givet vid deras ställningstagande. Annars skulle det vara neutralt i förhållande till politisk ideologi. Eller du är neutralt inställd till kommunister? ingen moralisk skillnad mellan deras och din egen ideologi eller?
När jag har varit inkonsekvent i mina ställningstaganden?
En diskussion eller debatt är baserad på att man tror att ens tes är korrekt. Varenda person i tråden här anser sig själva vara korrekt.
iq-befrielse på hög nivå.Du får tro på hänvisning till tusenårig demografi som ett rättfärdigande för erövring i modern tid. De flesta har inte så mycket övers för sådant trams.
Tror att alla människor oberoende av politiskt ståndpunkt anser sig vara moraliskt bättre än personer av annan politiskt ståndpunkt då det är givet vid deras ställningstagande. Annars skulle det vara neutralt i förhållande till politisk ideologi. Eller du är neutralt inställd till kommunister? ingen moralisk skillnad mellan deras och din egen ideologi eller?
När jag har varit inkonsekvent i mina ställningstaganden?
En diskussion eller debatt är baserad på att man tror att ens tes är korrekt. Varenda person i tråden här anser sig själva vara korrekt.
Klart det är rasism, säg bara som det är. Du avskyr alla som stöttar Assad. Du hatar alltså en majoritet av syrierna.
Det är inte trams att judarna ska ha Golan. Inte heller hade det varit det om ursprungsbefolkningen i MÖ hade gjort anspråk på sina forna områden. Det kanske låter tokigt i dina ögon men inte för människorna som anser sig ha rätt att ta tillbaka det som är deras.
Du får ha dina drömmar om ett klasslöst samhälle och allt vad det innebär. Men det är knappast något att ha, även om du så gärna vill tro det. Människan fungerar inte så, det kommer du att inse en vacker dag ska du se.