2018-06-24, 19:58
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nej, det var ett möjligt kännetecken på mördaren i Linköping som såvitt jag vet avhandlas i en egen tråd. Ni får väl tipsa polisen om att det bara är att topsa de män som nämnts som misstänkta i denna tråd och se om de får en matchning... eller om de bara avfärdar er som konspiratoriska stollar?
Min gissning på utfallet ger jag inga odds på.

Jag har inga problem med att tipsa Polisen när jag vet att det inte är en stolligt teori som du säger därför måste jag få den bekräftad först via svar på de frågor jag ställde.
Citera
2018-06-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Haha min första deckarförfattare. Slök alla jag fick tag på fr o m jag var 9 år .

Borde väl inte vara så svårt att ta reda på om dottern har adhd iaf? Blir ju en liten bekräftelse åtminstone på att vi inte är helt fel ute.

Vet dina källor något om det Schazz?

Håll barnen utanför detta! Please.
Citera
2018-06-24, 20:00
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Jag har inga problem med att tipsa Polisen när jag vet att det inte är en stolligt teori som du säger därför måste jag få den bekräftad först via svar på de frågor jag ställde.
Du behöver inte få den bekräftad alls. Polisen skulle säkert gärna topsa den av er misstänkte trippelmördaren... men bara under förutsättning att de tror mer på den kurvbollen än jag gör.
Citera
2018-06-24, 20:01
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Jag har inte hängt med de sista, mördaren i den här tråden eller Lkpg?

Den tråden.
Citera
2018-06-24, 20:01
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrZirkus
Kommer ge mig ikast med det tidig natt efter skymningen när huset tystnat och bara katten och jag är vakna...

Låter hur mysigt som helst fast läskigt också. Vad gör du när spöktimmen tassar in?
Citera
2018-06-24, 20:03
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Du behöver inte få den bekräftad alls. Polisen skulle säkert gärna topsa den av er misstänkte trippelmördaren... men bara under förutsättning att de tror mer på den kurvbollen än jag gör.

Svårt att topsa om de inte ens har honom. Det är ju inte säkert det är SD.
Citera
2018-06-24, 20:04
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Håll barnen utanför detta! Please.

Gärna. Behöver bara svar på denna fråga.
Citera
2018-06-24, 20:05
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Apropå diskussionerna om UW's tidigare jobb:

Enligt svägerskans blogg (inlägg 2008), så har UW och hans bror haft samma arbetsplats i flera år:

Hm, undrar om båda bröderna "Verktygssäljare" även är hemliga spioner eller militärer inom försvaret.
Någon har ju antytt något om att UW hade ett hemligt FM-arbete, om jag inte minns helt galet.
Citera
2018-06-24, 20:05
Medlem
Citat:
Fokusera i synnerhet på en dam i tråden som menar på att hon vet vem mördaren är. Hon har inte synts till sedan 5/5.
Intressant med tanke på att hon inte verkar ha haft så långa pauser från FB förut.
Jo jag har nog förstått att det är det jag ska göra ja, tack för puffning! 👍
Citera
2018-06-24, 20:06
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Ja, snälla gör det. Känns som en stor garnhärva att reda ut och jag kan varken sy eller sticka.
Jag läste i tråden om Linköpingsmorden och hittade rätt ganska fort! Läs de inlägg som det länkas och hänvisas till i slutet av tråden så kommer du bringas klarhet 😊
Själv lägger jag inte ner mer energi på den teorin då jag anser den vara alltför långsökt.
Citera
2018-06-24, 20:06
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Svårt att topsa om de inte ens har honom. Det är ju inte säkert det är SD.
Nähä, så ert Linköpingsspår pekar alltså inte mot en specifik GM? Ungefär samma situation som nu alltså?
Citera
2018-06-24, 20:08
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Fokusera i synnerhet på en dam i tråden som menar på att hon vet vem mördaren är. Hon har inte synts till sedan 5/5.
Intressant med tanke på att hon inte verkar ha haft så långa pauser från FB förut.
Utan nämnvärd ansträngning hittade jag en paus på en månad. Kanske finns det fler...

Edit: Ja se där, ett par uppehåll på två månader också. Och pow, ett på dryga halvåret
Senast redigerad av DreamTwister 2018-06-24 kl. 20:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in