Citat:
Ursprungligen postat av
Rytve
Har du sett det med egna ögon då? Det är väl klart att alla gangster vill få folk att tro att dom vältrar sig i pengar och gör stora deals. Men Mekky är så jävla dum, istället för att inrikta sig på buisness och gå under radarn gör han precis motsatsen. Just därför tror jag inte han gör några större deals, iallafall är han inte någon frontman för smuggling. Men vi får hoppas G-gruppen kan sikta ännu bättre nästa gång och utrota M-gruppen för gott.
Jag har sett det med egna ögon. Det är något allmänt känt och de flesta som bor i Malmö som är insatta vet mycket väl hur mycket dessa hämtar in. I dessa miljöer är det väldigt förekommande att man skaffar sig en hel del fiender. Det handlar trots allt om vem som styr marknaden. Att de skjuter och mördar är en markering och ingen av de har ju blivit gripna av snuten så duma är de inte. Kom ihåg att all knark kommer via Malmö. Jag har pratat med folk från Stocholm de hämtar sitt knark från Malmö, just för att det är mycket billigare. Komihåg när grabbarna kommer nerifrån Stocholm, Jönköping, Linköping, Göteborg, Uppsala mm. Så kommer de inte för att hämta några hg. De kommer för att köpa kassor som sen ska mata resten av deras städer med knark. Du bör inte ens prata. Du har ej varit där, du är en som sitter o spekulerar. En råtta är vad du är